خرید انواع مادربرد مخصوص کامپیوتر های خانگی و گیمینگ با قیمت مناسب بروزکالا | asusmag

تعداد اسلات‌های PCI و رم DIMM در مادربرد Micro-ATX ممکنه بسته به ابعادشون متغیر باشه. از طرف دیگه، اکثرا فقط 1 اسلات PCI-E x16 دارن؛ ولی در بعضی‌هاشون 3 اسلات PCI-E x16 رو هم دارن. این مادربردها از مادربرد‌های ITX و ATX مقرون‌به‌صرفه‌تر هستن اما مدل‌های گرون‌قیمت این نوع می‌تونن قابلیت‌هایی مثل VRM قوی، هیت‌ سینک‌ های بزرگ‌تر، هدرهای فن بیشتر و… داشته باشن. این مادربرد های قابلیت اورکلاک بسیار بالایی دارند و برای گیمر هایی که کیس های گیمینگ پایین می بندند؛ بسیار مناسب است. مادربرد های ATX در کمترین حالت، تا 32 گیگابایت رم را ساپورت می کنند و مدل های بهتری نیز دارند. زمانی که قصد خرید مادربرد دارید، باید به اندازه آن، سوکت، مقدار و نوع رم پشتیبانی شده، تعداد درگاه‌های توسعه و…

http://738sms.ir

وب سایت رهاکو به عنوان یک هلدینگ مهندسی توانسته است بعنوان مرجع مجازی سازی ایران رفرنس و منبع معتبری در زمینه مجازی سازی و همچنین ارائه خدمات و محصولات حوزه مجازی سازی شما را یاری کند. کاربر با فشار دادن یک دکمه‌ در زمان بارگذاری سیستم، می‌تواند تنظیمات آن را تغییر دهد. اینهمه سایت، برو یه جا دیگه، به جرئت میتونم بگم تا حالا سایتی ندیدم که مدیرش اینجوری جواب کاربرا رو بده.

مادربرد ایسوس مدل H110M C/PS LGA 1151 ا ASUS H110M-C/PS Motherboard

سوکت M.2، که برای اتصالحافظه‌ ذخیره‌سازی SSD استفاده می‌شود از فناوری ارتباطی فوق‌سریع PCI Express برای ارتباط سریع با حافظه‌ها بهره می‌برد. بااین‌حال، در برخی از ترکیب‌های CPU/مادربرد، سوکت‌های M.2 مستقیماً به CPU متصل می‌شوند؛ زیرا بسیاری از محصولات جدید بیش از ۱۶ خط PCIe را پشتیبانی می‌کنند و بدین ترتیب حافظه‌ی M2 پهنای باند مستقلی برای خود خواهد داشت. همچنین دارای آداپتور یکپارچه‌ی شبکه، تراشه یکپارچه‌ی صدا، خروجی صفحه‌نمایش VGA و مجموعه‌ی کاملی از دیگر کنترلر سیستم و زمان است. سایر مادربردها ممکن است دارای تراشه‌های پیشرفته‌تری باشند؛ به‌عنوان مثال ممکن است خطوط PCIe بیشتری ارائه کنند. اما به‌طور کلی، بیشتر تراشه‌ها ویژگی‌های یکسان و استانداردی ارائه می‌دهند.

مادربورد ایسوس PRIME-B660M-A D4

بنابر این این نوع مادربرد ها امروزه برای بستن سیستم کیس کامپیوتر کمترین میزان استفاده و خرید را دارند. ظاهر کلی مادربرد های AT بدین شرح است که سوکت پردازنده آنها در یک سمت از بورد و به دور از اسلات های گرافیک و رم می باشد و بطور معمول از فن و هیت سینک های قدیمی نیز استفاده می کنند. مادربرد قیمت های متفاوتی دارد، مادربردهای جدید بازار دارای قیمت بالاتر هستند و اگر به دنبال مادربرد ارزان هستید می توانید در محصولات قدیمی تر یا با مشخصات پایین تر به دنبال آن باشید. البته یک مادربرد ارزان هم در حال حاضر برای شما چند میلیونی هزینه دارد. با این حال قیمت انواع مادربرد از مادربرد ارزان گرفته تا محصولات بهترین برند مانیتور را می توانید در سایت تاپ رایان مشاهده نمایید. برد اصلی یکی از اجزای اساسی و مهم کامپیوترهای شخصی محسوب می گردد.

  • BIOS(Basic Input/Output System) در تراشه‌هایی که در مادربرد کامپیوتر ذخیره‌شده استفاده کرده و با روشن کردن کامپیوتر و در حین بارگذاری، BIOS کار خود را آغاز می‌کند.
  • ، به این معنی که باید مطمئن شوید که شکاف‌های توسعه کافی روی مادر بورد دارید و تعداد مناسبی برای پشتیبانی از تمام نیازهای فعلی و آینده شما دارند.
  • پس حتما پیش از انتخاب مادربرد، بدانید که چه پردازنده ای می خواهید بر روی سیستم خود نصب کنید.
  • پیشنهاد می کنیم که اگر تخصص و علم کافی راجع به سازگاری قطعات مختلف سیستم تان ندارید، می توانید از بخش اسمبل آنلاین در صفحه اصلی سایت و یا از کارشناسان کامپیوتر مرکزی کمک بگیرید.
  • یکی از درگاه‌های اتصال متداول در مادربردها محسوب می‌شود که کاربرد آن در استفاده از هاردهای HDD، حافظه‌های جامد 2.5 اینچی، درایوهای نوری و …

بسیاری از انواع اتصالات دیگر نیز وجود دارد که امروزه مادربردها می توانند از آن ها پشتیبانی کنند، و یک بار دیگر زمانی که می خواهید مادربرد خود را خریداری کنید نیازهای خود را با دقت در نظر بگیرید. مادربرد اصلی‌ترین بخش یک رایانه به‌شمار می‌رود و کار آن کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است. خود پردازشگر با هیج کدام از ابزار آلات بیرونی ارتباط مستقیم ندارد و همان‌طور که از نامش پیداست تنها یک پردازنده‌است. ارتباط پردازشگر با ابزار خارجی (به جز در موارد معدود) توسط بایوس مجله خبری محصولات ایسوس انجام می‌گیرد و در حقیقت بین پردازشگر و ورودی/خروجی‌ها همواره یک مدار واسط وجود دارد. این اسلات برای اتصال کابل ساتا به مادربرد استفاده میشود، این کابل را می‌توانید همراه هارد یا درایو سی دی و دی وی دی خود بیابید، معمولا ۴ عدد از این اسلات‌ها بر روی برد اصلی قرار دارد که به ترتیب اولویت با شماره های ۰، ۱، ۲ و ۳ بر روی برد مشخص شده. در صورتیکه قصد استفاده از فلاپی درایو و یا یک پورت موازی و … وجود داشت، می بایست یک برد جداگانه تهیه و آن را از طریق یکی از اسلات های موجود، به برد اصلی متصل کرد.