ماوس قیمت انواع ماوس کامپیوتر خرید بدون واسطه برگ مارکت | asusmag

موس هترون بلوتوث مدل Bluetooth HMBT125SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. موس هترون بلوتوث مدل HMBT125SL از تولیدات این شرکت می باشد. نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 800 الی 1600 و دارای 4 کلیک است. از امتیازات این موس می توان به داشتن کلیک بی صدا و قابلیت کار… پاور بانک یک باتری قابل حمل است که در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود و قابلیت شارژ کردن دستگاه های الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی را دارد. از طرفی این باتری قابل حمل خودش قابلیت شارژ شدن مجدد را دارد و می توانید آن را در هر جایی استفاده نمایید.

http://738sms.ir

همچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این محصول با یک طراحی فوق العاده و حسگری اپتیکال یکی از بهترین انواع بی سیم به شمار می آید. این وسیله حالت پذیر است و به شما حق انتخاب بین دو مدل خمیده و صاف را خواهد داد.

تست سالم بودن موس

پورت usb سرعت بالایی دارد و خطرناک ترین آیتم جاسوسی برای بسیاری از افراد است. این محصولات بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهند ، اما در اندازه کوچکتر. آنها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در جیب کوله پشتی یا کیف لپ تاپ قرار بگیرند. اما در حالی که اندازه کوچک ممکن است به خوبی در همه جا قرار بگیرد ، دست انسان زیاد با ماوس مسافرتی سازگار نیست – می توانید از آنها استفاده کنید ، اما در استفاده طولانی مدت ممکن است آزار دهنده باشد. به طور کلی ، موشواره های مسافرتی بی سیم و باتری خور هستند ، بنابراین ممکن است بخواهید یک ماوس اضافه مسافرتی داشته باشید. ماوساین محصول ممکن است از نظر مفهومی یک وسیله ساده باشد ، اما با گذشت زمان چندین نوع از موشواره ها تکامل یافته اند که هر کدام برای مصارف مختلفی ساخته شده اند.

  • فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد .
  • همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود.
  • برای یک گیمر حرفه ای کوچک ترین تاخیر در حد صدم ثانیه نیز اهمیت بسیاری دارد.
  • همچنین شما می توانید بهترین موس کامپیوتر را با برندهایی از جمله موس فراسو ، موس شارکون ، ماوس ای فورتک ،ماوس لاجیتک و موس بیاند در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس با بهترین قیمت بپردازید.
  • ماوس‌ اپتیکال از یک لامپ LED و سنسوری برای تصویربرداری بازتاب این لامپ بر روی ماوس‌پد استفاده می‌کند و با تغییرات در تصاویر گرفته شده توسط سنسور جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر را تشخیص می‌دهد.
  • شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید.

بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت. ما تلاش می‌کنیم با تضمین بر اصل بودن کالا و بهترین قیمت، تجربه‌ای لذتبخش از یک خرید اینترنتی را برای کاربران خود به وجود آوریم. ماوس‌های سیم‌دار ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری نسبت به موس های بیسیم دارند و وزن کمتری داشته و نیازی به شارژ شدن ندارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و دیدن تنوع ماوس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید.

همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد. این مراحل این گونه صورت می پذیرد که ابتدا اطلاعاتی که کلیک شده اند از طریق فرستنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است، برای مجله خبری محصولات ایسوس گیرنده فرستاده می شود. پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد. البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند.

ماوس و کیبورد