بایگانی‌های ماوس و کیبورد شیائومی اصل | asusmag

اکثر ماوس‌هایی که در همه‌جا آن‌ها را مشاهده می‌کنید از انواع موس اپتیکال است. ماوس‌ اپتیکال از یک لامپ LED و سنسوری برای تصویربرداری بازتاب این لامپ بر روی ماوس‌پد استفاده می‌کند و با تغییرات در تصاویر گرفته شده توسط سنسور جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر را تشخیص می‌دهد. این همان نور قرمز ماوس است که در زیر Mouse مشاهده می‌کنید. گزینه های بلوتوث محبوبیت مجله خبری محصولات ایسوس خود را دوباره به دست می آورند ، به دلیل اشغال نکردن درگاه USB ، و به دلیل اتصال پایدار و با مدیریت آسان بلوتوث برای استفاده با دستگاه های تلفن همراه ، مانند لپ تاپ ها و تبلت ، ایده آل است. در استفاده منظم ، اتصال بلوتوث تقریباً 10 متر از برد بی سیم را به شما می دهد ، اما ممکن است باتری ارائه شده توسط دستگاه های دارای دانگل USB مطابقت نداشته باشد.

راهنمای خرید ماوس بی سیم

کلید سمت راست معمولاً جهت یک سری از برنامه‌های سیستمی (کپی، برش، حذف، انتخاب، ذخیره، تغییرات و…) به کار می‌رود. ماوس‌های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیرقابل اعتماد و ناپایدار بودند. اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation اختراع شد.

اگر با این روش مشکل کلیک چپ موس حل نشد، دوباره به سراغ Device Manager بروید و روی گزینه HID compatible mouse کلیک راست کرده و گزینه Uninstall را بری حذف برنامه انتخاب کنید تا از درایو حذف شود. پردازش زیاد یک برنامه و گاهی یک بدافزار و ویروس سبب می‌شود که CPU به شدت درگیر پردازنده‌‎ی اصلی شده و دیگر فرصت کافی، برای چک کردن دستورهای موس را نداشته باشد. در صورتیکه با بررسی‌های انجام شده هنوز مشکل موس بی‌سیمی بر طرف نشده بود، محدوده‌ی برد موس را چک کنید. برنامه‌های غیرضروری را بسته و در نهایت در ویندوز سرعت اشاره‌گر را با گزینه Pointer Options تنظیم کنید.

  • ماوس‌ اپتیکال لامپ LED دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد.
  • در سربرگ باز شده، وارد قسمت Motion شده و میزان سرعت موس را بررسی کنید و در صورت لزوم سرعت آن را بیشتر و یا کمتر کرده و سپس گزینه ok را انتخاب کنید.
  • در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.
  • البته این دکمه‌ها را می‌توانید برای کارهای دیگری نیز تنظیم کنید و امکانات این دسته از ماوس‌ها تنها در بازی استفاده نمی‌شود.
ماوس یا موشواره به انگلیسی Mouse معروف‌ترین واسط بین ما و یک سیستم کامپیوتری است و یک دستگاه ورودی به شمار می‌رود. بیشتر دستورات و تنظیمات اعمالی خود را با این گجت به واسطه‌ی رابط کاربری گرافیکی سیستم به آن اعمال می‌کنیم. این دستگاه کاربری راحتی دارد و با چند کلیک و حرکت دادن آن می‌توانیم به راحتی امور خود را انجام دهیم. ماوس‌های گیمینگ هم در انواع بدون سیم و هم در انواع سیمی موجود هستند و نسبت به ماوس‌های معمولی، قابلیت‌های بیشتری دارند تا تجربه‌ی بازی کردن شما را بهبود ببخشند. در مجموع، این ماوس‌ها برای انجام همه‌ی کارهای یک ماوس استاندارد و افزایش دقت، کاهش تأخیر و ارگونومیک بودن طراحی شده‌اند.

مشکلات ماوس کامپیوتر و راهکاری برای رفع آنها

خرید موس کار چندان سختی نباشد و هرکسی به راحتی بتواند یک گزینه مناسب برای خود تهیه کند. موس مهم ترین ابزار کامپیوتر است که به کمک آن میتوانید سیستم عامل و برنامه ها را کنترل کنید. همانطور که از نام این موس مشخص است، ماوس سایلنت ماوسی است که موقع فشردن کلیک های آن، صدای بسیار کمی تولید می شود و این موس ها به موس های بی صدا هم معروفند. کارکرد این موس ها شبیه به دیگر موس هاست و از نظر کاربری، تفاوتی با سایر موس ها ندارد. همینطور این ماوس دارای دکمه ای است که قابلیت تنظیم DPI را به شما می دهد. در بعضی از ماوس های گیمینگ پیشرفته تر قابلیت برنامه ریزی دکمه های موس نیز وجود دارد و شما می توانید به انتخاب خود، برای هر کدام از دکمه ها وظیفه ای را تعیین کنید.

http://738sms.ir