آمازون در دسترس بودن Asus ROG Phone 6 ایالات متحده را با تخمین های تحویل از راه دور آغاز می کند

ایسوس ممکن است پرکارترین (یا محبوب ترین) فروشنده گوشی های هوشمند در جهان نباشد، اما این شرکت در حال حاضر به طور غیرمعمولی در زمینه عرضه محصولات اندرویدی فعال است و از جمله دیگر، اعلامیه ای را آماده می کند. “نهایی” جدید ROG Phone 6 نسخه اندکی پس از قرار دادن نیروگاه کامپکت Zenfone 9 برای پیش‌سفارش در ایالت آماده است.

“عادی” که بیش از دو ماه پیش رونمایی شد ایسوس ROG Phone 6 نیز به نظر می رسد که در هفته گذشته بی سر و صدا در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است، اگرچه حتی اولین کاربران آن در منطقه باید تا بازه زمانی “20 تا 24 اکتبر” منتظر بمانند تا سفارشات خود را دریافت کنند. تحویل داده شده.
این… قطعا کمی ناخوشایند است، اما اینطور نیست که گیمرهای سخت افزاری موبایل در زمان نگارش این مقاله، گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشند. متأسفانه، پیشرفته ترین ROG Phone 6 Pro با 18 گیگ رم زیر کاپوت و صفحه نمایش ثانویه 2 اینچی در پشت در آمازون در دسترس نیست، به این معنی که در صورت تمایل باید به حافظه 16 گیگابایتی رضایت دهید. عجله دارید
غیر حرفه ای Asus ROG Phone 6 “فقط” دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 2448 x 1080 پیکسل، قابلیت نرخ تازه سازی فوق العاده صاف 165 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی تا 720 هرتز و تاخیر بسیار کم 23 میلی ثانیه در حین ارائه از ترکیب مناسبی از 256 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی و 12 گیگابایت رم در پیکربندی سطح پایه با قیمت 999 دلار.
شما همچنین می توانید امروز یک بنجامین اضافی را سرفه کنید و این اعداد را به ترتیب تا 512 و 16 گیگابایت در همان گزینه های رنگی Phantom Black و Storm White (و با همان زمان های انتظار طولانی) به عنوان مقرون به صرفه ترین نسخه افزایش دهید.

در هر دو مورد (و همچنین در مورد ROG Phone 6 Pro)، قدرت فوق‌العاده پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1، یک جفت بلندگوی استریو فوق‌العاده، عمر باتری عالی، عملکرد دوربین مناسب با کمک سه دوربین پشتی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی را دریافت خواهید کرد. دوربین سلفی، و مهمتر از همه، انبوهی از ترفندهای نرم افزاری منظم و قطعات سخت افزاری فوق پیشرفته که برای ارتقای تجربه بازی شما به سطح بعدی طراحی شده اند.
اوه، و برای مدت محدودی (مخصوصاً تا 10 اکتبر یا «تا زمانی که عرضه‌ها تمام می‌شود»)، خریداران آمازون که ROG Phone 6 را پیش‌سفارش می‌کنند، می‌توانند افزونه AeroActive Cooler 6 را نیز دریافت کنند (معمولاً 99 دلار ارزش دارد). اکنون این همان چیزی است که ما آن را بانگ چشمگیر برای پول شما می نامیم!



منبع: https://www.phonearena.com/news/Amazon-kicks-off-US-Asus-ROG-Phone-6-availability…-with-distant-delivery-estimates_id142404