قیمت ماوس کامپیوتر خرید ماوس کامپیوتر | asusmag

در صورت داشتن هرگونه سوال راجع به موس و ویژگی های محصولات می توانید با واحد پشتیبانی لاجی لوک تماس بگیرید و از خدمات مشاوره قبل و بعد از خرید استفاده نمایید. درایور ها بسته های نرم افزاری هستند که در کنار سیستم عامل و نرم افزار های اصلی روی سیستم شما نصب شده و به کارکرد بهتر و بهینه تر سخت افزار کمک می کنند. این بسته های نرم افزاری وظیفه هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار و همچنین شناساندن سخت افزار جدید به بقیه سخت افزار ها را بر عهده دارند. ماوس‌های گیمینگ یا ماوس بازی بیشتر برای گیمرها کاربرد دارد. این ماوس‌ها در مقایسه با ماوس‌های عادی که 3 دکمه دارند، دکمه‌های بیشتری دارند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند و به گیمر کمک می‌کند که سرعت واکنش‌پذیری سریع تری داشته باشد. به این منظور سیستم کامپیوتر خود را خاموش کرده و مجدد روشن کنید.

ماوس گیمینگ بی سیم ریزر مدلViper V2 Pro – مشکی (گارانتی اصالت)+_

موس ها از برند های معتبر داخلی و بین المللی، با گارانتی معتبر هستند تا شما با بهترین قیمت موس در بازار و با آسودگی خاطر اقدام به خرید ماوس خود کنید. تیم پشتیبان وب سایت لاجی لوک در تمام مراحل انتخاب محصول تا دریافت محصول درب منزل و با ارسال رایگان همراه شماست. در ادامه توضیحاتی جهت راهنمای خرید ماوس متناسب با نیاز شما قرار داده شده. رسالت مجموعه پیشتاز رایان همواره بر مشتری مداری، کیفیت و ارائه مناسب خدمات پس از فروش بوده که در نتیجه آن رضایت حداکثری مشتری را به دنبال داشته باشد.

ماوس تسکو مدل TM 285

کند حرکت کردن موس در ویندوز نیز یکی دیگر از مشکلات موس کامپیوتر است. برای حل این مشکل در ویندوز ۱۰ باید حجم مصرفی CPU را بررسی کنید. ممکن است برخی از کاربران کامپیوتر از نحوه کارکرد دکمه‌های ماوس اطلاع نداشته باشند و یا این که افراد چپ دست، هنگام استفاده از ماوس به مشکلاتی برخورد کنند. استفاده از دکمه‌های ماوس و نحوه تغییرات آن، از مشکلات مجله خبری محصولات ایسوس به‌شمار نخواهد رفت، ولی به‌صورت کلی می‌توان گفت که اگر به نحوه درستی از آن استفاده نشود می‌توانند مشکل ساز شوند.

http://738sms.irهنگام روشن کردن چند مرتبه دکمه TAB را فشار دهید و وارد صفحه پیکربندی شوید. در این قسمت می‌توانید تمامی سخت افزارها به‌خصوص ماوس را کنترل کنید. پس از بررسی تغییرات را ذخیره کرده و از پیکربندی خارج شوید. با بالا آمدن ویندوز کامپیوترتان ماوس نیز فعال است و بی‌مشکل کار خواهد کرد. در صورتی که تمامی راه‌های نام برده را به‌کار بردید تا مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کنید و هیچ نتیجه‌ای نگرفتید، باید روش بوت کردن که آخرین راه حل است را به‌کار گیرید.

موس بی سیم Hatron HMW321SL

با هر نیازی، با هر سلیقه ای و با هر کاربردی می توانید بهترین موس کامپیوتر مناسب بازی، بی سیم و با سیم را با قیمتی مناسب از جانبی تهیه کنید. محصولات ما همگی ضمانت اصل بودن و 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارند. همچنین شما می توانید با دو روش پرداخت در محل یا خرید آنلاین سفارش خرید موس را در جانبی ثبت کنید. برند تسکو را باید یکی از بهترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل دانست.

  • به علاوه، دقت عملکرد ماوس‌های سیمی در مقایسه با ماوس‌های وایرلسی، بسیار بیشتر است.
  • در صورتیکه با بررسی‌های انجام شده هنوز مشکل موس بی‌سیمی بر طرف نشده بود، محدوده‌ی برد موس را چک کنید.
  • اما ماوس هم مانند همه محصولات حوزه IT دارای ویژگی های متفاوتی در انواع مدل های موجود در بازار می باشد که توجه به این تفاوت ها برای خرید موس، می تواند منجر به تجربه بهترین انتخاب برای شما شود.
  • اگر قصد خرید موس را دارید با بررسی و مقایسه ویژگی های کالا های موجود در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک اقدام به خرید ماوس مورد نظر خود نمایید.