خرید موس؛ خرید انواع Mouse گیمینگ، بی سیم، کامپیوتر با بهترین قیمت | asusmag

بر خلاف گزینه های ردیابی مکانیکی قبلی ، سنسورهای مبتنی بر نور مشکلات کمتری در مورد گرد و غبار دارند و نبود قطعات متحرک به معنای عدم خرابی کمتر است. در اینجا نحوه انتخاب مناسب این کالا برای شما آورده شده است. برند های محبوب ماوس به ترتیب الویت عبارتند از لاجیتک,تسکو,ای فورتک,رپو, … کلیه حقوق برای سایت فروشگاه اینترنتی متافردا محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد. اما استفاده از این نوع موس در مکان های شلوغی مانند ادارات که افراد زیادی در آنجا مشغول به کار هستند، حذف صدای کلیک موس تا حد زیادی می تواند به حفظ تمرکز افراد در حین کار کردن کمک کند.

http://738sms.ir

این نرم افزار بر پایه ساختار موس و صفحه کلید، ساخته شده و می‌تواند انواع خرابی‌های موس و صفحه کیبورد را شناسایی کند. به گونه‌ای که می‌توان اشکال‌های موجود در ۱۰۰ مدل موس و کیبورد را بررسی کرد. به‌عنوان مثال تخصیص دکمه پیش فرض برای دکمه سمت راست، راست کلیک است اما در برخی موارد ماوس از این وضعیت پشتیبانی نمی‌کند. می‌توانید با ورود به نرم افزار مخصوص ماوس کامپیوتر خود و یا از طریق Microsoft Mouse و همچنین Keyboard Center دستوراتی را برای هر دکمه در ماوس مشخص کنید. یا این که دستورات هر دکمه را با دکمه دیگر تعویض کرده و جابجا کنید. دکمه وسط ماوس Middle Click نامیده می‌شود که جهت اسکرول کردن به‌کار گرفته می‌شود و تنها وظیفه این دکمه در همین راستا است.

ماوس ای فورتک مدل N600-X

تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در قسمت ماوس، روی فلش گسترش دهنده کلیک کنید، تا گزینه‌های بیشتری برای شما باز شود. در Device Mananger که باز شد تمامی سخت افزارهای دستگاه را می‌توانید مشاهده کنید. در سربرگ باز شده، وارد قسمت Motion شده و میزان سرعت موس را بررسی کنید و در صورت لزوم سرعت آن را بیشتر و یا کمتر کرده و سپس گزینه ok را انتخاب کنید. فروشگاه کنارتو در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال شروع کرده و تا به امروز در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.

گیمینگ[ویرایش]

موس های کوچک بی سیم و ماوس های بزرگ با سیم مناسب سلیقه های مختلفی هستند. این دسته از Mouse ها و موشواره ها سال ها است که در خانه همه ما حضور دارند و در استفاده روزانه ما را همراهی می کنند. کیفیت ساخت و طول عمر بالا از اصلی ترین ویژگی های این لوازم جانبی کاربردی است. علاوه مجله خبری محصولات ایسوس براین در دفاتر کاری نیز معمولا از این نوع ماوس ها استفاده می شود. علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید. موس گیمینگ رپو مدل VT300S برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

ویندوز دارای درایورهایی است که امکان کار کردن با ماوس جادویی را فرآهم می‌آورند. وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید. تکنوسان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش عمده کشور لیست کاملی از بهترین موس های بازار ارائه می کند و شما می توانید در صفحه پیش رو به خرید انواع موس به صورت تکی یا عمده بپردازید. پد ماوس مناسب با نیاز خود را تهیه کنید تا از خستگی دست (در ماوس پد طبی) و کثیف شدن سنسور و کاهش کیفیت حسگر ماوس جلوگیری کنید. البته در بعضی سطوح و برخی مدل ها استفاده از پد برای استفاده روان تر از موس الزامی می باشد.

  • برند تسکو را باید یکی از بهترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل دانست.
  • اگر با این روش مشکل کلیک چپ موس حل نشد، دوباره به سراغ Device Manager بروید و روی گزینه HID compatible mouse کلیک راست کرده و گزینه Uninstall را بری حذف برنامه انتخاب کنید تا از درایو حذف شود.
  • بنابراین، ماوس‌های سیمی برای بازی کردن، هنرهای دیجیتالی و دیگر کاربردهایی که نیازمند دقت و سرعت بالایی هستند، مناسبند.
  • بسیاری از برنامه‌ها و یا بازی‌های رایانه‌ای از قبیل Windows Terminal Services و یا Remote Desktop از برخی از دستورات سفارشی کردن دکمه‌های ماوس پشتیبانی نمی‌کنند.
  • موس هترون مدل HM408SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.