راکت بازرسی موبایل یاب سی تاچ مدل MD-300A️شرکت تصمیم سبز | zoomfing

از این ابزار به عنوان راکت موبایل یاب در ورودی جلسات کنکور یا مدارس و یا راکت فلزیاب برای کشف انواع فلز نیز استفاده می‌گردد. در بازار و به صورت عامیانه به راکت بازرسی فلزیاب، دستگاه شناسایی موبایل شناخته شده است. که بیشترین استفاده در این حالت برای مدارس و کنکور استفاده می‌شود، برای شناسایی موبایل (تلفن همراه) را تشخیص دهند. بنابراین خاموش بودن موبایل تاثیری در شناسایی آن توسط راکت موبایل یاب نخواهد داشت. با توجه به اینکه فلزات قسمت عمده‌ای از قطعات اصلی گوشی موبایل را تشکیل می‌دهند. امروز اکثر سازمان ها از راکت موبایل یاب استفاده بیشتری می کنند، چرا که این راکت علاوه بر شناسایی موبایل حتی در حالت خاموش، امکان تشخیص انواع فلزات آهنی یا غیرآهنی رو دارند.

راکت فلزیاب با ایجاد یک میدان مغناطیسی در اطراف خود می تواند قطعات فلزی را شناسایی کند و هنگام شناسایی فلز مورد نظر،موبایل یاب با داشتن قابلیت آلارم و ویبره جایی که شئ مورد نظر پنهان شده است را پیدا میکند. در ساخت سیستم های گیرنده و فرستنده هم از قطعات الکترونیک و فلزی استفاده شده که به کمک راکت بازرسی بدنی امکان شناسایی هر‌ نوع از این ردیاب ها وجود دارد. به همراه داشتن تلفن همراه در برخی اماکن موجب بروز اختلالات می شود و یا امنیت را به خطر می اندازد. به همین دلیل جلوگیری از ورود برخی از دستگاه های الکترونیکی غیر مجاز یک چالش همیشگی برای پرسنل حراست به حساب می آید.

جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاه موبایل یاب مدارس(اورجینال) ا پر فروش در مدارس (کشور سازنده تایوان)

راکت بازرسی با درجه‌بندی مغناطیسی که دارد هر چه میدان مغناطیسی بیشتر و قوی‌تر ایجاد کند با سرعت و دقت بیشتری می‌تواند فلز و لوازم الکترونیکی را شناسایی سایت زوم فینگ کند. اسکنر بازرسی بدنی MD101 ، دستگاهی فوق‌العاده منحصر به فرد میباشد که با کیفیت عالی در داخل کشور تولید … با استفاده از راکت فلزیاب می‌توان هر جسم فلزی (آهنی، غیرآهنی مانند مس) که دور از دید افراد، در زیر زمین، داخل … مدیر موفق ابزار دقیق میخواهد شرکت سیستم پرداز با طراحی و تولید انواع نرم افزارهای کنترل تردد اعم از نرم افزار حضور و غیاب پرسنلی و دانش آموزی، حقوق و … بیشتر راکت های بازرسی قابلیت تنظیم حساسیت دارند و یا درجه حساسیت آنها برای شناسایی اندازه‌های خاصی از فلزات تنظیم شده است. هر چه درجه حساسیت دستگاه بیشتر باشد، فلزات ریزتری را شناسایی خواهد کرد و هرچه درجه حساسیت کم شود، آن دستگاه برای شناسایی قطعات بزرگتر مناسب‌تر خواهد بود.

  • شرکت پارسیان جزو معدود شرکت هایی است که بهترین دستگاه موبایل یاب را با قیمتی مناسب و به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می نماید.
  • علاوه بر این امکان استفاده از این دستگاه بعنوان فلزیاب در ادارات و شرکت‌ها نیز وجود دارد.
  • علاوه بر این با استفاده از موبایل یاب کنکور از ورود تجهیزات تقلب مانند گوشی، هندزفری، ماشین حساب، ساعت هوشمند و … به داخل جلسه آزمون جلوگیری شده و موجب عدم تضییع حق سایر دانش آموزان نیز می‌گردد.
  • برای این منظور دانشجو و یا هنرجو با خود وسایلی از جمله گوشی موبایل و یا ماشین حساب و به طور کلی وسایل ممنوعه را نمی تواند وارد جلسه کند.
  • در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات لازم را درباره راکت موبایل یاب به شما ارائه دهیم.

اگر تصمیم به اجرای یک راکت موبایل یاب / فلزیاب برای مدرسه خود دارید، مطمئن شوید که قابلیت‌ها و محدودیت‌های این فناوری را به وضوح به دانش آموزان، کارکنان، والدین و جامعه منتقل کرده‌اید. والدین نگران و اعضای جامعه اغلب به دنبال راه حلی سریع هستند، اما فلزیاب ها، مانند هر فناوری امنیتی، راه حلی برای همه چیز نیستند. راکت موبایل یاب مدارس مدل MD-01 دارای باتری و شارژر است و قابلیت آلارم دهی در زمان کاهش باتری را دارد. دستگاه گوشی یاب را از فاصله بیشتری ( 6 تا 10 سانتی‌متری) از بدن دانش آموزان بگیرید. در این صورت مواردی مانند دکمه فلزی، زیپ یا سگک فلزی شناسایی نمی‌شود، اما موبایل شناسایی می‌شود چرا که اندازه و ابعاد بزرگتری دارد. راکت بازرسی فلزیاب جزتجهیزات کنترل بازرسیجهت امنیت برای جلوگیری از ورود و خروج تجهیزات غیر مجاز ممنوعه در سازمان ها و مجموعه های مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گیت امنیتی و حفاظتی – گیت نگهبانی

راکت بازرسی موبایل یاب سی تاچ مدل MD-300A️شرکت تصمیم سبز | zoomfing