قیمت فروش موس کامپیوتر خرید موس بی سیم و با سیم Mouse پورومیکس | asusmag

در صورت داشتن هرگونه سوال راجع به موس و ویژگی های محصولات می توانید با واحد پشتیبانی لاجی لوک تماس بگیرید و از خدمات مشاوره قبل و بعد از خرید استفاده نمایید. درایور ها بسته های نرم افزاری هستند که در کنار سیستم عامل و نرم افزار های اصلی روی سیستم شما نصب شده و به کارکرد بهتر و بهینه تر سخت افزار کمک می کنند. این بسته های نرم افزاری وظیفه هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار و همچنین شناساندن سخت افزار جدید به بقیه سخت افزار ها را بر عهده دارند. ماوس‌های گیمینگ یا ماوس بازی بیشتر برای گیمرها کاربرد دارد. این ماوس‌ها در مقایسه با ماوس‌های عادی که 3 دکمه دارند، دکمه‌های بیشتری دارند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند و به گیمر کمک می‌کند که سرعت واکنش‌پذیری سریع تری داشته باشد. به این منظور سیستم کامپیوتر خود را خاموش کرده و مجدد روشن کنید.

  • ماوس‌های نوری دارای یک لامپ LED و سنسوری برای تصویربرداری بازتاب این لامپ بر روی موس‌پد هستند.
  • از دیگر عواملی که می‌تواند مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کند، بروزرسانی ویندوز سیستم است.
  • یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند.
  • نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 800 الی 1600 و دارای 4 کلیک است.
با هر نیازی، با هر سلیقه ای و با هر کاربردی می توانید بهترین موس کامپیوتر مناسب بازی، بی سیم و با سیم را با قیمتی مناسب از جانبی تهیه کنید. محصولات ما همگی ضمانت اصل بودن و 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارند. همچنین شما می توانید با دو روش پرداخت در محل یا خرید آنلاین سفارش خرید موس را در جانبی ثبت کنید. برند تسکو را باید یکی از بهترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل دانست.

ماوس با سیم دیتکس مدل MD15

همانطور که می‌دانید ماوس‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. همانطور که می‌دانید، موس‌های لیزری در قسمت میانی‌شان به جای گوی، یک لیزر نورانی دارند که درونش دوربین دیجیتالی دارد. این دوربین با هر حرکت، صدها عکس از یک سطح می‌گیرد و به کامپیوتر ارسال می‌کند. حال اگر موس روی یک کاغذ سفید رنگ یا شیشه‌ای باشد، نمی‌تواند به خوبی این عمل را انجام دهد. چون عکس‌های ارسالی، همه شبیه به هم خواهند بود و مکان‌نما، هیچ حرکتی را احساس نخواهد کرد.

موس بی سیم شیائومی مدل Mi Silent Mouse WXSMSBMW02

هنگام روشن کردن چند مرتبه دکمه TAB را فشار دهید و وارد صفحه پیکربندی شوید. در این قسمت می‌توانید تمامی سخت افزارها به‌خصوص ماوس را کنترل کنید. پس از بررسی تغییرات را ذخیره کرده و از پیکربندی خارج شوید. با بالا آمدن ویندوز کامپیوترتان ماوس نیز فعال است و بی‌مشکل کار خواهد کرد. در صورتی که تمامی راه‌های نام برده را به‌کار بردید تا مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کنید و هیچ نتیجه‌ای نگرفتید، باید روش بوت کردن که آخرین راه حل است را به‌کار گیرید.

http://738sms.irموس ها از برند های معتبر داخلی و بین المللی، با گارانتی معتبر هستند تا شما با بهترین قیمت موس در بازار و با آسودگی خاطر اقدام به خرید ماوس خود کنید. تیم پشتیبان وب سایت لاجی لوک در تمام مراحل انتخاب محصول تا دریافت محصول درب منزل و با ارسال رایگان مجله خبری محصولات ایسوس همراه شماست. در ادامه توضیحاتی جهت راهنمای خرید ماوس متناسب با نیاز شما قرار داده شده. رسالت مجموعه پیشتاز رایان همواره بر مشتری مداری، کیفیت و ارائه مناسب خدمات پس از فروش بوده که در نتیجه آن رضایت حداکثری مشتری را به دنبال داشته باشد.

مزایا و معایب مانیتور خمیده برای گیمینگ