همکاری طراحی هوآوی و پورشه با شروع همکاری آنر با شرکت آلمانی به پایان می رسد

The Huawei and Porsche Design Partnership Comes to an End as Honor Starts Working with the German Firm

در اوایل سال جاری، آنر و پورشه دیزاین وارد یک شراکت شدند و این بدان معنا بود که ما می‌خواهیم گوشی‌هایی با ظاهر بسیار زیبا را از این همکاری دریافت کنیم. با این حال، این نشان دهنده این واقعیت است که ممکن است همکاری بین هوآوی و پورشه دیزاین به پایان برسد و در نهایت این اتفاق افتاد.

پورشه دیزاین اکنون به Android Authority تایید کرده است که قرارداد با هواوی دیگر برقرار نیست. در واقع، این قرارداد سال گذشته در ژوئن به پایان رسید.

آنر و پورشه دیزاین قرار است با هم همکاری کنند، زیرا این شرکت آلمانی از هواوی جدا می شود

هر دو هوآوی و پورشه دیزاین از سال 2016 با یکدیگر همکاری می کنند و چندین پرچمدار زرق و برق دار را تحت این نام عرضه کرده اند. این پرچم‌داران بهترین سخت‌افزار در کلاس خود را با طراحی کاملاً خیره‌کننده ترکیب می‌کنند و در برخی موارد، قیمتی بسیار بیشتر از نوع استاندارد دارند. برخی از تلفن‌ها حتی ارتقاهایی دریافت کردند که در نسخه‌های استاندارد موجود نبود، اما به طور کلی، این همکاری منجر به محصولات بسیار جالبی شد.

در اوایل سال جاری، آنر و پورشه همکاری خود را بر روی گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR Porsche Design آغاز کردند. بله، این نام یک لقمه و نیم است، اما یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار در حال حاضر است، و البته، واقعاً چیزی بیشتر از آنچه در نسخه استاندارد می توانید پیدا کنید، ارائه نمی دهد. با این حال، اکنون که همکاری با هواوی به پایان رسیده است، می توان امیدوار بود که همکاری های آینده Honor x Porsche Design با محصولات واقعاً خوب باشد، و من واقعاً گوشی هایی را می خواهم که بیشتر روی طراحی تمرکز کنند و همچنان بتوانند ماهیت خود را حفظ کنند.

همکاری طراحی هوآوی و پورشه با شروع همکاری آنر با شرکت آلمانی به پایان می رسد
همکاری طراحی هوآوی و پورشه با شروع همکاری آنر با شرکت آلمانی به پایان می رسد

راستش را بخواهید، من واقعاً دوست دارم روزی پورشه دیزاین و سامسونگ را با هم متحد کنند. ما می دانیم که غول کره جنوبی دوست دارد با تام براون برای تلفن های تاشو خود کار کند، اما دیدن یک گوشی تاشو توسط سامسونگ یا شاید یک دستگاه S Ultra که توسط پورشه دیزاین طراحی شده است ضرری ندارد، زیرا این یک چیز جالب است. در با این حال، این ترس را ایجاد می کند که در نهایت هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت، بنابراین بهتر است به عنوان یک آرزو رها شود تا چیزی که واقعاً محقق شود.

منبع خبر: Android Authority

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/the-huawei-and-porsche-design-partnership-comes-to-an-end-as-honor-starts-working-with-the-german-firm/