انتخاب رشته کنکور ریاضی سال 1402 | darsjet

انتخاب رشته کنکور ریاضی سال 1402 | darsjet

بنابراین بی اطلاعی داوطلبان از نحوه صحیح انتخاب رشته می تواند باعث از بین رفتن تلاش یک ساله آن ها شود. در این مقاله آموزشی به بیان توضیحات کامل و جامعی در رابطه با مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری پرداخته ایم. انتخاب رشته فرآیندی مهم و سرنوشت ساز است که پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه انجام می شود. داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و آگاهی از رشته محل ها و ظرفیت ها، می توانند انتخاب رشته کنکور سراسری خود را انجام دهند. داوطلبان کنکور سراسری ریاضی پیش از اینکه اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته نمایند، باید در وهله اول کارنامه اولیه کنکور سراسری را که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرده اند، به دقت بررسی کنند. در ادامه به بررسی کامل کارنامه انتخاب رشته ریاضی برای شما عزیزان پرداخته ایم.

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش

همانطور که دیده اید فارغ التحصیلان این نوع دانشگاه ها غالباً از تحصیل و مدرک خود هیچ سودی نبرده اند. پس کنکور را جدی بگیرید، قدر رشته ریاضی را بدانید و به فکر بهترین دانشگاه ها باشید. با هم بررسی کنیم و ببینیم مشاوره کنکور ریاضی بی نقص  باید چکارهایی انجام دهد تا دانش آموز او رتبه برتر کنکور شود. مثلاً با وجود تغییرات زیاد و چشمگیر کنکور 1403 قطعاً نمی‌توان با فرمولی که سال 1401 می‌توانستیم در کنکور موفق شویم، پیش برویم! پس نیاز به فردی کارآزموده و با تجربه که ما را راهنمایی کند و چم و خم مسیر را بشناسد، به شدت احساس می‌شود. در این زمینه سبک جدید مشاوره کنکور ریاضی مهم است که تفاوت های آن را توضیح می دهیم.

در ادامه همراه باشید تا با تمامی موارد مربوط به انتخاب رشته ریاضی مشاوره انتخاب رشته 1402 آشنا شویم. ممکن است شما با بازار کار رشته های مختلف و همچنین دروسی که در این رشته وجود دارد آشنا نباشید. با توجه به اینکه گروه های ریاضی، در زیر گروه های مختلف متفاوت می باشد. یکی از توصیه‌های مهمی که به شما داوطلب عزیز می توانیم داشته باشیم این است که حتماً با یک مشاوره انتخاب رشته ریاضی برای تسلط بر 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی صحبت کنید. گاهی اوقات پس از اعلام نتایج، ممکن است پس از تحقیق و بررسی رشته های مختلف به این نتیجه برسید که رشته اولیه خود را تغییر دهید. اما به دلیل این که در زیر گروه های مختلف رتبه شما به گونه‌ای باشد که نتوانید در رشته خود پذیرفته شوید.

  • ۲۵ درصد از ظرفیت هر کد رشته‌ محل که در دفترچه ذکر شده است به همسر و فرزندان شهدا، جانبازان بالای ۲۰درصد و یا آزاده  که حداقل ۷۰ درصد از تراز آخرین نفر قبولی بدون سهمیه آن کد رشته‌محل را کسب کرده باشد تعلق می‌گیرد.
  • مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد.
  • برای یک مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری معقول، باید تمام جوانب برای دانش‌آموز مطرح و شکافته شوند.
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org به صورت آنلاین منتشر می شود و در دسترس کلیه داوطلبان قرار خواهد گرفت.
  • همچنین در هر کدام از مراحل انتخاب رشته ارشد ریاضی که برای شما مشکل یا سوالی ایجاد شود می توانید از کمک مشاوران ما استفاده کنید.

همچنین برای رزرو مشاوره تحصیلی از طریق “رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی” اقدام کنید. داوطلبان کنکور سراسری می توانند آخرین اخبار کنکوری را از طریق کانال تلگرام مشاوره و پیج اینستاگرام مشاوره دریافت کنید. وقتی رشته ریاضی را انتخاب کنید و رتبه خوبی را در کنکور کسب کنید در انتخاب رشته دانشگاهی می توانید طیف وسیعی از رشته ها را انتخاب کنید.

بودجه بندی شیمی کنکور

شما می توانید از طریق مراجعه به یک مشاور توضیحاتی درباره هر رشته و انتخاب آن بر حسب تراز به دست آورید. مشاور به شما کمک خواهد کرد تا رشته و دانشگاهی را انتخاب کنید که کیفیت را در راس کار خود قرار داده باشید.در تمامی راهنمایی های مشاور علاقه و توانمندی شما در نظر گرفته خواهد شد. ⚠ مهم ترین قسمت فرم انتخاب رشته کنکور ریاضی که در پر کردن آن ها باید دقت زیادی به خرج داد، بخشی است که مربوط به انتخاب های واقع بینانه می باشد، که نیمی از فرم انتخاب رشته به آن اختصاص دارد. ✅ همیشه اولین انتخاب ها متعلق به رشته هایی است که برای داوطلب رویایی و شاید کمی محال باشد. به عنوان مثال پذیرش در رشته ی مهندسی برق دانشگاه شریف برای داوطلب کنکور ریاضی که رتبه ی ۱۰۰۰۰ کسب کرده است، محال بنظر می آید. بنابراین این گونه انتخاب ها، انتخاب های رویایی می باشند که 20 تا 30 درصد فرم انتخاب رشته را در بر می گیرند.

نکات مهم جهت انتخاب بهترین مشاور انتخاب رشته مشهد