خرید موس کامپیوتر فروش ویژه + ارزان ترین قیمت و گارانتی اصلی دیجیکسو | asusmag

همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد. این مراحل این گونه صورت می پذیرد که ابتدا اطلاعاتی که کلیک شده اند از طریق فرستنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است، برای مجله خبری محصولات ایسوس گیرنده فرستاده می شود. پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد. البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند.

  • همانطور که از نام این موس مشخص است، ماوس سایلنت ماوسی است که موقع فشردن کلیک های آن، صدای بسیار کمی تولید می شود و این موس ها به موس های بی صدا هم معروفند.
  • اگر موس در هیچ قسمتی از ویندوز کار نکرد، باید به سراغ درایو دستگاه بروید.
  • با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد.
  • از محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس بیاند اشاره کرد.

پورت usb سرعت بالایی دارد و خطرناک ترین آیتم جاسوسی برای بسیاری از افراد است. این محصولات بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهند ، اما در اندازه کوچکتر. آنها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در جیب کوله پشتی یا کیف لپ تاپ قرار بگیرند. اما در حالی که اندازه کوچک ممکن است به خوبی در همه جا قرار بگیرد ، دست انسان زیاد با ماوس مسافرتی سازگار نیست – می توانید از آنها استفاده کنید ، اما در استفاده طولانی مدت ممکن است آزار دهنده باشد. به طور کلی ، موشواره های مسافرتی بی سیم و باتری خور هستند ، بنابراین ممکن است بخواهید یک ماوس اضافه مسافرتی داشته باشید. ماوساین محصول ممکن است از نظر مفهومی یک وسیله ساده باشد ، اما با گذشت زمان چندین نوع از موشواره ها تکامل یافته اند که هر کدام برای مصارف مختلفی ساخته شده اند.

http://738sms.irهمچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این محصول با یک طراحی فوق العاده و حسگری اپتیکال یکی از بهترین انواع بی سیم به شمار می آید. این وسیله حالت پذیر است و به شما حق انتخاب بین دو مدل خمیده و صاف را خواهد داد.

موس Macher MR-137

بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت. ما تلاش می‌کنیم با تضمین بر اصل بودن کالا و بهترین قیمت، تجربه‌ای لذتبخش از یک خرید اینترنتی را برای کاربران خود به وجود آوریم. ماوس‌های سیم‌دار ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری نسبت به موس های بیسیم دارند و وزن کمتری داشته و نیازی به شارژ شدن ندارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و دیدن تنوع ماوس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید.

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 HERO

همچنین این نوع Mouse قابلیت تنظیم DPI را نیز دارند که در مطلب DPI چیست به صورت کامل به توضیح این موضوع پرداخته‌ایم. می توانید با استفاده از فیلتر های مختلف که پنل سمت راست قابل مشاهده است به نتایج مطلوبی دست یابید. به طور مثال برای دیدن موشواره های مخصوص بازی در پنل سمت راست از قسمت فیلتر بر اساس نوع گزینه موس بازی را انتخاب کنید. بیشتر موشواره های رایانه ای بی سیم ، از طریق همان فرکانس های بی سیم 2.4 گیگاهرتز مورد استفاده برای تلفن های بی سیم و اینترنت Wi-Fi به رایانه متصل می شوند.

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی دیجیکسو