خرید و قیمت انواع موس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم 18 بهمن | asusmag

در مرورگرها کلید میانی وظیفه حذف تب‌ها یا باز کردن پیوندها در صفحهٔ جدید را دارند. کلید میانی در نرم‌افزارهای گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی، وظیفه انتقال نقطه دید را بر عهده دارد. ماوس غلتکی (یا نوری-مکانیکی) از یک گوی پلاستیکی تشکیل شده‌است که با چرخش در فضای زیرین در جهات مختلف ماوس، دو چرخ‌دنده مجاور خود را در داخل ماوس به حرکت درمی‌آورد. حرکت این چرخ‌نده‌ها توسط دو دیود که یکی برای حرکت افقی و یکی برای حرکت عمودی تشخیص داده می‌شود و به کنترل‌گر منتقل می‌شود. گزینه جذاب تحویل اکسپرس نیز مناسب افرادی است که در هنگام کار با موس متوجه خراب شدن آن شده اند و حالا نیاز دارند هرچه سریعتر یک Mouse مناسب تهیه کنند. با تحویل اکسپرس، مشتریان ما در تهران می توانند در عرض چند ساعت سفارش خود را دریافت کنند.

  • این ماوس‌ها با فرستنده‌ای که در داخل آنها تعبیه شده است اطلاعات دکمه‌های کلیک شده را برای گیرنده می‌فرستند.
  • با دو کلیدی که روی این ابزار قرار دارد شما می توانید کلیک چپ و کلیک راست کنید.
  • اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation اختراع شد.
  • موس هترون بی سیم مدل HMW120SL از تولیدات این شرکت می باشد.

یک دانگل USB ، به اندازه کافی کوچک برای وصل کردن و فراموش کردن آن ، پیوندی را برای رایانه شخصی شما فراهم می کند. این دانگل های USB همچنین اتصال به بیش از یک دستگاه را دارند. حتی بعضی از ماوس‌های گیمینگ دارای وزن قابل تنظیم می‌باشند و در بخش‌های مختلف بازی، در حرکات ماوس، تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود.

موس گیمینگ و تفاوت آن با موس معمولی

البته این گزینه علاوه بر سرعت، گزینه‌های دیگری مانند تنظیمات چرخش ماوس، شکل ظاهری ماوس، اشاره‌گر و سرعت کلیک و حتی جابجایی دکمه‌ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید علاوه بر تنظیم، مجله خبری محصولات ایسوس آن را شخصی سازی کنید. یکی از دلایل این مشکل، باز کردن برنامه‌های متعدد در پس زمینه است. باز کردن صفحات بسیار می‌تواند سرعت حرکت ماوس را پایین آورده و در کار کردن با آن اختلال ایجاد کند.

http://738sms.irاز نقاط منفی ای که در مورد این ماوس های توپی وجود دارد، جمع شدن خاک و گرد و غبار در داخل محفظه توپ پلاستیکی است که همین مورد باعث گیر کردن توپ یا سفت شدن کار توپ در داخل محفظه می شود. البته برای رفع این مشکل می توانید به راحتی توپ را از داخل جایگاه آن خارج کنید و توپ و داخل محفظه را از گرد و غبار پاک کنید. ماوس های توپی متحرک، در داخل خودشان یک توپ پلاستیکی دارند که این توپ با سطح زیر موس تماس دارد. توپ این موس از جنس شیشه یا پلاستیک فشرده ساخته می شود تا از آلوده شدن و از کار افتادن آن جلوگیری شود.

موس گیمینگ T-DAGGER Darkangel T-TGM209

ماوس‌های لیزری در مقایسه با ماوس‌های نوری، اندکی دقت بیشتری دارند. خرید موس به صورت کامل و با زبانی روان در اختیار خوانندگان مقاله قرار بگیرد. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند.

ماوس لاجیتک