آگهی‌های انواع مادربرد کامپیوتر در دیوار تهران | asusmag

حداکثر دستگاه‌های قابل پیشتیبانی ۶ دستگاه هستند؛ اما فقط ۲ عدد از پورت‌ها دارای کانکتور پرسرعت هستند. اما دقیقا مادربرد چیست؟مادربرد، یک برد مدار چاپی الکترونیکی است که دارای کانکتور و سوکت‌های زیادی برای اتصال صدها قطعه و ایجاد اثر الکتریکی مابین آن‌ها است. می‌توان تمام قطعات را با استفاده از انبوهی از سیم‌های مختلف به هم متصل کرد. اما سیگنال‌ها باهم تداخل پیدا می‌کنند؛ عملکرد آن وحشتناک خواهد بود و استفاده از این روش تلفات قابل توجهی از نظر نیرو، انرژی و حتی قطعات خواهد داشت.

  • تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …
  • یکی از محبوب ترین مادربردهای این برند، مادربرد PRIME H310-PLUS است که بسیار بهینه می باشد و هزینه مناسبی نیز دارد.
  • طبیعی است؛ پس بیایید این تصویر را کنار بگذاریم و با دیاگرامی ساده بررسی را شروع کنیم.
  • مادربردهای Mini-ITX معمولا شکل مربعی دارن و ابعادشون 17×17 سانتی‌متره و به دلیل کوچک بودن قابلیت‌های کمتری نسبت به بقیه مادربردها دارن.
  • از طرفی اما Southbridge جدا مانده است و احتمال استفاده از آن در آینده قابل پیش‌بینی است.
در کلاس دسکتاپ نیز همانند پردازنده‌ها با مدل‌های متنوعی از دو شرکت INTEL و AMD روبه‌رو هستیم که هریک دارای نسل‌های مختلف و چیپست‌های متنوعی هستند. راهنمای خرید مادربرد را بیان کردیم در صورت تمایل مطلب کارت گرافیک چیست را مطالعه کنید. اکنون باید ویژگی های مربوط به کارت گرافیک را در مادربرد خود بررسی کنید ، دقت کنید خرید کارت گرافیک پرقدرت ارزشی ندارد اگر مادربرد شما خصوصیات کارت گرافیک انتخابی شما را پشتیبانی نکند. قبل از تعویض باتری مادربرد، ابتدا سیستم‌عامل کامپیوتر را خاموش و آن را از منبع تغذیه جدا کنید.

ASUS PRIME Z590-P WIFI Motherboard

انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود. کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند. تولید محتوا و مشاوره رایگان مجله خبری محصولات ایسوس در انتخاب، ارسال به موقع سفارشات به تمام نقاط ایران، ضمانت 7 روز تعویض کالا، بخش دیگری از خدمات کالاوما جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز است که بالاترین ارزش در کالاوماست؛ زیرا آنان را شایسته‌ی این اعتماد می‌داند. چند کانکتور ذخیره سازی اصلی وجود دارد که باید هنگام خرید مادربرد کامپیوتر خود در نظر بگیرید.

http://738sms.ir

این پین‌ها وظیفه‌ی تأمین برق و ارتباط با پردازنده را به عهده دارند. این سوکت دارای چند گیره است که با استفاده از آن‌ها باید سی پی یورا در جای خود ثابت کرد و سپس فن را روی آن قرار داد. اما این قسمت بسیار حساس است و نباید هیچگونه فشاری در زمان نصب CPU به آن وارد شود. به طوری که در نبود این قطعه رایانه یا سیستم شما روشن نخواهد شد .قطعه‌ای که بخش‌های گوناگون رایانه مثل واحد پردازنده مرکزی، ریزپردازنده‌ها و انواع حافظه‌ها مانند حافظه RAM و ROM و…

مادربرد ELITE GROUP MCP61M-M3

از تکنولوژی چند لایه استفاده شده تا بدین طریق برخی از لایه های برد ، قادر به حمل داده برای BIOS ، پردازنده و حافظه بوده در حالیکه لایه های دیگر ولتاژ و Ground را بدون نگرانی از اتصال کوتاه جابجا نمایند. در سال ۲۰۲۰ درآمد حاصل از فروش مادربرد کمپانی گیگابایت، چیزی در حدود ۱.۹۴ میلیارد دلار برآورد شد که آن را به یکی از برترین برندهای مادربرد جهان تبدیل کرد. برند های محبوب مادربرد MotherBoard به ترتیب الویت عبارتند از ایسوس,گیگابایت,پرایم,بایوستار, … از طرف دیگر چیپ پل جنوبی برخی از دستگاه‌های توسعه و درایوهای ذخیره‌سازی حجیم مانند هارد درایوها را پشتیبانی می‌کند.