هارد کامپیوتر HDD Computer خرید و قیمت HDD&SSD پی سی PC کامپیوتر افق | asusmag

هاردهای اینترنال و اکسترنال معمولی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است برای کاربران عادی درنظر گرفته شده است. هاردهای اینترنال کامپیوتر، هاردهای اینترنال لپ‌تاپ و اکثر هاردهای اکسترنال در این دسته قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید مجله خبری محصولات ایسوس را دارید، یا هارد قبلی‌تان به مشکل خورده و یا قصد دارید یک هارد برای سرعت بالاتر سیستم خریداری کنید.

  • برند های محبوب هارد اینترنال به ترتیب الویت عبارتند از وسترن دیجیتال,سیگیت,توشیبا,خاویار, …
  • سایت کالاهمراه با هدف ارائه خدمات فروش کالاهای داخلی و خارجی در سال 1398 تاسیس و راه‌اندازی شده است.
  • ما تلاش می‌کنیم با تضمین بر اصل بودن کالا و بهترین قیمت، تجربه‌ای لذتبخش از یک خرید اینترنتی را برای کاربران خود به وجود آوریم.

استفاده از تمامی مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی کامپیوتر افق فقط برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع میباشد. هرچه مقدار بافر بیشتر باشد، هماهنگی سرعت بین دو دستگاه یا قطعه سخت افزاری بیشتر خواهد بود. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

هارد دیسک وسترن دیجیتال Elements ظرفیت 2 ترابایت

برند هاردهای کامپیوترها بسیار متنوع می باشد اما رایج ترین آنها توشیبا سی گیت می باشد. از مواردی که هنگام تهیه هارد باید به آن توجه داشته باشید ، نوع و ابعاد هارد می باشد. هارد دیسک ها در انواع مختلف و اندازه های گوناگون به بازار عرضه می شوند ظرفیت هارد نیز از موارد حائز اهمیت در هنگام خرید آن قطعه می باشد. همه هارد دیسک ها یک ظرفیت مشخص دارند؛ از چند مگابایت گرفته تا چند صد گیگابایت و حتی چندین ترابایت. اگر مطمئن هستید که بیشتر از ۱ ترابایت از حافظه آن استفاده نخواهید کرد، لازم نیست پولتان را برای هاردی با حجم بیشتر صرف کنید بجای آن می توانید بر روی معیارهای دیگر تمرکز کنید.

Seagate Exos ST12000NM0008 Internal Hard Drive 12TB

هارد اینترنال همان حافظه داخلی کامپیوتر می باشد که می توانید تمام داده های سیستم ، برنامه ها و فایل های خود را بدون نگرانی از بابت حذف شدن بر روی این دیسک سخت ذخیره سازی و محافظت نماید. هارد دیسک را حافظه ی دائمی می دانند و نام هارد دیسک به صورت اختصاری به صورت نوشته می شود. کمپانی آمریکایی سیگیت یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه تولید هارد دیسک است که شما می توانید از محصولات آن با اطمینان خاطر بسیار بالا استفاده نمایید. هارد دیسک های داخلی یا اینترنال کمپانی سیگیت یکی از بهترین تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات در نوع خود است که از کارایی و قابلیت اطمینان بسیار بالایی در ذخیره سازی اطلاعات برخوردار می باشد.

هارد دیسک یک ترابایت چیست؟

در واقع زمانی که یک هارد دیسک اینترنال را به لپ تاپ یا کیس کامپیوتر خود وصل کردید، باید پس از باز کردن دستگاه و با دقت آن را جابجا کرد. اطلاعاتی همچون سیستم‌عامل و نرم‌افزارها روی هارد اینترنال نصب و ذخیره می‌شوند. به طور کلی هاردهای اینترنال دسکتاپی در فرم‌فکتور ۳.۵ اینچی و هاردهای اینترنال لپ‌تاپی در فرم‌فکتور کوچک‌تر ۲.۵ اینچی در دسترس هستند.

http://738sms.ir