مشاور مالیاتی وظیفه دارد این نکات را به شما بگوید! آنی مشاور | تکس مپ

مشاوره در این زمینه به صورت رایگان در برخی موارد برای جذب مشتریان قابل انجام است. مشاور مالیاتی راهکار های عملی برای کاهش حداکثری مالیات ارائه می دهد که در نهایت این کار سبب ذخیره سرمایه سازمان می شود و مشاور مالی در تصمیمات مهم سودآوری و خرید و فروش محصولات سازمان دخیل است. در بسیاری از موارد دیده شده است که کارفرمایان امور مالیاتی مجموعه خود را فدای هزینه حقوق و دستمزد استخدام مشاور مالیاتی نموده اند. در این حالت می توانیم با استخدام کردن مشاوره مالیاتی آنلاین و توافق انجام کل امور به صورت پروژه ای به او به توافق رسید. یک مشاوره امور مالیاتی متخصص اصناف به شما این امکان را می دهد تا به صورت کاملاً تخصصی در خصوص میزان مالیات کسب و کار خود مشورت دریافت نمایید. یکی از مهمترین خدماتی که در خصوص مشاوره که جهت کسب و کارها و سازمان های کوچک و بزرگ ارائه می گردد ارائه گزارشات مالیاتی مخصوص مدیران سازمان می باشد.

مشاور مالیاتی حضوری

در عمل مشاور مالیاتی همان وکیل مالیاتی است که به لحاظ حقوقی دارای درجه وکالت نیست، اما می‌تواند در پرونده‌های مالیاتی با گرفتن وکالتنامه از سوی شرکت و یا هر نوع کسب و کار، مامور رسیدگی و دفاع از اظهارنامه مالیاتی در مراجع رسیدگی به اختلافات مالیاتی باشد. وکیل مالیاتی به قوانین، مقررات مالیاتی، آیین نامه‌های مالیاتی و بخشنامه‌ها مسلط است و با علم و آگاهی کامل برای دفاع از اظهارنامه مالیاتی شرکت اقدام می‌کند. به همین دلیل است که به مشاور مالیاتی در رسیدگی به پروسه‌های دادرسی مالیاتی و طی کردن روند قانونی آن، وکیل مالیاتی نیز می‌گویند. اگر شما صاحب کسب و کار هستید یا در یک شرکت حسابدارید، حتماً نیاز به حضور شخص یا تیمی از متخصصین را احساس کردید تا مسائل مالیاتی خود را از آن‌ها بپرسید و با بهره‌گیری از راهنمایی‌ آن‌ها، پرونده مالیاتی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. این افراد مشاوران مالیاتی هستند که با تسلط بر قوانین مالیاتی به شما مشاوره می‌دهند.

طی بخشنامه (۱۱۸/۹۴/۲۰۰-۹/۱۲/۹۴) باتوجه به آیین نامه جدید پس از اصلاحیه در قسمت اخیر بند ۱-۳ ماده ۶ اشاره‌ای به پیش بینی حذف دفاتر دستی شده است. نرم افزارهای حسابداری مورد قبول آئین نامه تحریر و نگهداری دفاتر است، لیکن بایستی اطلاعات از دفاتر به نرم افزار منتقل گردد و ثبت خلاصه در دفاتر انجام شود. اگر شما به عنوان یک کارفرما کار می‌کنید و باید مالیات بر حقوق کارکنان خود را در موعد مقرر پرداخت کنید. کمک گرفتن از مشاوران مالیاتی به شما این امتیاز را می‌دهد که بتوانید کار را به شکل اصولی به سرانجام برسانید. شرکت هایخدمات مالیاتیتمامی اموری که مربوط به مالیات یک شرکت است را انجام می‌دهند. یا ممکن است تمامی امور مربوط به مالیات شرکت خود را به طور کامل به یک شرکت خدمات مالیاتی بسپارند.

  • این مسیر بهترین راه حل برای شرح موضوع مالیاتی و ارائه راه حل آن به کمک مشاور مالیاتی حضوری می باشد.
  • مشاور مالیاتی حضوری با حضور داشتن در کنار مودی به سوالات مالیاتی ایشان پاسخ می دهد و با بررسی وضعیت مالیات شرکت سعی می کند مشکلات مالیاتی شرکت یا کسب و کار را رفع نماید.
  • وظیفه مشاور مالیاتی، کمک به مدیران و انواع کسب و کار در رفع موانع مالیاتی است، یک مشاور مالیاتی خوب، می‌بایست اسناد مالی را به دقت بررسی کرده و با تسلط بر قوانین مالیاتی، راهنمای شما در جلوگیری از مشکلات و ارائه راه حل‌های منطقی برای کاهش هزینه‌های مالیاتی باشد.
  • اگر با مشاور مالیاتی مد نظر خود جلسه مشاوره را هماهنگ کنید، می توانید با ایشان ارتباط بگیرید و خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین را برای رفع نیاز مالیاتی خود دریافت کنید.
  • ما آگاهانه گام برمیداریم و درک می‌کنیم که هر کسب و کاری دارای هدفی متفاوت بوده و در مورد خدمات برنامه ریزی مالیاتی به یک رویکرد مناسب نیاز دارد.
مشاور مالیاتی وظیفه دارد این نکات را به شما بگوید! آنی مشاور | تکس مپ این کار می‌تواند از این نظر بسیار مهم باشد که اشتباهات در اظهارنامه‌ی مالیاتی می‌تواند به اختلافات مالیاتی منجر شود. این نوع مشاوره برای شرکت‌هایی که در قالب تعاملات بین المللی وارد بازار می‌شوند، مناسب است. در این نوع مشاوره، مشاور با توجه به قوانین مالیاتی در کشورهای مختلف، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به حداکثرین میزان از مزایای مالی و اقتصادی توافقات بین المللی بهره‌مند شوند. شما ممکن است نیاز به ارزیابی ریسک مالی داشته باشید، به ویژه اگر شما یک کسب و کار راه‌اندازی کرده‌اید. یک مشاور مالی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین رویکرد برای کنترل ریسک‌های مالی در کسب و کار خود پیدا کنید.

اما برخی مواقع در بعضی از واحدهای اقتصادی حتی واحد حسابداری مستقر نمی باشد. در صورتی که تا موعد مقرر ترازنامه و حساب سود و زیان و یا حساب درآمد و هزینه و حساب سود و زیان، تسلیم ‌نشده باشد. صاحبان کارخانه ها و واحدهای تولیدی و بهره برداران معادن دارای جواز تاسیس و پروانه بهره برداری از وزارتخانه ذیربط. افرادی که خارج از ایران اقامت داشته و درآمد و فعالیت آنها از طریق ایران صورت می پذیرد. ما پراکندگی گزینه‌های انتخابی شما را کمتر می‌کنیم تا شما با توجه به قوانین و بخش‌نامه‌ها بتوانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

انجام کلیه امور مالیاتی و حسابداری