باربیکیو گازی باربیکیو ویلایی آتش مهر تولید کننده باربیکیو و کباب پز گازی و باربیکیو آیلند | villasaze

خود موتور کباب‌ها را می‌چرخاند و مغز پخت می نماید و شما نیز می توانید در همان لحظه به مهمانها برسید و ظرف مدت ۸ دقیقه کبابی مغز پخت، ترد و خوشمزه را تحویل بگیرید. این کباب پز ایستاده تابشی هم با گاز شهری و هم با گاز پیک نیکی کار می کند و به راحتی می توانید آن را همراه خود در مکان هایی که هوس کباب کرده اید، ببرید و استفاده کنید. باربیکیو تو کار inside of stone 2این محصول در جنس های مختلفی در شرکت شومینه پدیده وجود دارد.

  • برند های محبوب کباب پز و باربیکیو به ترتیب الویت عبارتند از استیل,تفال,گاستروبک,پارس خزر, …
  • همچنین دردسرهایی چون روشن کردن زغال و پخش شدن خاکستر را نیز در این مدل‌ها نخواهید داشت.
  • کابینت و قفسه‌هایی که در برخی از مدل‌ها مشاهده می‌شود نیز یک ویژگی خوب و کارآمد به حساب می‌آید که حس راحتی بیشتر در هنگام استفاده از باربیکیو گازی را داشته باشید.
  • مثلا تقریبا تمامی کباب پزهای تولید باربیکیو در تهران کیچن مجهز به گاز شهری و گاز کپسول مایع هستند و این کار را می‌تواند برای کاربر آسان کند.

کاربرد اصلی این باربیکیو در انواع فست فود ها ، رستوران هایی که گوشت و استیک طبخ میکنند ، باغات و بالکن و حیاط های منازل شخصی و … میباشد . جهت استفاده بهتر از هر یک از محصولات آتش مهر می‌توانید لوازم جانبی مورد نیاز خود را در هنگام خرید محصول اصلی و یا هر زمان پس از آن خریداری کنید. از مزایای این کباب پز دارا بودن سیستم سیخ گردان اتوماتیک و گردش دستی سیخ هاست.

باربیکیو گازی باربیکیو ویلایی آتش مهر تولید کننده باربیکیو و کباب پز گازی و باربیکیو آیلند | villasaze در زیر در مورد اینکه انواع کباب پز ها چه ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی با هم دارند، صحبت کرده‌ایم. باربیکیو گازی افروزش ۱۰۰ دارای یک محفظه پخت با درب دوجداره در وسط و دو میز کار تاشو در کنارین است. ترمومتر موجود در درب باربیکیو دمای محفظه پخت را در هر لحظه از مراحل پخت نشان می‌دهد. این باربیکیو در دو اندازه سه شعله و پنج شعله و در تنوع رنگی تولید می‌شود. با استفاده از این نمونه امکان گریل کردن تکه های گوشت بزرگ و کوچک برای شما فراهم می باشد. به طور کلی می توان گفت، انواع کباب پز گازی به سرعت گرم می شوند و دما را به خوبی حفظ می کنند.

اجاق تابشی و خوراک‌پزی با درب ذوزنقه‌ای

بعضی از آنها دارای موتور می باشند که سرعت پخت را افزایش می دهند و بعضی دیگر به روش قدیمی غذا را طبخ می بهترین کباب پز کنند. بعضی از کباب پز ها به عنوان سوخت از گاز شهری و بعضی دیگر از گاز مایع استفاده می کنند.بعضی از کباب پزها دارای پایه هستند که این آپشن کمک می کند که سطح زمین گرم نشود و نسوزد. ولی خب مسلما باربیکیو هایی که از داشتن این پایه بی بهره اند با گذشت زمان باعث سوختن سطحی می شوند که بر روی آن قرار گرفته اند. همانطور که بالاتر گفتیم قیمت باربیکیو به گازی یا ذغالی بودن آن بستگی دارد. به این نکته نیز توجه کنید در برخی موارد ممکن است باربیکیویی را انتخاب کنید که دوکاره باشد.

علاوه بر تعداد شعله ها، قدرت آن ها نیز از فاکتورهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. سوخت این مدل کباب پز، پروپان یا گاز طبیعی می باشد و معمولا به وسیله لوله کشی گاز تامین می شود. باربیکیو های گازی از قابلیت تنظیم مقدار سوخت برخوردار می باشند. باربیکیو دیواری گازی مدل 205 با داشتن شعله جداگانه و سرخ کن برای پخت غذا می تواند تمام نیاز های شما را رفع کند. از ایم باربیکیو می توانید در منزل و فضای باغ یا آلاچیق استفاده کنید.

باربیکیو گازی و ذغالی مدل 80H1