قیمت پاور کامپیوتر خرید Power آی تی بازار | asusmag

این صرفاً یک ویژگی زیبایی شناختی است، اما راه دیگری برای افزودن کمی ذوق به یک جزء نادیده گرفته شده مثل منبع تغذیه است. منبع تغذیه با تبدیل انرژی از یک پریز دیواری و هدایت آن به هر یک از اجزای سیستم شما از طریق کابل های مختلف عمل می کند. اگر منبع تغذیه شما غیر ماژولار باشد، این کابل‌ها از قبل به برد مدار لحیم می‌شوند، به این معنی که نمی‌توانید کابل‌هایی را انتخاب کنید که مد نظر شما هستند و به آن نیاز دارید. تمام کابل‌ها، حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، باید در کیس شما نگهداری شوند.

  • بنابراین عملکرد یا بهره وری منبع تغذیه به نحوه تبدیل این جریان و مقدار انرژی که از بین می رود اشاره دارد.
  • توان واقعی، ماژول یا غیرماژول بودن آن و ابعاد اهمیت زیادی دارند.چرا ابعاد پاور اهمیت زیادی دارد؟ابعاد پاور باید به گونه‌ای باشد که با کیس سازگار باشد، همچنین ابعاد پاور میزان فضای فیزیکی را برای اتصال کابل‌ها تعیین می‌کند.
  • مناسب مهم است و اینکه چرا صرف اینکه قیمت پاور کامپیوتر ارزان باشد بهترین راه‌حل نیست، در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاور کامپیوتر یا منبع تغذیه کامپیوتر، قطعه ای از یک کامپیوتر است که جریان برق AC را دریافت نموده و آن را به جریان DC با ولتاژهای مورد نیاز مادربرد و دیگر قطعات داخلی کامپیوتر تبدیل می کند.. منبع تغذیه کامپیوتر درون کیس کامپیوتر تعبیه شده و دارای فن خنک کننده است که توسط آن، دمای قطعه کنترل می گردد. از میان پاورهای کامپیوتر شناخته شده در میان کاربران می توان به مواردی مانند پاور گرین، کولر مستر، تسکو، پاور ایسوس، ترمالتیک، انتک، ریدمکس و پاور گیگابایت اشاره نمود. در سایت آتی بازار که معرفی کننده بزرگ فروشندگان فعال در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر کالاهای دیجیتال می باشد، می توانید قیمت روز انواع منبع تغذیه کامپیوتر و اطلاعات فنی آنها را مشاهده نمایید. طراحی خاص و جذاب به همراه قابلیت نورپردازی زیبای ARGB، ثبات بسیار بالا ولتاژهای خروجی، کیفیت بالای ساخت و قطعات به‌کار‌رفته و گارانتی طولانی‌مدت و معتبر از مهم‌ترین ویژگی‌های سری پاورهای گیمینگ HP EVO شرکت می‌باشند.

راهنمای خرید از اگزو

در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد. در این مطلب از اگزو به تعریف پاور، انواع مختلف آن، نحوۀ عملکرد و مجله خبری محصولات ایسوس قیمت پاور گیمینگ می‌پردازیم. وظیفه پاور تبدیل جریان برق متناوب AC به جریان مستقیم DC است که اجزای کامپیوتر به آن نیاز دارند. باید بدانید که پاور می‌تواند هم در قسمت بالای کیس و هم در قسمت پایین کیس قرار بگیرد.

Green GP380A-HED Computer Power Supply

اگر فکر می‌کنید که نیاز دارید راندمان بهتری از سیستم خود دریافت کنید و یا در آینده شرایط به‌گونه‌ای است که سیستم خود را ارتقا می‌دهید پس پاوری با دو برابر قدرت سیستم خود تهیه نمایید. با سیروسفر در دنیای کامپیوتر متوجه خواهید شد که هیچ ارزانی در این حوزه بی‌حکمت نیست با ما همراه باشید. واحد اندازه‌گیری پاورها وات است که برحسب توان آن‌ها باهمدیگر متفاوت است.

در حال حاضر بیشترین مشتریان پاور غیر ماژولار، شرکت‌ها، ادارات دولتی و مراکز گیمینگ هستند. درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند. به طور معمول کامپیوترهای گیمینگ به دلیل پردازش بالا نیازمند پاور مناسب و قدرتمند هستند تا توانایی تامین ولتاژ مورد نیاز هر قطعه را داشته باشد. پاور و منبع تغذیه کامپیوتر، از قطعات بسیار مهم و حیاتی ای است که در ساخت آن باید از متریال با کیفیت و مبدل انرژی مناسب استفاده کنند. بنا براین پاور کامپیوتر قطعه ارزان قیمتی به حساب نمی آید، با این حال برند ها و تولید کننده های مختلفی در سراسر جهان وجود دارند و به همین علت است که شما می توانید پاور کامپیوتر مورد نظر خود را از هر رنج قیمتی انتخاب کنید. با بالا رفتن قیمت در پاور کامپیوتر، کیفیت قطعات استفاده شده و قدرت انتقال یا خروجی برق آن بر حسب وات افزایش می یابد.

http://738sms.ir