خرید موس کامپیوتر فروش ویژه + ارزان ترین قیمت و گارانتی اصلی دیجیکسو | asusmag

از ماوس‌های گیمینگ می‌توانید برای کارهای معمول روزمره نیز استفاده کنید. البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند. اگر کامپیوتر شما فرستنده‌ی توکار بلوتوثی نداشته باشد، شما نمی‌توانید از این نوع ماوس‌ها استفاده کنید و باید یک گیرنده‌ی USB بلوتوث بخرید و به کامپیوتر خود وصل کنید. این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند. با این حال، ماوس‌های وایرلسی از اتصال وای-فای برای کار کردن استفاده می‌کنند ولی ماوس‌های بلوتوثی سیگنال‌ها را با امواج بلوتوث می‌فرستند و از خود فرستنده‌ی داخلی بلوتوث کامپیوتر استفاده می‌کنند.

http://738sms.irDPI نوع رایج اندازه‌گیری دقت ماوس‌ها است که به معنای نقطه بر اینچ است. برای واضح‌تر شدن این مفهوم، بیایید با این مثال ساده شروع کنیم؛ اگر دی پی ای ماوس ۱۶۰۰ باشد و شما ماوس خود را یک اینچ (۲٫۵۴ سانتی‌متر) حرکت دهید، نشانگر ۱۶۰۰ پیکسل حرکت خواهد کرد. هرچه DPI ماوس بالاتر باشد، حساس‌تر است؛ به این معنا که کوچک‌ترین حرکت موجب می‌شود تا نشانگر ماوس به میزان زیادی در صفحه نمایش حرکت کند. ماوس، همانند صفحه‌کلید، یک واسط کاربر سخت‌افزاری محسوب می‌شود. این وسیله معمولاً دو لبه قابل فشردن دارد و با یک کابل به رایانه وصل می‌شود. در نرم‌افزارهای کنونی ماوس قابلیت بخش عمده‌ای از وظایف صفحه‌کلید را عهده‌دار است.

نحوه کار آن نیز ساده است، از تغییرات در تصاویری که توسط سنسور گرفته شده، برای تشخیص جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر استفاده می کند. در واقع نور قرمزی که در زیر موس مشاهده می کنید، همان نوری است که مجله خبری محصولات ایسوس توسط این سنسور استفاده می شود. همانطور که از نام این نوع موس مشخص است، موس سیم دار با استفاده از سیم به کامپیوتر متصل می شود. کاربران نام این ماوس را با محصولات گیمینگ با کیفیتش می شناسند.

ماوس ریزر

این نوع موس برعکس بقیه مدل ها به صورت ثابت در جای خود قرار می گیرند و حرکت داده نمی شوند. یکی برای قرار گرفتن برد مدار چاپی در آن و دیگری بر روی آن قرار می‌گیرد. سازوکار ماوس‌های امروزی شامل یک بدنه، یک برد مدار چاپی، یک نور یا لیزر، یک سنسور سیماس ، سه کلید، انکودر و یک سیم است.

  • اشاره‌گر را به هر شکلی که دوست دارید انتخاب کرده و با ذخیره‌سازی از این مرحله خارج شوید.
  • هنگام روشن کردن چند مرتبه دکمه TAB را فشار دهید و وارد صفحه پیکربندی شوید.
  • از ویژگی های این موس گیمینگمی توان به قابلیت RGB اشاره کرد.
  • ماوس بلوتوثی بدون نیاز به اتصال دانگل و اشغال کردن پورت USB یا اتصال تبدیل OTG در اکثر سیستم ها قابل استفاده می باشد.
  • چون عکس‌های ارسالی، همه شبیه به هم خواهند بود و مکان‌نما، هیچ حرکتی را احساس نخواهد کرد.
  • ماوس بیسیم این ویژگی را دارد تا محدوده برد آن از سیستم و لپ تاپ فاصله گرفت.

بنابراین، ماوس‌های سیمی برای بازی کردن، هنرهای دیجیتالی و دیگر کاربردهایی که نیازمند دقت و سرعت بالایی هستند، مناسبند. خرید موس ارزان انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود و می تواند شما را از هزینه های اضافی باز دارد. این محصولات اکثرا برند مطرحی ندارند و ویژگی های یک موس حرفه ای را در اختیارتان قرار نمی دهند اما برای استفاده های غیر حرفه ای مانند اتصال به دستگاه DVR، اندروید باکس و … پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود.

سایز ماوس مناسب شما کدام است؟ انتخاب اندازه ماوس مناسب