قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | asusmag

برخی ماوس‌های لیزری و نوری معمولاً با سطوح شفاف یا بازتابنده مشکل دارند. از کاربردهای دیگر زیرماوسی می‌توان به مواردی اشاره کرد که بیم آن برود که سطح میز دچار خراش و آسیب شود یا زمانی که نقوش روی سطح میز موجب حرکت غیردقیق ماوس گردند. با سیستم عامل های مک، ویندوز و ویندوز 6 به بالا سازگاری دارد. کلیک این محصول بدون صدا است و همین مورد آن را خاص کرده است.

http://738sms.ir

موس را به کامپیوتر دیگر وصل کنید، اگر مشکل برطرف شد که ایراد از دستگاه بوده‌است. خیر، به عنوان مثال هیچ یک از ماوس های لاجیتک از نور مرئی برای اسکن سطح زیر ماوس استفاده نمی شود، به همین دلیل در حین کار کردن با ماوس نور قرمز رنگی مشاهده نمی شود و این به معنی خراب بودن ماوس نیست. ماوس‌های توپی متحرک دارای یک توپ لاستیکی در درون خود هستند که این توپ با سطح زیر Mouse در تماس است. دو نوع سنسور حرکت مبتنی بر نور ، سنسورهای نوری (یا LED) و سنسورهای لیزر وجود دارد.

موس گیمینگ T-DAGGER Darkangel T-TGM209

صفحه کلید و ماوس مستقیم ترین اتصالات شما به رایانه شخصی شما و بیشترین جنبه دستی در رایانه شخصی شما هستند. در ابتدایی ترین شکل آن ، این محصول یک وسیله ساده است ، یک سنسور در قسمت پایین با دو دکمه در بالا و یک چرخ اسکرول. اما در حالی که همه موشواره ها از نظر مفهومی ساده هستند ، این وسیله اصلی اشاره گر چندین بار تجسم منحصر به فرد پیدا کرده است. بنابراین ، باید بدانید وقتی می خواهید یک موش واره جدید بخرید ، چه چیزی این محصولات را از یکدیگر متمایز می کند. این نوع ماوس‌ها در یک سمت خود (سمت چپ برای راست دست‌ها) دارای یک گوی متحرک هستند که می‌توانید آن را با شست خود حرکت دهید.

  • از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس مایکروسافت اشاره کرد.
  • شرکت شارکون فعالیت خود را از سال 2003 در شهر لیندن آلمان آغاز کرده است.
  • ماوس های توپی متحرک، در داخل خودشان یک توپ پلاستیکی دارند که این توپ با سطح زیر موس تماس دارد.
  • اگر به دنبال خرید ماوس یا موس با کیفیت برای سیستم کامپیوتری خود یا لپتاپ تان هستید، ما در فروشگاه لاجی لوک طیف وسیعی از ماوس ها و لوازم جانبی کامپیوتر را برای هر سلیقه و هر نوع کاربری فراهم کرده ایم.
  • این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود.

البته به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم کلیک ماوس‌های بی صدا، آن‌ها نرم‌تر هستند و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل این نوع ماوس‌ها برای گیمینگ گزینه مناسبی شمار نمی‌روند. بیشترین طرفداران ماوس سایلنت، کسانی هستند که در جمع‌ها و محیط‌های اداری شلوغ کار می‌کنند. موس را روی سیستم دیگری نیز امتحان کنید، در مجله خبری محصولات ایسوس صورتیکه چراغ قرمز آن باز هم روشن نشد، مشکل سخت افزاری است و برای رفع آن باید سراغ تکنسین‌های تعمیر لپ تاپ و لوازم جانبی رفت تا آن را برطرف کنند. یکی از نرم افزارهای بسیار خوب برای تست سالم بودن موس و صفحه کلید، نرم افزار PassMark KeyboardTest است. با کمک این نرم افزار می‌توان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری، موس و صفحه کلید را بررسی کرد.

دومین مورد این است که از موس لیزری می توان روی سطوحی مثل شیشه و سطوح براق دیگر استفاده کرد و سومین مورد هم این که ماوس های لیزری دارای دقت پایین تری از ماوس های اپتیکال هستند. ماوس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت ماوس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری را در دست ایجاد میکند. دست کاربر در زاویه طبیعی‌ قرار می گیرد تا با این دستگاه کار کند. این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت. محصولات ارائه شده در فروشگاه لاجی لوک، فقط با گارانتی های اصلی ( مروارید اسپیرو- پانا – صنایع رایانه فراسو- نوترونیک- آواژنگ ) به فروش میرسند.

ماوس بی سیم وریتی V-MS4110W