موزیک ویدیو Stellar Blade BIBI 'Eve' قبل از عرضه PS5 در هفته آینده منتشر شد

stellar blade bibi eve music video

توسعه دهنده SHIFT UP و سونی موزیک ویدیوی رسمی Stellar Blade BIBI 'Eve' را قبل از عرضه بازی در هفته آینده برای PS5 منتشر کردند.

همانطور که انتظار دارید، در این ویدیو بی بی خواننده، ترانه سرا و بازیگر کره جنوبی حضور دارد. این موزیک ویدیو “ایو” نام دارد زیرا به شخصیت اصلی زن استلار بلید اشاره دارد. این یک ویدیوی بسیار جالب است و ما تقریباً مطمئن هستیم که طرفداران BIBI و Stellar Blade از آن استقبال خواهند کرد. در هر صورت، به نظر می رسد SHIFT UP و PlayStation به شدت در حال بازاریابی این اکشن RPG آینده از سوی توسعه دهنده و ناشر مستقر در سئول هستند. می توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

Stellar Blade هفته آینده در تاریخ 26 آوریل برای پلی استیشن 5 عرضه می شود. نسخه ی نمایشی این بازی که شامل مرحله اول بازی است، اکنون در فروشگاه رسمی پلی استیشن در دسترس است. تجزیه و تحلیل اولیه این دمو نشان داد که حالت های بصری Quality و Performance بازی به خوبی روی کنسول سونی عمل می کند.

درباره Stellar Blade و قهرمان اصلی آن بسیار گفته و نوشته شده است. توسعه دهنده SHIFT UP تایید کرده است که به دلیل دیدگاه سوم شخص بازی، توسعه زمان زیادی را بر روی پشت شخصیت صرف کرده است. همانطور که بیشتر شما می دانید، مدل شخصیت ایو کاملاً “جزئیات” است و کت و شلوار “پوست” او باعث سروصدای جامعه شده است. با این حال، این لباس تنها یک لوازم آرایشی فانتزی نیست، زیرا تا حدودی با حذف سپر ایو، سختی بازی را افزایش می‌دهد. ما برخی از جزئیات اضافی را در مورد عنوان در زیر آورده ایم:

حوا و رفقایش برای بازپس گیری زمین منقرض شده روی سطح زمین فرود می آیند و با بازمانده ای به نام آدام راه می روند. سپس حوا توسط آدام به آخرین شهر باقیمانده، Xion، هدایت می شود، جایی که او با بزرگ شهر Orcal ملاقات می کند و داستان های زیادی برای او تعریف می شود. حوا برای انجام ماموریت خود برای نجات زمین، روابط نزدیکی با اعضای کلیدی Xion برقرار می کند و در بازسازی شهر کمک می کند.

حوا در یک ماموریت برای نجات زمین از NA:tive با کمک به شهروندان Xion روبرو می شود. اینکه به بازماندگان کمک خواهید کرد یا نه، کاملاً به تصمیم شما به عنوان بازیکن بستگی دارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/stellar-blade-bibi-music-video/