خرید موس ماوس کامپیوتر و لپ تاپ باسیم و بی سیم پخش تکنوسان | asusmag

از نقاط منفی ای که در مورد این ماوس های توپی وجود دارد، جمع شدن خاک و گرد و غبار در داخل محفظه توپ پلاستیکی است که همین مورد باعث گیر کردن توپ یا سفت شدن کار توپ در داخل محفظه می شود. البته برای رفع این مشکل می توانید به راحتی توپ را از داخل جایگاه آن خارج کنید و توپ و داخل محفظه را از گرد و غبار پاک کنید. ماوس های توپی متحرک، در داخل خودشان یک توپ پلاستیکی دارند که این توپ با سطح زیر موس تماس دارد. توپ این موس از جنس شیشه یا پلاستیک فشرده ساخته می شود تا از آلوده شدن و از کار افتادن آن جلوگیری شود.

گیمینگ[ویرایش]

ماوس‌های لیزری در مقایسه با ماوس‌های نوری، اندکی دقت بیشتری دارند. خرید موس به صورت کامل و با زبانی روان در اختیار خوانندگان مقاله قرار بگیرد. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند.

سبد خرید

این نوع موس برعکس بقیه مدل ها به صورت ثابت در جای خود قرار می گیرند و حرکت داده نمی شوند. یکی برای قرار گرفتن برد مدار چاپی در آن و دیگری بر مجله خبری محصولات ایسوس روی آن قرار می‌گیرد. سازوکار ماوس‌های امروزی شامل یک بدنه، یک برد مدار چاپی، یک نور یا لیزر، یک سنسور سیماس ، سه کلید، انکودر و یک سیم است.

موس گیمینگ P-net GM.15 + پد موس

یک دانگل USB ، به اندازه کافی کوچک برای وصل کردن و فراموش کردن آن ، پیوندی را برای رایانه شخصی شما فراهم می کند. این دانگل های USB همچنین اتصال به بیش از یک دستگاه را دارند. حتی بعضی از ماوس‌های گیمینگ دارای وزن قابل تنظیم می‌باشند و در بخش‌های مختلف بازی، در حرکات ماوس، تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود.

  • همچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید.
  • ماوس‌هایی که بی‌سیم هستند، درصورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، دچار اختلالات بسیار بیشتری خواهند شد.
  • بله، نوع طراحی ارگونومیک ماوس با توجه به کوچکی یا بزرگی آن بسیار مهم است زیرا به کاربر کمک می کند دستش در زاویه طبیعی‌ قرار گیرد و خستگی کمتری را حس کند، همچنین نوع زاویه قرار گیری آن در دست کمک می کند انگشت شما آزادی عمل بهتری داشته باشد.

در مرورگرها کلید میانی وظیفه حذف تب‌ها یا باز کردن پیوندها در صفحهٔ جدید را دارند. کلید میانی در نرم‌افزارهای گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی، وظیفه انتقال نقطه دید را بر عهده دارد. ماوس غلتکی (یا نوری-مکانیکی) از یک گوی پلاستیکی تشکیل شده‌است که با چرخش در فضای زیرین در جهات مختلف ماوس، دو چرخ‌دنده مجاور خود را در داخل ماوس به حرکت درمی‌آورد. حرکت این چرخ‌نده‌ها توسط دو دیود که یکی برای حرکت افقی و یکی برای حرکت عمودی تشخیص داده می‌شود و به کنترل‌گر منتقل می‌شود. گزینه جذاب تحویل اکسپرس نیز مناسب افرادی است که در هنگام کار با موس متوجه خراب شدن آن شده اند و حالا نیاز دارند هرچه سریعتر یک Mouse مناسب تهیه کنند. با تحویل اکسپرس، مشتریان ما در تهران می توانند در عرض چند ساعت سفارش خود را دریافت کنند.

http://738sms.ir