دستگاه رطوبت ساز در چه مناطقی استفاده می شود؟ + بررسی فواید و کارایی موبونیاز | mehbaran

توجه داشته باشید که آبی که در مخزن رطوبت ساز اولتراسونیک هست گرم نمی‌شود به همین خاطر از رطوبت ساز اولترا سونیک به عنوان رطوبت ساز بخار سرد می شناسند. بسیاری از مردم از تأثیر مستقیم محیط اطرافشان بر روی پوست و سلامت عمومی خودآگاه نیستند. هوایی که سطح رطوبت کمتر از حد مطلوب، زیر 40 تا 60% دارد، می‌تواند رطوبت را از پوست بکشد و آن را کم آب کند. همینطور میزان رطوبت تولیدی از طریق دکمه ی لمسی که وسط محصول در نظر گرفته شده است، در سه حالت قابل تنظیم است. یکی از ویژگی های فوق العاده این محصول مخزن آب متصل آن می باشد. یکی دیگر از امکاناتی که کارایی دستگاه بخور و رطوبت ساز را افزایش می‌دهد؛ قابلیت پاکسازی راحت آن است.

اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه رطوبت ساز و بخور برای کمک به یک بیماری خاص هستید، توصیه می‌کنیم ابتدا با پزشک یا متخصص پزشکی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که مشکل را به‌درستی برطرف می‌کنید. بر خلاف مدل های دیگر رطوبت ساز شیائومی، این محصول بدنه ای یکپارچه داشته و از قسمت های مجزا تشکیل نشده است. قطعات مکانیکی دستگاه و محفظه تولید بخار در کف دستگاه تعبیه شده و مخزن آب مستقیماً بالای آن قرار دارد. برای پر کردن مخزن کافی است درب دستگاه را جدا کرده و آب را داخل آن بریزید. دستگاه بخور سرد یا رطوبت ساز دیرما مدل DEM-F301، از یک بدنه ی ساخته شده از PP (پروپیلن) تشکیل شده است. مخزن آب از جنس PP در مقایسه با مخزن آب ABS، مقاومت بسیار بالاتری در برابر خورگی و دمای بالا دارد.

خشکی و رطوبت

یادتان باشد که اگر بچه دارید از انتخاب این نوع رطوبت ساز خودداری کنید. آب داغ داخل این نوع رطوبت ساز در صورت ریختن ممکن است باعث سوختگی شود. در صورت تبخیر تمامی آب موجود در مخزن ، جریان برق به طور خودکار قطع و دستگاه خاموش می شود. پس هیچگونه نگرانی بابت اتمام آب و صدمه دیدن دستگاه نداشته باشد. Deerma DEM-F628S دارای قابلیت تعیین بین 3 سرعت و قدرت بخاردهی است که به راحتی و با زدن یک کلید قابل تنظیم است. در صورتی که شما از حالت کم بخاردهی استفاده کنید، دستگاه می تواند در هر ساعت حدود 300 میلی لیتر آب را به بخار سرد تبدیل و حدود 12 ساعت بخاردهی مداوم داشته باشد.

رطوبت ساز التراسونیک صنعتی را چگونه انتخاب کنیم؟

بخور می‌تواند به کاهش علائم آلرژی و بهبود وضعیت سلامت غشاهای مخاطی مجاری تنفسی کمک کند. با این حال اگر دستگاه بخور به درستی نگهداری نشود این امکان وجود دارد که باعث بدتر شدن علائم آلرژی شود؛ همچنین ممکن است باعث بروز بیماری‌های دیگر و زمینه‌ساز رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها شود. خرید آنلاین از توانی نو با امکان ارسال سریع و به موقع به مصرف کنندگان و همکاران، مزیتی با ارزش است. برخی از افراد در فصل تابستان، زمانی‌ که هوا بسیار گرم است و مواد حساسیت‌زای بیشتری در فضا وجود دارد، دچار مشکلات تنفسی می‌شوند. دستگاه‌های تهویه‌ی هوا، هوای خشک را در فضای اتاق به جریان می‌اندازند و هر نوع رطوبتی را از میان برمی‌دارند؛ به همین دلیل دستگاه بخور در فصل تابستان بسیار مفید و کارآمد است. اما این دستگاه، در ماه‌های سرد، هنگامی که ریه‌ها، بینی و لب‌هایمان، به‌دلیل خنکی هوا، خشک می‌شوند هم به کار می‌آید.

  • هرچقدر میزان کارایی یک دستگاه بالاتر باشد بالطبع قیمت دستگاه نیز بالاتر می رود.
  • افرادی که از مشکلات تنفسی مانند آسم رنج می‌برند، باید همواره هوای مرطوب تنفس کنند.
  • یادتان باشد که اگر بچه دارید از انتخاب این نوع رطوبت ساز خودداری کنید.
  • رطوبت می‌تواند در درمان بسیاری از حساسیت‌های فصلی و آلرژی‌ها مؤثر واقع شود.

اگر هوای خانه خشک باشد، شما مکانی عالی برای زنده ماندن ویروس‌ها و میکروب‌ها فراهم کرده‌اید. قیمت دستگاه بخور و رطوبت ساز بستگی زیادی به قابلیت‌های آن دارد. بنابراین سیستم‌هایی با فناوری‌های نوین و امکانات خاص، قیمت‌های به‌مراتب بیشتری دارند. اگر به‌دنبال نمونه‌های فوق‌العاده پیشرفته و مدرن هستید؛ باید هزینه‌های بیشتری را پرداخت کنید. این دستگاه مرطوب کننده هوا نوعی لرزش را با امواج مافوق صورت ایجاد می‌کند. در دستگاه بخور مافوق صوت (اولتراسونیک)به جای فن از امواج صوتی استفاده می‌شود.

دستگاه بخور سرد و داغ US494 (گرم و سرد)

دستگاه رطوبت ساز در چه مناطقی استفاده می شود؟ + بررسی فواید و کارایی موبونیاز | mehbaran