خرید و قیمت انواع موس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم 18 بهمن | asusmag

در ادامه به بررسی موس های کامپیوتری مختلف می پردازیم و قابلیت های هر کدام را بررسی می کنیم. یونیکس • لینوکس • ویندوز • مک‌ اواس • اواس/۲ • ام‌اس-داس • سیستم‌عامل‎های موبایل • بیشتر… در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. شارژ معکوس یا Reverse Charge یک فناوری جدید است که تلفن های همراه جدید از آن پشتیبانی می کنند. با استفاده از این فناوری می توانید تلفن همراه خود را به یک پاور بانک جهت شارژ یک دستگاه دیگر تبدیل کنید.

http://738sms.ir

برندهای مختلفی در سراسر دنیا انواع این وسیله را تولید می کنند و اتفاقا در ایران نیز عرضه می شوند. می خواهیم چند مارک خوب که ماوس های مطلوبی تولید و عرضه می شود را معرفی کنیم. دیپ کول، ریزر، اپل، مایکروسافت، ایسوس، ام اس آی، ردراگون، شارکن، تسکو، فکس ایکس ری، ای فورتک، مجله خبری محصولات ایسوس گرین، تی دگر، فن تک، ال جی، شیائومی، ریو و جنیوس از بهترین و مطرح ترین دستگاه ها هستند. این محصولات با توجه به کاربردی که دارند و استفاده ای که از آنها می شود، به چند نوع تقسیم می‌شوند. سیم دار، بی سیم، اپتیکال، لیزری، توپی‌، ارگونومیک و گیمینگ انواع این دستگاه هستند.

از نظر فنی، تمامی ماوس‌ها اپتیکی هستند و هر ثانیه، هزاران عکس می‌گیرند تا حرکت ماوس را شناسایی کنند. ماوس‌های معمولی (سیمی، بلوتوثی، وایرلسی و …) مختصات x و y سطحی را که ماوس روی آن حرکت می‌کند، محاسبه می‌کنند. ماوس‌های اپتیکی حقیقی از یک لامپ LED فروسرخ یا قرمز استفاده می‌کنند که نور آن پس از انعکاس از سطح زیر ماوس به یک حسگر CMOS برخورد می‌کند که نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌نماید. البته به دلیل تغییراتی که در سیستم کلیک این نوع ماوس ها ایجاد شده، کلیک آنها از بقیه مدل ها نرم تر و میزان جا به جایی دکمه ها در زمان کلیک از موس های دیگر کمتر است، به همین خاطر، استفاده از این نوع موس برای مصارف گیمینگ مناسب نیست.

  • ماوس به کمک کابلی به رایانه متصل می‌شود و اشاره‌گر یا پوینتر را در صفحهٔ نمایشگر حرکت داده و هدایت می‌کند.
  • با تحویل اکسپرس، مشتریان ما در تهران می توانند در عرض چند ساعت سفارش خود را دریافت کنند.
  • موس شارکون دارای دو نوع موس بی سیم شارکون و موس با سیم شارکون می باشد.
  • البته برای اینکه بتوانید یک موس مطابق نیاز خودتان بیابید ابتدا لازم است با انواع موس های بازار آشنا شوید.
  • کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است.

اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید. اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود. اگر در محیط کارتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد. با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید.

بررسی مانیتور AOC 24B2XH – مانیتور 24 اینچ برند AOC

شرکت فراسو با تولید موس مخصوص کار با لپ تاپ و موس مخصوص بازی و … فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، در سال حمایت از کالای ایرانی ، مجموعه ای از بهترین موس های فراسو را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس فراسو را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا محصولات دیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید موس فراسو با بهترین قیمت نمایید. موس ای فورتک از برندهای موس مطرح در بازارهای جهانی می باشد. شرکت A4Tech از سال 1987 فعالیت خود را در تایوان شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود دارا می باشد.

رفع مشکل حرکت خود به خود موس