قیمت انواع موس ماوس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم ️ کنارتو | asusmag

این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود. این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد. در ماوس های نسل‌های قبل وقتی شما این وسیله را تکان می‌دهید، غلتکی که در زیر آن قرار دارد نیز تکان می خورد؛ این گونه پردازنده هایی که داخل این دستگاه قرار دارند این حرکات را تشخیص می دهند و سیگنال‌هایی به کامپیوتر ارسال می شود.

مورد دوم: موس به طور کلی کلیک چپش کار نمی‌کند.

موس های کامپیوتر معمولاً دستگاه های تشخصی خودکار (plug-and-play) هستند و هیچ نرم افزاری اضافی برای نصب آنها وجود ندارد (به استثنای بعضی از موشواره مخصوص بازی) ، به این معنی که وصل کردن کابل همه تنظیماتی است که شما باید انجام دهید. برخلاف گزینه های بی سیم ، یک دستگاه سیمی برق مصرفی خود را از USB خارج می کند ، بنابراین جای نگرانی برای باتری وجود ندارد. اتصالات سیمی نیز برای استفاده از بازی ترجیح داده می شوند ، زیرا اتصالات سیمی عاری از مشکلات تأخیر و نویز هستند که گزینه های بی سیم مستعد این اتفاقات هستند.

ماوس کامپیوتر و لپ تاپ

به دلیل قابلیت های بالای این نوع از موس ها، برای استفاده های دیگر نیز می توان از آن استفاده کرد. ماوس های عادی عموما دارای 3 دکمه هستند، ولی اکثر ماوس های گیمینگ دارای تعداد دکمه های بیشتری هستند که این دکمه ها به کسی که در حال انجام بازی است سرعت واکنش پذیری بیشتر و بالاتری می دهد. فقط درون ماوس‌های مجله خبری محصولات ایسوس نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند. دلیل قرمز بودن رنگ نور ماوس‌های نوری نشانه از بهره‌گیری نورشناسی دارد. بسیاری از کلیدهای ماوس‌ها توانایی پذیرش تا چندین میلیون کلیک را دارند که این کار باعث می‌شود کلیدها بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان طولانی خراب شوند.

http://738sms.ir

موس شارکون دارای دو نوع موس بی سیم شارکون و موس با سیم شارکون می باشد. شارکون ، بیشترین تمرکز خود را بر پایه محصولات گیمینگ قرار داده است و حتی محصولات خاصی را با نام SKILLER و SHARK ZONE وارد بازار های جهانی کرده است. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، مجموعه ای از بهترین محصولات شارکون را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس شارکون را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس Sharkoon با بهترین قیمت بپردازید. موس کامپیوتر برای مصارف روزانه و کمی بیشتر از آن طراحی شده است.

انواع[ویرایش]

در صورتی که اگر پورت USB کار نکرد از دیگر پورت‌ها استفاده کنید و آنها را تست کنید. برخی از افراد چپ دست با دست چپ خود با ماوس کار می‌کنند و با توجه به این که ماوسی مخصوص دست چپ ساخته نمی شود اما برخی از ماوس ها دارای طراحی متقارن هستند که قابلیت کار با هردو دست را دارند تا این افراد نیز بتوانند با راحتی با ماوس کار کنند. البته این دکمه‌ها را می‌توانید برای کارهای دیگری نیز تنظیم کنید و امکانات این دسته از ماوس‌ها تنها در بازی استفاده نمی‌شود. هنگامی که با کامپیوتر کار می کنید بیشتر از همه تجهیزات با این محصول سر و کار دارید و تقریباً به طور دائم موشواره در دست شماست. انتخاب یک mouse مناسب نکته ای بسیار مهم و مورد توجه است که نباید از آن به سادگی عبور کرد.

  • برندهایی مانند تسکو، بیسوس فراسو مهارت زیادی در تولید موس بیسیم ارزان قیمت دارند، اما اگر طرفدار خرید Mouse های اصل و گران قیمت هستید محصولات شیائومی، اپل، مایکروسافت و لاجیتک گزینه های بهتری خواهند بود.
  • رسالت مجموعه پیشتاز رایان همواره بر مشتری مداری، کیفیت و ارائه مناسب خدمات پس از فروش بوده که در نتیجه آن رضایت حداکثری مشتری را به دنبال داشته باشد.
  • همچنین این ماوس‌ها ممکن است دارای نور تزئینی تک رنگ یا LED RGB قابل برنامه‌ریزی باشند.[۱۶] از دکمه‌های اضافی اغلب می‌توان برای تغییر حساسیت ماوس استفاده کرد[۱۷]یا می‌توان آن‌ها را با برنامه‌ریزی به ماکروها اختصاص داد.
  • در طرف دیگر دانگل یا گیرنده موس است که به کامپیوتر متصل می شود و اطلاعات ارسال شده توسط موس را دریافت کرده و به کامپیوتر منتقل می کند.