تعمیر شارژر لپ تاپ تعمیرات آداپتور لپ تاپ در محل پین ورک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

تعمیر شارژر لپ تاپ تعمیرات آداپتور لپ تاپ در محل پین ورک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

انواع مختلفی از وسایل می توانند از این سری استفاده کنند و طیف زیادی از جریان ها در این سری شارژر لپ تاپ برای باتری ماشین قابل تبدیل است. تلفن و لپ تاپ خود را با کابل متصل کنید و در گزینه های USB در تلفن خود اتصال منبع تغذیه را به دستگاه دیگر انتخاب کنید. اکنون تلفن شما برای مدت بسیار محدود ، لپ تاپ را شارژ می کند. اگر شما یکی از افراد خوش شانس هستید که لپ تاپ شما دارای پرت USB C می باشد ، دیگر نیازی به نگرانی نیست. درگاه USB نوع A فقط امکان انتقال داده و خروجی نیرو را فراهم می کند ، و ورودی نیرو نمیتواند باشد. با معرفی USB نوع B و از همه مهمتر نوع C ، نه تنها انتقال سریع داده ها مجاز است بلکه ورودی و خروجی برق نیز میسر شده است.

  • برای تهیه ی شارژری جدید باید طبق ولتاژ دستگاه خود شارژر برایش تهیه کنید ، در غیر این صورت اتصال شارژر با ولتاژ بالا به برد لپ تاپ شما صدمه وارد می کند و اتصال شارژر با ولتاژ پایین دستگاه شما را روشن نمی کند .
  • راه دیگری که برای نشان دادن خرابی شارژر وجود دارد ، تست شارژری دیگر با دستگاه مورد نظر می باشد .
  • حذف باتری نیز مهم است، در غیر این صورت، درایورها به درستی حذف و نصب نمی‌شوند.
  • نمایندگی اچ پی در تهران، اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محسوب میشه.
  • لپ تاپ استوک Dell Precision 7520 یکی از لپ تاپ های قدرتمند در کلاس ایستگاه های کاری از خانواده ی دل هست که می تواند نیاز های شما را از یک لپ تاپ کامل حرفه ای برطرف سازد.

نکاتی وجود دارند که شما با رعایت آن‌ها می‌توانید از بروز خطرات برای شارژرتان جلوگیری کنید. همیشه سعی داشته باشید که از آداپتور خود لپ‌تاپ برای آن استفاده کنید و بی‌خیال سایر شارژرها شوید. از افتادن آب و رطوبت به روی شارژر خود جلوگیری به عمل آورید. همواره شارژر خود را در محلی امن قرار دهید تا با خطراتی از جمله ضربه دیدن تهدید نشود. در آ.اس.پ، تنها چند کلیک برای تجربه‌ی یک خرید آسان، مطمئن و سریع فاصله دارید.

شارژر لپ تاپ 20 ولت 2.25 آمپر لنوو مدل PA-1450-55LL

اولین راه مقابله با ساییدگی سیم شارژر لپ تاپ که همه ما آن را انجام می‌دهیم، تکان دادن قسمت آسیب دیده است. اگر آمپر شارژر لپ تاپ بالاتر باشد اتفاق خاصی نمیافتند و آسیبی به لپ تاپ نخواهد رسید. اما اگر آمپر شارژر از لپ تاپ کمتر باشد موجب آسیب رسیدن به باطری خواهد شد.

پیشنهادات شگفت انگیز

در محیط‌های مرطوب از شارژر استفاده نکنید و مطمئن باشید که آب روی آن نمی‌ریزد. آن را در یک جای امن نگه دارید و از افتادن یا ضربه خوردن به آن جلوگیری کنید. اما با توجه به این موضوع باید بگوییم که در این خصوص جای هیچ نگرانی نیست زیرا با وجود اصل نبودن این شارژر ها، از آنجایی که ساخت شارژر کار پیچیده ای نیست، این شارژر های موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. هنگامی که سیم شارژر را می خواهید در داخل کیف قرار دهید، به گونه ای این کار را بکنید که به سیم شارژر فشار وارد نشود. Lenovo ADLX65NLC2A هم نوع دیگری است که از مشخصات آن باید به ۲۰ ولتی و ۳٫۲۵ آمپر بودنش اشاره داشت. خوشبختانه این شارژرها همگی از لحاظ قیمت در جایگاه خوبی قرار دارند و تمام افراد قادر به خریدنشان خواهند بود.

اگر لپ‌ تاپ هنوز هم روشن نمی‌شود باید به فکر تعویض و تعمیر شارژر لپ تاپ دل باشید. پس از تعویض شارژر در صورتی‌که لپ‌ تاپ شما هنوز هم روشن نمی‌شود احتمالاً اشکال کار در سوکت شارژر و یا اتصال کوتاه در لپ ‌تاپ باشد. در اینصورت لپ‌تاپ می‌بایست برای اقدامات تخصصی عیب یابی و تعمیر به مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل انتقال داده شود.