مشکلات ماوس کامپیوتر و راهکاری برای رفع آنها پرتال داخلی شهرداری کاشان | asusmag

ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت. مشکلات صرفاً به موس‌های ارزان‌قیمت محدود نمی‌شود بلکه کاربران از خرابی موس‌های گران‌قیمت هم شکوه می‌کنند. دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. با وجود اینکه اکثر ماوس‌های نوری و لیزری نیازی به زیرماوسی ندارند، برخی از کاربران برای راحتی بیشتر یا لرزش کمتر اشاره‌گر، از زیرماوسی استفاده می‌کنند.

تمام عملکردهای معمول ماوس را به طرحی که دست شما را در موقعیت طبیعی قرار می دهد قرار داده است. طراحی شده استرسهای ایجاد شده در تونل کارپال و آسیب های استرس مکرر را کاهش می دهد و ممکن است عادت کند ، اما برخی از مشکلات بسیار مهم را کاهش می دهد. در میان برندهای ایرانی نیز ماوس تسکو از مابقی برندها کیفیت بهتری دارد.

موس بی سیم Hatron HMW118SL Silent

این دستگاه وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند. همانطور که می‌دانید موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. ماوس‌های سیم‌دار در مقایسه با نوع بی سیم، ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری دارند و به‌دلیل عدم وجود برد‌های مربوط به فرستنده امواج و باتری وزن کمتری دارند. از دیگر مزایای ماوس سیم دار، نداشتن دغدغه در مورد تمام شدن باتری ماوس است.

موس بی سیم TSCO TM 688W

در بیشتر وسایل برقی و یا الکترونیکی یک کابل یا سیم وجود دارد که از طریق یک پورت، به وسیله دیگری متصل می‌شود. کمتر پیش می‌آید که مشکلات ماوس کامپیوتر مربوط به سیم آن باشد، چرا که خرابی این سیم به‌راحتی به‌چشم می‌خورد. اما پورت اتصال آن به کامپیوتر می‌تواند در عملکرد ماوس اختلال ایجاد کند.

  • شارکون ، بیشترین تمرکز خود را بر پایه محصولات گیمینگ قرار داده است و حتی محصولات خاصی را با نام SKILLER و SHARK ZONE وارد بازار های جهانی کرده است.
  • بعضی از موس ها نیز از استاندارد بی سیم 2.4GHz و بعضی از موس ها مثل ماوس‌های حرفه‌ای تر یا ماوس و کیبورد کمبو لاجیتک از گیرنده مخصوص به خود یا گیرنده یونیفای لاجیتک استفاده می‌کنند تا در ارتباط خود بتوانند از امکانات بیشتری استفاده کنند.
  • البته به دلیل تغییراتی که در سیستم کلیک این نوع ماوس ها ایجاد شده، کلیک آنها از بقیه مدل ها نرم تر و میزان جا به جایی دکمه ها در زمان کلیک از موس های دیگر کمتر است، به همین خاطر، استفاده از این نوع موس برای مصارف گیمینگ مناسب نیست.
  • از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود.
این مژده را به شما می دهیم که خرید از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته مجله خبری محصولات ایسوس باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید.

http://738sms.ir