آموزش تعمیر دی وی دی رایتر dvd write کامپیوتر علت باز نشدن علی نخواندن دی وی دی | asusmag

در این مواقع معمولا مشکل از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم. برای Windows XP، 2000، Vista، Win7، Win8، Win10، Mac OS، Linux کار می کند. یکی از بزرگترین و جامع ترین سامانه خرید آنلاین لوازم و تجهیزات جانبی در کشور می باشد که با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت معدن ، صنعت و تجارت ، و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین گزینه برای خرید اینترنتی شما می باشد. ، عملیات رایت و خواندن با کیفیت بسیار بالا انجام می شود، که این ویژگی بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب می باشد. نیاز به منبع تغذیه جداگانه ندارد و از طریق کابل USB که به لپتاپ وصل می شود، کار می کند.

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Black WD1003FZEX ظرفیت 1 ترابایت

یعنی کاربر می‌تواند این محصول را با کمک پورت USB به تلویزیون خود وصل کرده و به‌طور مستقل و بدون نیاز به هیچ وسیله‌ی دیگری، به‌عنوان یک پخش‌کننده‌ی مالتی‌مدیا از آن استفاده کند. برای انجام این کارتنها کافی است کابل USB آن را به تلویزیونوصل کند، و بعد دکمه‌یEject رایتر را به مدت 5 ثانیه نگه داشته و دیسک موردنظر را در آن قرار دهد. مزیت دیگر دی وی دی رایتر اکسترنال، که به دلیل اتصالات سخت افزاری یو اس بی که برای اتصال آن به کامپیوتر در نظر گرفته شده است؛ هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی وارد دی وی دی پلیر نمی شود و به همین علت عمر بسیار بالایی دارد، مگر اینکه ضربه سبب خرابی آن گردد. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم.

درایو نوری اکسترنال لایت آن

مورد آخر نیز خود دیسک است ممکن است مشکل از خود دیسک باشد ، با یک دیسک دیگر امتحان کنید که آیا آن هم همین مشکل را دارد یا خیر و یا خود همان دیسک را تمیز کنید و دقت داشته باشید که هیچ گونه آلودگی و گرد و غباری روی آن نباشد. 2021© کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت و برند متعلق به فروشگاه نیک نام تِک می باشد. این فروشگاه اینترنتی کسب رضایت هموطنان گرامی در سراسر ایران عزیز را هدف خود قرار داده است. متاسفانه به علت کمبود وقت ، دوبله کردن ، زیرنویس و ویرایش کردن برخی کلیپهای آموزشی زمان و انرژی زیادی مصرف میکند که در آینده نزدیک این مشکلات رفع خواهد شد . اگر تسمه را تعویض کنید به احتمال زیاد مشکلتان حل می شود ولی اگر نشد خود موتور ایراد پیدا کرده است که آن را هم ابتدا با اسپری تمیز کنید اگر نشد باید تعویض گردد. در مورد مشکل دوم ، به مرور زمان گرد و غبار باعث کند شدن موتور میشود که اگر به موقع رسیدگی کنید می توانید موتور را دوباره به کار بیاندازید.

http://738sms.ir

با تهیه‌ی این دستگاه، امکان تماشای فیلم و پخش موسیقی از روی سی دی و دی وی دی، و همچنین امکان کپی و رایت دی وی دی و سی دی برای شما به وجود می‌آید. یک درایو اکسترنال با طراحی باریک و قابل حمل،تمام مشکلات ناشی از نبود دی وی دی رایتر را حل می‌کند. دقت کنید لنز دی وی دی رایتر لپ تاپ به شدت حساس است و باید به آرامی تمیز شود به همین دلیل اگر دقت و یا مهارت کافی در این زمینه ندارید به یک نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید تا دستگاه آسیبی نبیند. درایو نوری اکسترنالeBAU108توانایی پشتیبانی ازهمه‌ی فرمت‌هایCD و DVD را دارد. این محصول از توانایی رایت اطلاعات روی انواع دیسک‌ها، حتیDVDهای دولایهنیز برخوردار می‌باشد.

  • اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود دی وی دی رایتر دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.
  • دلیل این مشکل ، هم می تواند سخت افزاری باشد و هم نرم افزاری مشکل سخت افزاری آن مربوط به دور چرخش دیسک است زیرا در زمان رایت سی دی یا دی وی دی ، دیسک باید در سرعت مشخصی چرخش داشته باشد که راه حل آن در بخش قبلی توضیح داده شده است .
  • با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید .
  • یکی از مشکلاتی که کاربران لب‌تاپ‌ها معمولا با آن مواجه هستند،‌ عدم پشتیبانی برخی از مدل‌ها از درایو DVD است.
نزدیک به 10 سال قبل اغلب لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای درایوی جهت نوشتن یا خواندن دی وی دی یا سی دی بودند. تعویض دی وی دی رام زمانی انجام می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته و این دستگاه عملکرد خود را از دست داده باشد. خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض مجله خبری محصولات ایسوس لنوو باشد. فراوان ترین و پرفروش ترین دی وی دی رایترها در بازار متعلق به برند ایسوس می باشد.

دی وی دی رایتر اکسترنال زِن درایو یو 9 ام ایسوس SDRW-08U9M-U (استوک)