خرید موس؛ خرید انواع Mouse گیمینگ، بی سیم، کامپیوتر با بهترین قیمت | asusmag

موس لاجیتک به عنوان یکی از بهترین موس های موجود در بازار می باشد. شرکت لاجیتک در سال 1981 در سوییس بنا نهاده شده است و به تولید محصولاتی از قبیل ماوس، کیبورد، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر پرداخته است. موس های لاجیتک دارای دو نوع موس بی سیم لاجیتک و موس با سیم لاجیتک می باشد.

موس HP M180

بنابراین، اگر نیازی محدودیت فضایی در استفاده از ماوس سیمی ندارید، بهتر است بی‌خیال استفاده از ماوس وایرلسی شوید. اگر قصد خرید موشواره برای استفاده های طولانی مدت را دارید، بدون شک باید به برند موس نیز توجه ویژه ای داشته باشید. با توجه به کیفیت ساخت، مدت حضور در بازار و گارانتی، موس های لاجیتک، ای فورتک، جنیوس، تسکو و … را می توان جزء بهترین برند های موس دانست.

  • می‌توانید با ورود به نرم افزار مخصوص ماوس کامپیوتر خود و یا از طریق Microsoft Mouse و همچنین Keyboard Center دستوراتی را برای هر دکمه در ماوس مشخص کنید.
  • در ماوس‌های لیزری به جای استفاده از طول موج مرئی نور، از یک طول موج نامرئی نور ایجاد شونده به وسیله‌ی یک لامپ LED استفاده می‌شود.
  • البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند.
  • البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که تمامی موس های بی سیم به این شکل عمل نمی کنند و بعضی از این موس ها قابلیت این را دارند که به کمک Bluetooth به کامپیوتر متصل شوند.
  • پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.
  • اما پورت اتصال آن به کامپیوتر می‌تواند در عملکرد ماوس اختلال ایجاد کند.

سنسور لیزر به روش مشابهی عمل می کنند ، اما از یک دیود لیزر مادون قرمز به جای LED استفاده می کنند. این امر باعث می شود تا حساسیت بیشتری (در نقاط در هر اینچ یا DPI اندازه مجله خبری محصولات ایسوس گیری شود) و سرعت نظرسنجی سریعتر انجام شود. نکته منفی این است که افزایش حساسیت باعث می شود موشواره های لیزر نسبت به سطحی که روی آنها استفاده می شود ظریف تر شوند.

خرید اینترنتی ماوس

در تولید ماوس در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند. فروشگاه اینترنتی تیا آی تی طیف وسیعی از موس‌های حرفه ای، ماوس بی سیم ارزان، ماوس بلوتوث ارزان، موس گیمینگ (موس مخصوص بازی) و معمولی را با توجه به نیاز مشتریان عرضه کرده است. بنابراین با توجه به نیاز می‌توانید خرید ماوس ارزان از انواع موس بازی، موس بی سیم ارزان و موس بلوتوث ارزان را انجام دهید. موس گیمینگ رپو مدل V16 برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. این موس گیمینگ دارای پنج کلیک بوده و ودقت آن 2000-DPI می باشد. طراحی این موس گیمینگ به گونه ای است که از فشار غیرضروری روی دست شما جلوگیری می کند.

http://738sms.irیکی از محصولات این کمپانی را باید ماوس و کیبورد دانست که توانسته در ظرفیت‌های گوناگون تولید و عرضه شود. در این بخش بهترین ماوس ها و کیبوردهای تسکو را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید آن‌ها را با گارانتی رسمی توسن سیستم شرق و قیمت نمایندگی خریداری کنید. ساده ترین راه برای اتصال ماوس به رایانه شخصی از طریق اتصال باسیم USB است.