خرید و قیمت انواع موس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم 18 بهمن | asusmag

صفحه کلید و ماوس مستقیم ترین اتصالات شما به رایانه شخصی شما و بیشترین جنبه دستی در رایانه شخصی شما هستند. در ابتدایی ترین شکل آن ، این محصول یک وسیله ساده است ، یک سنسور در قسمت پایین با دو دکمه در بالا و یک چرخ اسکرول. اما در حالی که همه موشواره ها از نظر مفهومی ساده هستند ، این وسیله اصلی اشاره گر چندین بار تجسم منحصر به فرد پیدا کرده است. بنابراین ، باید بدانید وقتی می خواهید یک موش واره جدید بخرید ، چه چیزی این محصولات را از یکدیگر متمایز می کند. این نوع ماوس‌ها در یک سمت خود (سمت چپ برای راست دست‌ها) دارای یک گوی متحرک هستند که می‌توانید آن را با شست خود حرکت دهید.

  • قابلیت این گیرنده نسبت به گیرنده‌های عادی این است که به کمک نرم‌افزار مربوط به آن می‌توانید تا 6 کیبورد و موس کامپیوتر را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل نمایید.
  • انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود.
  • این دستگاه وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند.

می‌تواند در تنظیمات رایانه در قسمت تغییرات کلیدهای ماوس نحوه عملکرد کلید سمت راست و چپ را با هم عوض کند. زمانی اشاره‌گر ماوس در صفحه نمایش رایانه ناپدید می‌شود که سامانه درحال خاموش شدن یا روشن شدن باشد. همچنین در برخی از نرم‌افزارها و بازی‌های رایانه‌ای اشاره‌گر ممکن است به شکلی متناسب با سبک مربوطه تغییر کند. ماوس جادویی یک ماوس چندلمسی تولید و فروخته شده توسط شرکت اپل است.[۱۴] فروش این ماوس از اکتبر ۲۰۰۹ آغاز شد. این، اولین ماوسی است که از قابلیت چندلمسی پشتیبانی می‌کند.[۱۴] پس از معرفی محصولاتی نظیر آی‌فون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ و ترک‌پد چندلمسی، ماوس جادویی به کاربر اجازه می‌دهد از ژست‌های حرکتی نظیر سوایپ و اسکرول بر روی بدنه ماوس استفاده کند. این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند.

موس بی سیم Armo M25WS Silnet

ارگونومیک بدنه این نوع موس ها باعث شود تا در استفاده های طولانی مدت، آسیب کمتری به مچ دست تان وارد شود و احساس خستگی کمتری کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آسمان رایانه راویس می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم تا با انواع موس کامپیوتر و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم تا برای انتخاب و تهیه ماوس برای خود، بهترین مورد را تهیه کنیم. این گیرنده نسبت به گیرنده های عادی قابلیت این را دارند که با کمک نرم افزار مربوط به خود تا سقف 6 عدد کیبورد و موس کامپیوتر را با کمک این گیرنده به سیستم خود متصل کنید. ماوس بی سیم با عنوان ماوس بلوتوثی یا وایرلس نیز شناخته می‌شود.

http://738sms.ir

دومین مورد این است که از موس لیزری می توان روی سطوحی مثل شیشه و سطوح براق دیگر استفاده کرد و سومین مورد هم این که ماوس های لیزری دارای دقت پایین تری از ماوس های اپتیکال هستند. ماوس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت ماوس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری مجله خبری محصولات ایسوس را در دست ایجاد میکند. دست کاربر در زاویه طبیعی‌ قرار می گیرد تا با این دستگاه کار کند. این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت. محصولات ارائه شده در فروشگاه لاجی لوک، فقط با گارانتی های اصلی ( مروارید اسپیرو- پانا – صنایع رایانه فراسو- نوترونیک- آواژنگ ) به فروش میرسند.

موس TSCO TM18

البته به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم کلیک ماوس‌های بی صدا، آن‌ها نرم‌تر هستند و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل این نوع ماوس‌ها برای گیمینگ گزینه مناسبی شمار نمی‌روند. بیشترین طرفداران ماوس سایلنت، کسانی هستند که در جمع‌ها و محیط‌های اداری شلوغ کار می‌کنند. موس را روی سیستم دیگری نیز امتحان کنید، در صورتیکه چراغ قرمز آن باز هم روشن نشد، مشکل سخت افزاری است و برای رفع آن باید سراغ تکنسین‌های تعمیر لپ تاپ و لوازم جانبی رفت تا آن را برطرف کنند. یکی از نرم افزارهای بسیار خوب برای تست سالم بودن موس و صفحه کلید، نرم افزار PassMark KeyboardTest است. با کمک این نرم افزار می‌توان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری، موس و صفحه کلید را بررسی کرد.

موس M220 لاجیتک Logitech mouse