ماوس مشخصات و خرید ماوس قیمت ماوس کامپیوتر متافردا | asusmag

این برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند. DPI بیشتر برای گیمینگ سریع بهتر است زیرا سرعت واکنش شما را بالا می‌برد. با این حال، DPI پایین‌تر سطح کنترل و دقت شما را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، گیمرهای حرفه‌ای نیازمند ماموس دارای قابلیت تنظیم DPI هستند. در ماوس‌های لیزری به جای استفاده از طول موج مرئی نور، از یک طول موج نامرئی نور ایجاد شونده به وسیله‌ی یک لامپ LED استفاده می‌شود.

موس گیمینگ Verity V-MS5131

اگر طی مشکلاتی که برای ماوس پیش آمد مجبور شدید که آن را از کامپیوتر خود حذف کنید، می‌توانید این گونه عمل کنید. بسیاری از سیستم عامل‌ها این امکان را به کاربران خود ارائه نمی‌دهند ولی در بسیاری از سیستم عامل‌ها می‌توانید از طریق کنترل پنل وارد نرم افزار ماوس شده و آن را کامل حذف کنید و مجدد توسط CD درایور، ماوس را نصب کرده و از آن استفاده کنید. گزینه ماوس را در بین آیکون‌ها پیدا کنید و روی گزینه اشاره‌گر کلیک کرده و OK را بزنید. اشاره‌گر را به هر شکلی که دوست دارید انتخاب کرده و با ذخیره‌سازی از این مرحله خارج شوید. نرم افزارهای بسیاری برای اعمال این گونه تغییرات نیز وجود دارند که می‌توانند اشاره‌گر را به حالت‌های رنگارنگ، متحرک، شکل دار و .

موس گیمینگ Verity V-MS5135

در برخی از ماوس‌های برند لاجیتک، قابلیت اپتیک نامرئی Invisible Optic وجود دارد. دلیل این امر استفاده از نور با فرکانسی خارج از محدوده فرکانس قابل رؤیت توسط چشم انسان است. این امر باعث می‌شود در حین کار ماوس توجه شما را به خود جلب نکند و نور ماوس قرمز رنگ در فضاهای تاریک به عنصری آزار رسان مجله خبری محصولات ایسوس تبدیل نشود. ماوس‌های بی‌سیم امروزی با دوباتری درون ماوس و یک دانگل متصل به درگاه یواس‌بی کیس کار می‌کنند. لاجیتک، در سال ۱۹۸۴ اولین ماوس بیسیم خود را که با فرکانس کار می‌کرد با نام استعاره لاجیتک طراحی کرد. اما این ماوس حتماً باید در دامنه دید دریافت کننده می‌بود تا بتواند کار کند.

ماوس‌های اپتیکی

شرکت مایکروسافت، از بزرگترین شرکت های مطرح در جهان می باشد. شرکت مایکروسافت در کنار محصولات نرم افزاری خود، اقدام به تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر و محصولات دیجیتال می کند. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس مایکروسافت اشاره کرد. شرکت مایکروسافت، ماوس های تولیدی خود را در دو مدل بی سیم و باسیم عرضه می کند. ماوس بی سیم مایکروسافت از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود. برای اطلاع از بهترین قیمت ماوس بی سیم مایکروسافت ، می توانید از طریقفروشگاه پورومیکساقدام نمایید.

  • تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • موس ای فورتک بی سیم مدل G3-330NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.
  • علاوه براین در دفاتر کاری نیز معمولا از این نوع ماوس ها استفاده می شود.
  • بنابراین، اگر نیازی محدودیت فضایی در استفاده از ماوس سیمی ندارید، بهتر است بی‌خیال استفاده از ماوس وایرلسی شوید.
  • نکته منفی این است که افزایش حساسیت باعث می شود موشواره های لیزر نسبت به سطحی که روی آنها استفاده می شود ظریف تر شوند.

راهنمای خرید شارژر وایرلسشارژر وایرلس در حقیقت فناوری است که برای شارژ دستگاه های مجهز به باتری استفاده می شود، با این تفاوت که این کار را بدون اتصال با سیم و یا کابل انجام می دهد. شارژر های بیسیم انواع مختلفی دارند ولی متداول ترین و پرکاربرد ترین نوع آنها شارژرهای بی سیم القایی هستند. اگر قصد خرید اینترنتی ماوس را دارید می‌توانید با مشخص کردن نوع نیاز خود، به فروشگاه اینترنتی برگ مارکت مراجعه کنید و از بین برندها و مدل‌های مختلف ماوس، گزینه مورد نظر خود را با قیمت مناسب، انتخاب و خریداری کنید.

http://738sms.ir