اکنون که چند روزی از سال 2025 می گذرد، GTA 6 به عنوان فیل ضرب المثل در اتاق شروع به تحقق می کند، چیزی که هیچ کس در صنعت بازی نمی تواند در پاییز آینده عرضه شود، این یا آن را نادیده بگیرد.
مالک Rockstar، Take-Two، مطمئناً مشتاق تکرار موفقیت Grand Theft Auto 5 است، بازی که پس از Minecraft با بیش از 200 میلیون نسخه، دومین بازی پرفروش تمام دوران شد. مدیرعامل اشتراوس زلنیک اخیراً در یک مصاحبه ویدیویی با Conner Mather کمی در مورد اتومبیل دزدی بزرگ بعدی صحبت کرد و آن را با یک جمله بیان کرد:
من می گویم فکر می کنم فوق العاده است و ارزش انتظار را دارد.
بعداً در چت، Zelnick به طور کلی در مورد بازخورد انجمن GTA صحبت کرد و به نظر میرسید که او به این نکته اشاره کرد که Rockstar ویژگیها و محتوایی را آماده کرده است که طرفداران حتی ممکن است رویای آن را هم برای GTA 6 نداشته باشند.
ما قطعاً به بازخورد طرفداران خود گوش می دهیم، کاملاً. شما در کسب و کار ما نیاز دارید و می توانید. اما به یاد داشته باشید، بزرگترین موفقیت ها همیشه آنهایی هستند که غیرمنتظره هستند. هر کاری که ما انجام می دهیم باید جدید و متفاوت باشد، نه مشتق شده. بنابراین، طبق تعریف زمانی که مردم در مورد چیزی که در بازار است نظر می دهند، به این معنی است که آنها به کاری نگاه می کنند که قبلا انجام شده است. تیمهای ما بر روی چیزهای جدیدی متمرکز شدهاند که شما حتی به آن فکر نکردهاید، مثلاً فکر میکردید این موضوع را پیشبینی میکردید، اما این بسیار بزرگتر و بسیار بهتر و هیجانانگیزتر و زیباتر از آن چیزی است که میتوانید فکرش را بکنید.
با نگاهی به GTA 5 و GTA Online (که به تازگی برای تعطیلات بهروزرسانی شدهاند)، Zelnick فاش کرد که Take-Two هرگز فکر نمیکرد این بازی تا این حد فروش داشته باشد یا حالت آنلاین محبوبتر شود. در واقع در برنامه های اولیه حتی قرار نبود ارز مجازی داشته باشد.
فکر نمی کنم هیچ کدام از ما این کار را انجام دهیم. من فکر می کنم که ما آن را به عنوان یک افزودنی واقعا جالب برای عنوان دیدیم. ما در واقع در اصل برنامهریزی نکرده بودیم که ارز مجازی در بازی داشته باشیم، بنابراین این یک محرک اقتصادی نبود. آن روز نسبتاً دیر بود که تصمیم گرفتیم ارز مجازی را دنبال کنیم، زیرا خیلی وقت پیش بود – ما به سال 2013 نگاه می کنیم. و آن یک موفقیت فوری نبود. ممکن است به یاد داشته باشید که در ابتدا بسیار باگ بود. ما برای بیرون آمدن از دروازه مشکل داشتیم زیرا همه چیز جدید بود و ما در حال نوآوری بودیم. ما همه آن را در زمان واقعی انجام می دادیم. مثل ساختن هواپیما در هنگام بلند شدن و بعد پرواز بود. این یک موفقیت باورنکردنی و بادوام است و سال ها بعد همچنان به اجرای خود ادامه می دهد. شگفت آور است و نه، من فکر نمی کنم هیچ یک از ما چنین انتظاری را داشتیم، اما همچنین انتظار نداشتیم 205 میلیون دستگاه بفروشیم. ما هرگز چنین انتظاری نداشتیم. این بسیار خارج از قلمرو هر چیزی بود که ما فکر می کردیم.
وضعیت هیپ فعلی شما برای GTA 6 چیست؟ در زیر به ما اطلاع دهید.
منبع: https://wccftech.com/gta-6-will-be-extraordinary-and-worth-waiting-for-says-take-two-ceo/