قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | asusmag

بعدها این ماوس ایده‌ای برای ساخت ماوس‌های بهتر زیراکس آلتو شد. یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون را طراحی کرد. کارکرد ماوس لیزری نیز مانند مجله خبری محصولات ایسوس ماوس‌ اپتیکال است؛ اما به جای یک لامپ LED از لیزر استفاده می‌شود با این تفاوت از موس های لیزری می‌توان بر روی سطوح براق و شیشه استفاده کرد. ماوس های سیم دار در طرح های ساده و ماوس های گیمینگ موجود می باشد.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury ا Logitech G402 Hyperion Fury Gaming Mouse

ماوس بی سیم همانطور که از اسم آن مشخص است به ماوسی گفته می‌شود که هیچ سیمی به آن متصل نیست و به‌جای آن گیرنده‌ای را دریافت می‌کنید که با امواج رادیویی اطلاعات را به کامپیوتر ارسال می‌کند. به ماوس‌های بی سیم ماوس وایرلس نیز گفته می‌شود که بلوتوث بهترین نوع ماوس وایرلس است. البته ماوس‌هایی مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S از انواع موس اپتیکال دارای سنسوری هستند که می‌تواند بر روی سطح شیشه نیز بدون مشکل کار کند و به دلیل اپتیکال بودن سنسور آن دقت بالایی نیز داشته باشد.

  • در ادامه به توضیح هرکدام از انواع موس کامپیوتر خواهیم پرداخت.
  • شرکت فراسو با تولید موس مخصوص کار با لپ تاپ و موس مخصوص بازی و …
  • هر چند که این از مشکلات ماوس کامپیوتر به‌شمار نمی‌رود، ولی گاهی یک تغییر هر چند کوچک در اشاره‌گر ماوس می‌تواند مفید باشد.
  • ماوس اپتیکال برای تصویر برداری، از سنسوری برای تصویربرداری از بازتاب یک لامپ LED که در داخل موس تعبیه شده بر روی ماوس پد استفاده می کند.
  • فرقی نمی کند که به دنبال موس ارزان قیمت یا مخصوص بازی لاکچری باشید در هر صورت می توانید در این صفحه پیشنهاد های جذابی را پیدا کنید.

برخی از انواع این ماوس‌ها که در آنها به صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز فکر شده‌است در زمانی که بدون کار هستند، چراغ LED در آنها خاموش می‌شود. نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد. این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود. از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 1006 W

ماوس‌ اپتیکال لامپ LED دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد. با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد. جالب است بدانید که ماوس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است.

با سلام، البته ماوس به دلایلی زیادی وسیله مناسبی برای استخراج اطلاعات محسوب نمی‌شود؛ اما در صورت وجود این احتمال استفاده از محصولات تجهیزات جانبی کامپیوتر از برندهای معتبر بازار توصیه می‌شود. همانطور که مشخص است موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. در ادامه به توضیح هرکدام از انواع موس کامپیوتر خواهیم پرداخت. پیشتاز رایان در جهت افزایش قدرت انتخاب مشتری سعی نموده که انواع موس ها با برند های مختلف را برای خرید در اختیار قرار داده. به منظور ارائه حساسیت بالاتر سنسور لیزر و تطبیق پذیری موش واره نوری ، برخی از محصولات به صورت پشت سر هم از هم استفاده می کنند.

http://738sms.ir