خرید بهترین و جدیدترین انواع موس با قیمت مناسب Mouse بروزکالا | asusmag

اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید. اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود. اگر در محیط کارتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد. با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید.

http://738sms.ir

همانطور که می‌دانید ماوس‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. همانطور که می‌دانید، موس‌های لیزری در قسمت میانی‌شان به جای گوی، یک لیزر نورانی دارند که درونش دوربین دیجیتالی دارد. این دوربین با هر حرکت، صدها عکس از یک سطح می‌گیرد و به کامپیوتر ارسال می‌کند. حال اگر موس روی یک کاغذ سفید رنگ یا شیشه‌ای باشد، نمی‌تواند به خوبی این عمل را انجام دهد. چون عکس‌های ارسالی، همه شبیه به هم خواهند بود و مکان‌نما، هیچ حرکتی را احساس نخواهد کرد.

خرید انواع ماوس کامپیوتر و لپ تاپ از بروزکالا

از ویژگی های این موس گیمینگمی توان به قابلیت RGB اشاره کرد. موس ای فورتک بی سیم مدل g3-760NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 1200 DPI و دارای 3 کلیک است. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس بیاند اشاره کرد. ماوس بی سیم بیاند از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود.

  • برخی از انواع این ماوس‌ها که در آنها به صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز فکر شده‌است در زمانی که بدون کار هستند، چراغ LED در آنها خاموش می‌شود.
  • دلیل این امر استفاده از نور با فرکانسی خارج از محدوده فرکانس قابل رؤیت توسط چشم انسان است.
  • یکی از محصولات این کمپانی را باید ماوس و کیبورد دانست که توانسته در ظرفیت‌های گوناگون تولید و عرضه شود.
  • چرا که این دسته از کاربران در مکان های مختلفی با کامپیوتر خود کار می کنند و وایرلس بودن تجهیزات می تواند کمک بزرگی به راحتی این کاربران کند.

نوآوری های جدید ، مانند سنسورهای حرکتی مرتبط با مدیریت برق و اتصال ، عمر باتری را نسبت به دستگاههای قدیمی بلوتوث ، که پیوند همیشگی را حفظ کرده اند ، به سرعت تخلیه می کند. یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود مجله خبری محصولات ایسوس و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند. این نوع اتصال، سریع‌تر از ماوس وایرلسی است زیرا اطلاعات درون کابل نسبت به اطلاعات به صورت موج وایرلسی، سریع‌تر منتقل می‌شوند. به علاوه، دقت عملکرد ماوس‌های سیمی در مقایسه با ماوس‌های وایرلسی، بسیار بیشتر است.

نحوه محدود کردن و انتخاب

از نظر فنی، تمامی ماوس‌ها اپتیکی هستند و هر ثانیه، هزاران عکس می‌گیرند تا حرکت ماوس را شناسایی کنند. ماوس‌های معمولی (سیمی، بلوتوثی، وایرلسی و …) مختصات x و y سطحی را که ماوس روی آن حرکت می‌کند، محاسبه می‌کنند. ماوس‌های اپتیکی حقیقی از یک لامپ LED فروسرخ یا قرمز استفاده می‌کنند که نور آن پس از انعکاس از سطح زیر ماوس به یک حسگر CMOS برخورد می‌کند که نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌نماید. البته به دلیل تغییراتی که در سیستم کلیک این نوع ماوس ها ایجاد شده، کلیک آنها از بقیه مدل ها نرم تر و میزان جا به جایی دکمه ها در زمان کلیک از موس های دیگر کمتر است، به همین خاطر، استفاده از این نوع موس برای مصارف گیمینگ مناسب نیست.

ماوس بی سیم لاجیتک مدل MX Master 2S