ماوس قیمت انواع ماوس کامپیوتر خرید بدون واسطه برگ مارکت | asusmag

ماوس‌های نوری دارای یک لامپ LED و سنسوری برای تصویربرداری بازتاب این لامپ بر روی موس‌پد هستند. جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر به وسیله بازتاب نور و تغییرات در تصاویر گرفته شده توسط این سنسور تشخیص داده می شود. همانطور که در جریان هستید برندهای زیادی در زمینه تولید و طراحی انواع مجله خبری محصولات ایسوس فعالیت می‌کنند که هر برند با توجه به نوع ماوس، قیمت‌های مختلفی را برای آنها در نظر می‌گیرند. از برترین برندهای تولید کننده ماوس می‌توانیم به ریزر، تسکو، لاجیتک اشاره کنیم.

شرکت فراسو به عنوان اولین شرکت خصوصی در ایران می باشد که در زمینه طراحی ، ساخت ، تولید و بازاریابی تجهیزات رایانه ای و الکترونیک و آی تی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت در سال 1368 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود قرار داده است. موس فراسو ، ساخت کشور ایران می باشد و دارای کیفیت خوبی نسبت به رقبای خارجی است. موس کامپیوتر فراسو در دو مدل موس فراسو بی سیم و موس فراسو باسیم عرضه شده است.

http://738sms.ir

موس های بالارده این کمپانی ها معمولا از کیفیت ساخت بالایی بهره می برند تا بتوانند در بازار رقابت باقی بمانند. بنابراین اگر قصد خرید موس، فارغ از قیمت دارید بهتر است به سراغ این برند ها بروید. بسیاری از برند های مطرح بازار موس های اقتصادی تولید می کنند تا همه کاربران قادر به استفاده از آن ها باشند، این موس ها با اینکه توسط برند های مطرحی ارائه می شوند، اما به دلیل قیمت کمتر طبیعتا کیفیت ساخت پایین تری خواهند داشت.

مورد اول: موس در بعضی قسمت‌ها، کلیک چپش کار نمی‌کند.

موس های ای فورتک دارای دو نوع موس بی سیم ای فورتک و موس با سیم ای فورتک می باشد. موس گیمینگ ای فورتک با نام تجاری Bloody وارد بازار شده است که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. موس ای فورتک بلودی از جمله موس های پرفروش در بازار می باشد که با قیمت ارزان نسبت به رقبا به فروش می رود. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، مجموعه ای از بهترین موس های ای فورتک را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس ای فورتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس A4Techبا بهترین قیمت بپردازید.

  • کارکرد ماوس لیزری نیز مانند ماوس‌ اپتیکال است؛ اما به جای یک لامپ LED از لیزر استفاده می‌شود با این تفاوت از موس های لیزری می‌توان بر روی سطوح براق و شیشه استفاده کرد.
  • برخی از مشکلات رایج که برای بیشتر ماوس‌های کامپیوتر رخ می‌دهد مربوط به اختلالات نرم افزاری است.
  • موس کامپیوتر مهم ترین و اصلی ترین وسیله ای است که برای هدایت کامپیوتر استفاده می شود.
  • گزینه ماوس را در بین آیکون‌ها پیدا کنید و روی گزینه اشاره‌گر کلیک کرده و OK را بزنید.
ماوس‌ها در حال حاضر معمولاً به دو نوع موس با سیم یا سیم دار و موس بی سیم دسته‌بندی می‌شوند. در گذشته بیشتر موس‌های سیم دار رایج بودند، قدیم بیشتر موس‌ها مکانیکی بودند و با داشتن یک توپی می‌توانستند جهت حرکت دادن موس را تشخیص بدهند. رابط سیمی این موس ها نیز پورت PS2 بود؛ کم‌کم با رایج شدن پورت USB پورت سیمی موس‌ها نیزی جای خود را با پورت USB عوض کردند و اکثراً امروزه با این رابط سیمی کار می‌کنند. همچنین موس‌های مکانیکی و توپی جای خود را با موس‌های لیزری و اپتیکال که دقت بسیار بالایی در تشخیص حرکت موس داشتند عوض کردند و از رده خارج شدند. موس کامپیوتر مهم ترین و اصلی ترین وسیله ای است که برای هدایت کامپیوتر استفاده می شود. به همین دلیل خرید موس کامپیوتر از فروشگاه مطمئن، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ماوس گیمینگ بی سیم ریزر مدلViper V2 Pro – مشکی (گارانتی اصالت)+_