خرید مادربرد فروش بهترین انواع مادربورد + لیست قیمت بروز | asusmag

در واقع بر روی هر اسلات در این تخته، یک قطعه سخت‌افزاری نصب می‌شود. اگر شما قصد خرید یک مادربرد خوب و بهینه برای سیستم خود دارید، دانستن این نکات برای خرید مادربرد ضروری هستند. قبل از اینکه این نکات را باهم مرور کنیم؛ در نظر داشته‌باشید که تفاوت در قیمت مادربرد وابسته به تعداد اسلات ها و کاربردی بودن آن اسلات است.اکنون برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات برای خرید مادربرد را با هم مرور مي‌كنيم. همچنین سوکت های جدید مادربرد مثل سری T – H و سایر آنها به شما میتونن کمک کنند که سیستم هایی قویتر و بهتر از کامپیوتر های نسل قدیمی اسمبل کنید. در ادامه این مقاله به بررسی انواع سوکت های مادربورد به جهت راهنمای خرید مادربرد می پردازیم، با گلکسی پیکسل همراه باشید.

مادربرد ایسوس مدل ASUS ROG Crosshair VIII Extreme

یک میان‌افزار (بین نرم‌افزار و سخت‌افزار) است که پس از روشن شدن سیستم، تمامی پارامترهای سیستم مانند حجم حافظۀ رم، فرکانس پردازنده، ولتاژها و … می‌توان گفت که رابط بایوس مانند روح یک سیستم رایانه‌ای است و بدون آن هیچ فعالیتی در سیستم امکان‌پذیر نخواهد بود. بخش مرکزی و کنترلر اصلی مادربرد است و با معرفی هر سوکت، چندین چیپست برای آن تعریف می‌شود. به عنوان مثال سوکت LGA1200 دارای چیپست‌های مختلفی مانند Z590/Z490/H570 و …

دختر بسیار زیبای اشپیتیم آرفی بازیگر خارجی ”چند میگیری گریه کنی ۲” در آلمان !!

در مادربرد مورد بررسی این مقاله، کنترلر PCI Express پردازنده دارای ۱۶ خط است. مادربردها یکی از کلیدی‌ترین اجزای محصولات حوزه‌ی فناوری به‌شمار می‌روند. برای آشنایی بیشتر با مادربرد‌ها و فناوری‌های به‌کار رفته در آن‌ها، با زومیت همراه باشید. این نوع سوکت معمولاً در مادربردهای AMD قرار می‌گیره و با پردازنده‌هایOpteron، Athlon 64 X2، Athlon 64 FX و Athlon 64 سازگاره. کار‌هایی مثل رندر کردن تصویر‌های 3D، ویرایش ویدئو، گیم‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی Ultra (بالاترین کیفیت) و Frame rate بالا و کارهای دیگه‌ای که یک مادربرد استاندارد ATX نمیتونه انجام بده، توسط مادربرد E-ATX قابل انجامه.

–    نوع سوکت پردازنده

در سال ۱۹۸۲همزمان با ارائه اولین کامپیوترهای شخصی از برد اصلی استفاده گردید. اولین برد اصلی از لحاظ اندازه نسبتا” بزرگ و بر روی آن ریزپردازنده ۸۰۸۰ نصب گردید. این برد شامل BIOS ، سوکت هائی برای حافظه مربوط به CPU و مجموعه ای از اسلات ها بود که کارت هائی از طریق آنها به برد اصلی متصل می گردیدند. شرکت گیگابایت در زمینه تولید مادربرد یکی از رقیبان اصلی برند ایسوس محسوب می شود.

  • در هنگام راه‌اندازی سیستم، این حافظه اطلاعات لازم را دربارهٔ کامپیوتر به سیستم می‌دهد تا تمامی اجزای سخت‌افزاری به درستی شناخته و هماهنگ شوند.
  • فروش مادربرد امری ساده است اما فروشگاه هایی که بعد از فروش مادربرد پاسخگوی دیگر نیازهای شما هستند انگشت شمار هستند.
  • به طور کلی مادربردهای رده بالا مانند محصولات سری Z اینتل یا سری X کمپانی AMD به عنوان انتخاب‌ اول کاربران برای استفاده در عملیات اورکلاک محسوب می‌شوند.
  • مادربرد وظیفه‌ی برق‌رسانی به همه‌ی اجزای سیستم رو بر عهده داره و اون‌ها رو به هم وصل می‌کنه.
  • در حال حاضر این پورت دارای نسل‌ها و استانداردهای مختلفی است که جدیدترین آنها به نسل دوم نسخه 3.2 با پورت Type-C مربوط می‌شود.

علاوه بر این موارد، یکی دیگر از وظایف این بورد اصلی ذخیره اطلاعات بایوس می­باشد. پردازنده شرکت اینتل با مدل core i7 جزو ششمین نسل از پردازنده های این شرکت است که با به کارگیری معماری اسکای لیک ساخته شده است. این سری از پردازنده های این شرکت با فناوری ساخت 14 نانومتری مجله خبری محصولات ایسوس طراحی شده اند که منجر به مصرف توان کمتر و بازدهی بیشتر می شود. توجه داشته باشید که برای نصب این پردازنده، همانند دیگر پردازنده های سری اسکای لیک، شما احتیاج به مادربردی با مدل LGA 1151 اینتل و چیپ ست Z170 دارید و هر مادربردی برطرف کننده نیاز شما نخواهدبود.

http://738sms.ir