هتل اسپیناس پالاس تهران رزرو با تضمین بهترین قیمت جاباما | ariabooking

هتل اسپیناس پالاس تهران رزرو با تضمین بهترین قیمت جاباما | ariabooking

با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید یکی از واحدهای متنوع هتل را برای اقامت انتخاب کنید. اما اگر خواهان اقامتی لوکس‌تر و با امکانات و خدماتی فوق‌العاده هستید سوئیت مجلل اسکای را انتخاب کنید. هتل اسپیناس پالاس به‌منظور پذیرایی از میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها را گرد هم آورده‌است.

  • از پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی گرفته تا گچ‌بری‌های تحسن
    برانگیز سقف، همگی وفاداری این فضا به آیین و سنن ایرانی را ثابت می‌کنند.
  • علاوه بر منوی ذکر شده در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و
    آسیایی، در کنار پیشنهادات ویژه‌ سرآشپز شماره تماس هتل چمران شیراز سرو می‌شود.
  • اتاق‌های استاندارد، خانوادگی رویال و سوئیت‌‌های جونیور، پرزیدنت، رویال، پرزیذنت پلاس و سوئیت ویژه اسکای ازجمله انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل موجود در این هتل است.
  • این کاخ چشم‌ نواز در تهران، سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان ۳۳ واقع شده و مجموعا دارای ۲۴ طبقه و ۴۰۰ اتاق و سوئیت است.
  • تهران در سال ۲۰۰۹ میلادی میزبان ۶۴۶ هزار گردشگر خارجی بود و در سال ۲۰۱۲ این آمار به ۱/۱۱ میلیون تن تغییر یافت.

از مهم ترین ویژگی های هتل یار امکان مقایسه برترین هتل های ایران با هم می باشد. علاوه بر امکان مقایسه این هتل با دیگر هتل های ایران، شما می توانید هتل های مشابه با هتل اسپیناس پالاس تهران را بررسی و علاوه بر قیمت، امکانات و میزان تخفیف هر یک را بررسی کنید و با اطمینان خاطر هتل مدنظرتان را رزرو کنید. سال گذشته، هتل اسپیناس پالاس تهران ( گروه هتل های اسپیناس)، سامانه رزرواسیون هتل یار را به عنوان رتبه یک برترین رزرواسیون ایران و شریک تجاری برتر خود معرفی نمود.

سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق‌های این هتل امکاناتی لوکس نظیر حمام، تلویزیون LCD و صندوق امانات بزرگ دارند. بعضی از خدمات این هتل مانند پارکینگ، اینترنت، باشگاه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی و بوفه صبحانه رایگان هستند. مرکز زیبایی در این هتل هم برای بانوان و هم برای آقایان در نظر گرفته شده است. از ویژگی مهم هتل اسپیناس پالاس این است که توانایی برگزاری جلسات شما در هر مقیاسی را دارد. پرسنل مجرب اسپیناس پالاس در کنار امکانات مختلف و به روز، از جمله ویژگی های مهم اتاق های کار و جلسات هتل اسپیناس پالاس تهران می باشند.

هزینه رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران

بسیاری از ایرانیان به زبان‌های فارسی ، ترکی آذربایجانی ، کردی ، لری ، بلوچی ، گیلکی ، تالشی و عرب های ایران صحبت می‌کنند اما زبان رسمی در ایران زبان فارسی است. ایران به عنوان یک سرزمین و یک ملت ، پیشینه‌ای کهن دارد و یکی از تاریخی‌ترین کشورهای جهان به‌شمار می‌رود. شرایط سنی کودک برای پذیرش در هتل اسپیناس پالاس تهران در قسمت قوانین اطلاع رسانی شده است.

دارای یک قسمت ورودی و یک سالن نشیمن و یک اتاق خواب
دارای یک تخت دو نفره داخل اتاق خواب
دارای دو سرویس بهداشتی واقع در اتاق خواب و سالن نشیمن
سرویس نفر اضافه به صورت تخت می باشد. شما می‌توانید در لیست اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران ویژگی‌های خاصی مثل اتاق‌های بالکن دار، سوییت با اتاق اضافه، سوییت‌های کاملا مبله، سوییت‌های پرزیدنت و… این هتل 400 اتاق متنوع دارد تا شما به‌راحتی اتاقی را انتخاب کنید که تمامی امکانات مدنظرتان را داشته باشد. هتل اسپیناس پالاس تهران با شهرتی که دارد، به عنوان 5 مقصد اصلی مسافران تهران شناخته می‌شود و همین مسئله قیمتش را کمی بالا برده است. در این هتل هر اتاق با بهترین متریال ساخته شده تا بهترین کیفیت در اختیار مسافران باشد.