هیناتا ارزان مال ماوس سیم دار کامپیوتر | asusmag

ماوس‌هایی که بی‌سیم هستند، درصورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، دچار اختلالات بسیار بیشتری خواهند شد. تمام شدن باتری و یا حتی ضعیف شدن آن می‌تواند این دستگاه را به‌صورت کلی از کار بیاندازد. علاوه بر باتری، اتصال بی‌سیم یا همان WI-FI نیز اگر به‌صورت کامل نباشد می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. ماوس سایلنت همانطور که از اسمش پیداست ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و مکانیزم کلیک آن‌ها، کاربری آن‌ها را از ماوس‌های دیگر متمایز نمی‌کند. قابلیت این گیرنده نسبت به گیرنده‌های عادی این است که به کمک نرم‌افزار مربوط به آن می‌توانید تا 6 کیبورد و موس کامپیوتر را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل نمایید.

ماوس باسیم جنیوس DX-130

DPI نوع رایج اندازه‌گیری دقت ماوس‌ها است که به معنای نقطه بر اینچ است. برای واضح‌تر شدن این مفهوم، بیایید با این مثال ساده شروع کنیم؛ اگر دی پی ای ماوس ۱۶۰۰ باشد و شما ماوس خود را یک اینچ (۲٫۵۴ سانتی‌متر) حرکت دهید، نشانگر ۱۶۰۰ پیکسل حرکت خواهد کرد. هرچه DPI ماوس بالاتر باشد، حساس‌تر است؛ به این معنا که مجله خبری محصولات ایسوس کوچک‌ترین حرکت موجب می‌شود تا نشانگر ماوس به میزان زیادی در صفحه نمایش حرکت کند. ماوس، همانند صفحه‌کلید، یک واسط کاربر سخت‌افزاری محسوب می‌شود. این وسیله معمولاً دو لبه قابل فشردن دارد و با یک کابل به رایانه وصل می‌شود. در نرم‌افزارهای کنونی ماوس قابلیت بخش عمده‌ای از وظایف صفحه‌کلید را عهده‌دار است.

شرکت سازنده

نحوه کار آن نیز ساده است، از تغییرات در تصاویری که توسط سنسور گرفته شده، برای تشخیص جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر استفاده می کند. در واقع نور قرمزی که در زیر موس مشاهده می کنید، همان نوری است که توسط این سنسور استفاده می شود. همانطور که از نام این نوع موس مشخص است، موس سیم دار با استفاده از سیم به کامپیوتر متصل می شود. کاربران نام این ماوس را با محصولات گیمینگ با کیفیتش می شناسند.

ماوس رپو مدل N200

از ماوس‌های گیمینگ می‌توانید برای کارهای معمول روزمره نیز استفاده کنید. البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند. اگر کامپیوتر شما فرستنده‌ی توکار بلوتوثی نداشته باشد، شما نمی‌توانید از این نوع ماوس‌ها استفاده کنید و باید یک گیرنده‌ی USB بلوتوث بخرید و به کامپیوتر خود وصل کنید. این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند. با این حال، ماوس‌های وایرلسی از اتصال وای-فای برای کار کردن استفاده می‌کنند ولی ماوس‌های بلوتوثی سیگنال‌ها را با امواج بلوتوث می‌فرستند و از خود فرستنده‌ی داخلی بلوتوث کامپیوتر استفاده می‌کنند.

http://738sms.ir

بنابراین، ماوس‌های سیمی برای بازی کردن، هنرهای دیجیتالی و دیگر کاربردهایی که نیازمند دقت و سرعت بالایی هستند، مناسبند. خرید موس ارزان انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود و می تواند شما را از هزینه های اضافی باز دارد. این محصولات اکثرا برند مطرحی ندارند و ویژگی های یک موس حرفه ای را در اختیارتان قرار نمی دهند اما برای استفاده های غیر حرفه ای مانند اتصال به دستگاه DVR، اندروید باکس و … پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود.

  • موس گیمینگ رپو مدل VT300S برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.
  • ماوس‌های وایرلسی سیگنال‌های رادیویی را به گیرنده‌ای که به کامپیوتر شما متصل است، انتقال می‌دهند.
  • صفحه کلید و ماوس مستقیم ترین اتصالات شما به رایانه شخصی شما و بیشترین جنبه دستی در رایانه شخصی شما هستند.