اپل بالاخره iOS 17.5 را برای آیفون منتشر کرد (تغییر)

iOS 17.5 and iPadOS 17.5 released for iPhone and iPad

به روز رسانی iOS 17.5 و iPadOS 17.5 بالاخره رسید و همه کاربران می توانند همین الان آن را دانلود کنند. آخرین به‌روزرسانی تقریباً یک هفته پس از انتشار بیلدهای نامزد پلتفرم‌ها توسط این شرکت برای توسعه‌دهندگان منتشر شد. این شرکت همچنین یادداشت‌های انتشار را برای به‌روزرسانی منتشر کرده است، و همه چیزهایی که تغییر کرده است را با جزئیات توضیح می‌دهد.

کاربران آیفون و آیپد هم اکنون می توانند آپدیت های iOS 17.5 و iPadOS 17.5 را دانلود و نصب کنند

iOS 17.5 یک به روز رسانی قوی نسبت به iOS 17.4.1 است زیرا پیشرفت های مختلفی را برای جنبه های خاصی از سیستم عامل به ارمغان می آورد. همچنین احتمالاً آخرین به‌روزرسانی بزرگ پیش از رونمایی iOS 18 و iPadOS 18 در ماه آینده باشد. می‌توانید با رفتن به برنامه تنظیمات آیفون، به‌روزرسانی را روی آیفون یا آی‌پد خود نصب کنید. اکنون، به عمومی > به روز رسانی نرم افزار و دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب به روز رسانی دنبال کنید.

به‌روزرسانی iOS 17.5، با پیشرفت‌هایی در اخبار اپل و اعلان‌های پیگیری، نوآوری‌های فراوانی را به روی میز آورده است. با این حال، کاربران در اتحادیه اروپا می توانند برنامه ها را از وب دانلود کنند، بدون اینکه فروشگاه App به عنوان یک رسانه عمل کند. این تغییرات در iPad نیز در دسترس خواهد بود. برای جزئیات بیشتر می توانید تغییرات لاگ زیر را بررسی کنید.

اخبار اپل
– حالت آفلاین در Apple News+ به شما امکان می دهد حتی زمانی که اتصال اینترنتی ندارید به فید Today و برگه News+ دسترسی داشته باشید.
– Quartiles یک بازی کلمه روزانه جدید و اصلی است که اکنون در Apple News+ موجود است
– جدول امتیازات در News+ Puzzles به شما امکان دسترسی به داده های بازیکن جدید برای جدول کلمات متقاطع، جدول کلمات متقاطع کوچک و ربع ها، از جمله آمار و رگه ها را می دهد.

اعلان های پیگیری
– تشخیص ردیابی متقابل پلتفرم، در صورتی که ردیاب بلوتوث سازگاری که آنها ندارند با آنها حرکت کند، بدون توجه به اینکه دستگاه با چه سیستم عاملی جفت شده است، اعلان ها را به کاربران ارائه می دهد.

برخی از ویژگی ها ممکن است برای همه مناطق یا در همه دستگاه های اپل در دسترس نباشد. برای اطلاع از محتوای امنیتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اپل، لطفاً از این وب‌سایت دیدن کنید: https://support.apple.com/kb/HT201222

اپل همچنین واچ او اس 10.5، macOS 14.5 و به روز رسانی های دیگر را برای دستگاه های خود منتشر کرده است. این شرکت ماه آینده رویداد WWDC خود را میزبانی خواهد کرد، جایی که تغییرات عمده ای را برای آیفون از جمله نسخه پیشرفته سیری اعلام خواهد کرد. ما این رویداد را با جزئیات با تمام جزئیات ذاتی پوشش خواهیم داد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/download-apple-has-finally-released-ios-17-5-for-the-iphone-changelog/