ایسوس رویداد زنده ای را در 14 مارس برای رونمایی از Zenfone 11 Ultra اعلام کرد.

ایسوس رویداد زنده ای را در 14 مارس برای رونمایی از Zenfone 11 Ultra اعلام کرد.

مدتی است که منتظر عرضه قریب الوقوع پرچمدار بعدی ایسوس یعنی Zenfone 11 Ultra هستیم و امروز این شرکت رسماً اعلامیه ای را منتشر کرده است. ایسوس امروز در کانال های اجتماعی خود تأیید کرد که یک رویداد جهانی در 14 مارس ساعت 8 بعد از ظهر به وقت تایپه برگزار می شود – یعنی ساعت 8 صبح در ساحل شرقی ایالات متحده.
پست روی X نشان می‌دهد که این رویداد ویژه رونمایی آنلاین زنده از Zenfone 11 Ultra خواهد بود و جای تعجب نیست که این یک پرچمدار یکپارچه با هوش مصنوعی خواهد بود. این اطلاعیه در وب‌سایت ایسوس همچنین زمان‌هایی را که این رویداد در برلین و نیویورک به صورت زنده برگزار می‌شود، نشان می‌دهد که این احتمال را می‌دهد که دستگاه در ایالات متحده و اروپا نیز در دسترس باشد.

در حالی که جزئیات بیشتری منتشر نشده است، ایسوس در سایت خود از قابلیت های پیشرفته گوشی های هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی خبر می دهد. این‌ها را می‌توان در مجموعه‌ای از ویدیوهای تیزر مشاهده کرد که ویژگی‌هایی مانند تثبیت‌کننده ویدیو، حالت پرتره پیشرفته، و باتری طولانی‌مدت را به نمایش می‌گذارند – جدا از اندازه بزرگتر ULTRA.

علاوه بر این، یک بنچمارک در اوایل ماه جاری فاش شد که Zenfone 11 Ultra به پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد و دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه خود خواهد بود. افشای دیگری نشان داد که دستگاه دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و همچنین باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی با HyperCharge سیمی 65 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 15 واتی است.
از نظر طراحی، فاش‌شده‌ها نشان می‌دهند که به نظر می‌رسد این دستگاه یک نسخه اصلاح‌شده از ROG Phone 8 Pro است که از طراحی مشابهی بدون عناصر مخصوص بازی مانند نورپردازی RGB برخوردار است. علاوه بر این، شایعه شده است که Zenfone 11 Ultra دارای همان تنظیمات دوربین قوی همان گوشی است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور IMX890)، تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی است.

باید دید که آیا Zenfone 11 Ultra دارای ویژگی برجسته واقعی است که ایسوس در گذشته در خط Zenfone قرار داده بود: جک هدفون. ما مشتاقانه منتظر افشای رسمی خواهیم بود تا ببینیم تا چه حد با تمام نشت‌هایی که تاکنون دیده‌ایم مطابقت دارد.

منبع: https://www.phonearena.com/news/Asus-announces-live-event-on-March-14-for-the-unveiling-of-the-Zenfone-11-Ultra_id155534