تصاویر لو رفته ایسوس ROG Phone 7 طراحی آشنا را نشان می دهد

تا آنجا که مشخصات ROG Phone 7 وجود دارد، اینها کاملاً چشمگیر هستند، اما غیرمنتظره نیستند. شایعه شده است که این گوشی قدرتمند است پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، همراه با حداقل 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این گوشی، صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس است که از نرخ تازه سازی 165 هرتز، HDR10+ و نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از سخت افزارهای مهمی که احتمالا طرفداران این سری را خوشحال خواهد کرد، سنسور سونی IMX766 داخل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. این تلفن دارای دو دوربین اضافی در پشت (13 مگاپیکسل فوق عریض + 5 مگاپیکسل ماکرو) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو است.درست مانند هر مدل قبلی، ROG Phone 7 یک تلفن بزرگ و درشت است که وزن زیادی در جیب شما خواهد داشت (تصاویر از طریق MySmartPrice). اگر ایسوس تصمیم بگیرد از همان ماده براق استفاده کند، آنگاه بسیار لغزنده است (همچنین یک آهنربای اثر انگشت). از جنبه مثبت، این مطمئناً برجسته خواهد بود و اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید لباس بپوشید تا تحت تأثیر قرار دهید، ROG Phone 7 قطعا انتخاب خوبی است.

اندازه بزرگ و وزن زیاد، نکات منفی ضروری برای خط تلفن های ROG ایسوس هستند، اگرچه به نمایشگرهای بزرگ، سخت افزار قدرتمند و فضای کافی برای قرار گرفتن در یک سیستم خنک کننده مناسب نیاز دارند. اینها معاوضه هایی هستند که گیمرها با آن روبرو هستند تا بتوانند هر بازی را که می خواهند در حال حرکت انجام دهند.ROG Phone 7 از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی (پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی) و لوازم جانبی Aero Active Cooler بهره می برد. همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم، انتظار می‌رود ROG Phone 7 تنها چند هفته دیگر وارد بازار شود و جای خالی مجموعه Legion لنوو را که به تازگی بازنشسته شده است، پر کند.



منبع: https://www.phonearena.com/news/Asus-ROG-Phone-7-leaked-images-reveal-a-familiar-design_id146589

اطلاعات زیادی در مورد وجود دارد گوشی گیمینگ بعدی ایسوس، اما تا همین اواخر هیچ تصویری از این دستگاه به بیرون درز نکرده بود. اگر از علاقه مندان ایسوس هستید، خبر خوبی داریم، ROG Phone 7 یک ذره زبان طراحی سری را تغییر نمی دهد.