اتاق فرار ترسناک رزرو آنلاین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

در واقع شما خودتان به آن ها پول می دهید تا بخشی از فضا سازی و ایجاد هیجان را به عهده بگیرند. بنابراین وقتی که در اسکیپ روم ترسناک ناگهان از پشت سر می آیند و شما را می ترسانند، عصبانی نشوید و تلاش نکنید تا به آن ها آسیب زده و با ایشان درگیر شوید. اگر رفتارشان واقعاً برای وحشت زا است، پس بدانید که دارند کارشان را به درستی انجام می دهند. بل، حداقل سن برای ورود به اتاق فرارهای معمایی 16 و برای اسکیپ روم های ترسناک 18 سال است. اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی‌شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می‌کنند. این بازی یک پدیده نسبتاً جدید است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، استراتژی‌ها و راهنمایی، مجموعه‌ای از معماها و چالش‌ها را حل می‌کنند تا به هدف خود برسند.

اتاق فرار هالای پوزان

البته این یک قاعده ی کلی است که سازندگان برای جذاب تر شدن سناریو خود، تقریباً از تمام عناصر اصلی مانند معما، هیجان و ترس استفاده می نمایند اما نکته این جاست که در هر ژانری، یکی از این ویژگی ها برجسته است. مثلاً در اغلب سناریوهایی هم که در ژانر معمایی و جنایی طراحی می شوند، ترس در اتاق فرار حضور دارد اما در این ژانر، اهمیت اصلی با معماها است. بنابراین برای شناخت ویژگی های ژانر اسکیپ روم ترسناک در ادامه با ما همراه باشید.

اسکیپ روم ساعاتی پر هیجان، پر استرس، شاد و چالش برانگیز برای شما و دوستان‌تان ایجاد می‌کند. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سختش است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند. بریم سراغ اکتور اسکیپ روم ترسناک که همه عاشق این قسمت بازی هستن.

  • شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را اتاق فرار برای نوجوانان با خود ببرید.
  • اگر تجربه حضور در اسکیپ روم را نداشته‌اید؛ اولین سوالی که با آن روبرو می‌شوید این است که « اتاق فرار ترسناک چیه؟».
  • رفتن به اسکیپ روم ترسناک یکی از بهترین روش‌ها برای فرار از روزمرگی است که طرفداران زیادی هم دارد.
  • ممکن است دوست داشته باشید در زمان بازی و حل معمای اتاق فرار کمی بترسید و شاید هم دوست ندارید ترس‌های ناگهانی را تجربه کنید.
  • نور اتاق فرارهای ترسناک معمولاً به سمت تاریکی میروند و با توجه به وضعیت کلی ناآرام شما ، معادلات ریاضی و معماهای منطقی پیچیده مناسب نیستند.

ذهن ما در مواجهه با مشکلات، معماها و سرنخ ها همیشه یکسان عمل نمی کند. مهم است که ذهن ما در چه حالتی قرار داشته باشد، مثلاً آمادگی ذهنی ما در نیمه‌های شب – اگر کسی ناگهان بیاید و بیدارمان کند – به آمادگی و سرحالی صبح بعد از خوردن صبحانه نیست. حالت های مختلف روحی و روانی به شدت بر روی کارکرد و بازدهی ذهن ما تأثیر می گذارند. بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود.

زمانی که به هوش می‌آیید، تنها یک ساعت فرصت دارید تا خودتان را نجات دهید و این تازه آغاز ماجرا است. لطفا همیشه حداقل 15 دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. زمان بندی سانسها مخصوصا در ایام تعطیل فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید.

ببینید | لحظه دیدنی از سرریز شدن سد دز خوزستان

اتاق فرار ترسناک رزرو آنلاین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape