این صفحه پربازدید هم معمولا روزانه دو بار توسط ربات های گوگل بررسی میشه و توی سرچ کنسول هم (Last crawl) این صفحه زیاد باشه برا 15 ساعت پیش هستش. لینک سازی داخلی یعنی یکی از صفحات سایت شما به صفحه دیگری که با موضوع آن مرتبط است لینک داده باشد. این لینک ها به گوگل کمک میکنند تا ارتباط صفحات را درک کرده و مطالب جدید شما را شناسایی کنند. تقویت لینک سازی داخلی یک صفحه میتواند تاثیر شگفت انگیزی در جایگاه آن داشته باشد ولی باید دقت کنید که این فرآیند را به صورت هدفمند و بهینه انجام دهید. اگر برای همه صفحات سایت خود لینک سازی مشابه و زیاد انجام دهید عملا گوگل متوجه برتری هیچ کدام بر دیگری نخواهد شد. در یک تعریف ساده میتوان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعهای از تکنیکها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتمهای پیشنهادی گوگل در تضاد است.
- در حالی که در حقیقت محتواهای طولانیتر در گوگل معمولا رتبه بهتری دارند، اما این تعداد کلمات نیست که باعث کسب رتبه بالاتر میشود.
- عناوین متا از دیگر مواردی هستند که میتوانند بر روی سئوی محتوا تاثیر داشته باشند.
- واکنشگرا بودن سایت یعنی این که سایت برای تمامی دستگاههای موجود نظیر لپ تاپ، تبلت، گوشی همراه و… طراحی شده، تا کاربر برای بازدید از سایت محدودیتی نداشته باشد.
- شما باید چیزهای زیادی درباره عناوین سئوی داخلی سایت، محتوا و لحنِ مرتبط یاد بگیرید.
سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!
افزایش رتبه سایت شما در نتایج گوگل، رابطه مستقیم با افزایش ترافیک دارد. برحسب اطلاعاتی که جمع آوری شده است، مطابق با نتایج تحقیقات سایت Moz و Ahrefs، هر پله افزایش رتبه سایت میتواند در حدود 10 – 20 درصد، میزان افزایش ترافیک سایت شما را به همراه داشته باشد. افزایش فروش و افزایش مشتری مهمترین مسائلی هستند که صاحبان کسب و کارها همواره به آن توجه دارند. هر آنچه برای سئوی سایت حرفه ای و کسب رتبه و جایگاه بالا در موتور های جستجو نیاز دارید را از سئو ایران بخواهید.
آموزش های مرتبط با سئو سایت در گوگل
گوگل از هزاران کارمند خود تحت عنوان ارزیابی کنندگان کیفیت نتایج جستجو تحت شرایطی خاص استفاده می کند تا آنها به ارزیابی دقیق تر نتایج جستجو و امتیازدهی به کیفیت صفحات جستجو شده بپردازند. منظور از پایش فرایندیست که در آن موتورهای جستجو به اسکن تمام صفحات وب می پردازند. در حالی که متخصصین سئو بر روی سئو کلاه سفید اتفاق نظر دارند، در طرف مقابل افرادی هم هستند با هر تکنیک های کلاه سیاه قصد دارند که گوگل را به نحوی دور بزنند.
قبل از آن بهتر است با سازوکار سئو آشنا شویم و ببینیم سئو بر چه اساسی عمل میکند. برای پاسخ به این سوال در بخش بعدی نحوه کار موتورهای جستجو را بررسی میکنیم. توسعهدهندگان موتورهای جستجو به این باور رسیدند که اگر صفحات معتبری در اینترنت درباره یک موضوع به یک صفحه خاص ارجاع بدهند، این بدان معنی است که آن صفحه ارزشمند و دارای اعتبار است. همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره شد ربات گوگل دائماً در فضای وب جستجو میکند، در صفحات جدید و بروز شده میچرخد و رفتار کاربران را شبیهسازی میکند. خزنده وب، لینکهای موجود در صفحات مختلف در اینترنت را دنبال میکند، روشی که به عنوان خزیدن یا Crawling شناخته میشود.در نهایت ربات خزنده هر آنچه را پیدا میکند به سرورهای گوگل گزارش میدهد. ایندکس کردن صفحات توسط گوگل زمانبر است و رسیدن به رتبه بالا ممکن است هفتهها یا ماهها طول بکشد.
یادگیری و اجرا به صورت همزمان و تحت نظر مشاور باشد
اگر شما گوگل بودید، مطمئنا همین شیوه و ساز و کار را درپیش میگرفتید؛ چراکه آنچه موجب موفقیت و شهرت شما میشود، مردم و کاربران هستند. با رعایت کامل نکاتی که در چک لیست سئو رعایت شده است میتوانید سایت خود را در موتور جستجوی گوگل ارتقا دهید. بهینه سازی سئوی خارجی یا همان لینک سازی هدفمند نیز یکی دیگر از راهکارهای رسیدن به سئوی محتوایی مناسب است. برای این موضوع راهکارهایی مشخص وجود دارد که به طور دقیق و کامل، پیش از این درباره آن به گفتوگو نشستیم و حرف زدیم.