آموزش نرم افزار crm از صفر تا صد 20 درس رایگان+ جزوه pdf سریع آسان-نرم افزار CRM

آموزش نرم افزار crm از صفر تا صد 20 درس رایگان+ جزوه pdf سریع آسان-نرم افزار CRM

عموماً بهترین نرم‌ افزارهای CRM طراحی‌ایی ساده با رابط کاربری آسان دارند تا افراد مختلف به راحتی بتوانند از پنل‌های مختلفِ سامانه تیکتینگ چیست آن‌ استفاده کنند. در واقع پلتفرم‌هایی که رابط کاربری آسان‌تر و امکانات مدنظر ما را دارند، بهینه‌تر هستند. از آن‌ جایی که می‌توان به صورت رایگان از امکانات نرم‌ افزار CRM ایرانی استفاده کرد، خیلی بهتر می‌توان مورد مناسب را برای کسب و کار خود یافت. با استفاده از بخش خدمات پس از فروش نرم افزار CRM تحت وب می توانید تمامی درخواست های پشتیبانی مشتریان را در نرم افزار ثبت نموده آنها را اولویت بندی کرده و برای حل آنها برنامه ریزی نمایید. هر درخواست را به کارشناس مربوطه تخصییص دهید تا سرانجام بتوانید براساس تعهدات داده شده به مشتریان خود خدمات مورد نیازشان را به آنها ارائه نمایید.

  • ابر Salesforce یک مجموعه مدیریت ارتباط با مشتری است که برنامه‌هایی را برای شرکت‌های کوچک، متوسط و سازمان‌ها با محوریت فروش و پشتیبانی ارائه می‌دهد.
  • شما می‌توانید با افراد مختلف در یک شرکت رابطه ایجاد کنید و مذاکراتی که در یک حوزه کاری انجام شده را پیگیری کنید.
  • ضمن اینکه می‌توانید رفتار مشتری را تحلیل و ارزیابی کنید و بر اساس آن، تصمیمات مشتری برای خرید را پیش‌بینی کنید و اقدامات لازم در جهت افزایش خرید مشتری را انجام دهید.
  • از سایر ابزارهایی که در خودکارسازی فرایندها در اختیار کاربران است می‌توان به ایجاد چک‌لیست‌های کاری، دسترسی به تقویم مشترک کاری، ارتباط با مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی و یکپارچگی با سایر سیستم‌های مورد نیاز سازمان اشاره کرد.
  • در صورت وجود این حمایت ، پرسنل شرکت خود را موظف به همکاری با مشاور می دانند و مشکلات و مقاومت های سازمانی بسیار کمتر خواهد بود.

همچنین کارشناسان ما در کنار شما هستند تا بتوانید فرآیند و نرم افزار خود را پیاده‌سازی و سفارشی‌سازی کنید. کسب و کارهای موفق برای حل مشکلاتی همچون فرآیندهای ناکارآمد و گزارشات غیر قابل اعتماد از نرم افزار crm استفاده می کنند تا شفافیت و بهره وری سازمان خود را افزایش دهند. تجمیع همه‌ی اطلاعات مرتبط با مشتری در نرم افزار CRM کمک می‌کند تا مدیران و کارشناسان بتوانند دید درستی از سابقه‌ی مشتریان داشته باشند و تصمیم‌های دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری در مورد فرایندهای آنان بگیرند. نرم افزار دیدار فاقد گردش کار است و همچنین امکان سفارشی نیز ندارد. البته برای توسعه و افزودن امکانات بیشتر می توانید در خواست خود ار ارسال کنید تا اگر تعداد در خواست های آن مورد زیاد گردید، تیم توسعه آن ابزار را نیز به نرم افزار اضافه نماید.

سوالات متداول بهترین نرم افزار CRM

در سال‌های اخیر، افزودن فناوری هوش مصنوعی به نرم‌افزار CRM، توانایی آن را برای کمک به کسب‌وکارها در بهبود روابط با مشتری افزایش داده است. نرم‌افزار CRM مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد رفتار، اولویت‌ها و روندهای مشتری به کسب‌وکارها ارائه دهد. علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند برای خودکارسازی و ساده‌سازی وظایفی مانند درخواست‌های خدمات مشتری، پیگیری فروش، کمپین‌های بازاریابی و توسعه محصول استفاده شود.

برقراری تماس تلفنی از بهترین و مهم‌ترین راه‌های ارتباط با مشتری است. به این صورت می‌توانید با مشتری صحبت کرده و تجربه عالی برای او ایجاد کنید. نرم افزار crm دارای مرکز تماس است که از طریق آن می‌توانید به تمام تماس‌ها دسترسی داشته و به سرعت به آن‌ها رسیدگی کنید. نرم افزار CRM سهند این امکان رو فراهم میکند تا با سنجش رضایت مشتریانتان بر اساس معیارهای ارزیابی خدمات پس از فروش، فرصت های جدیدی در توسعه کسب و کار خود شناسایی کنید. نرم افزار CRM سهند با بهره گیری هوشمندانه از نمودار ها و آمارهای اطلاعاتی می تواند به پیش بینی خروجی برای سناریوهای هدف گذاری شده کمک نماید و راهنمای مناسبی برای طرح های پیش رو در سازمان باشد.

آموزش نرم افزار CRM و هر آنچه باید از آن بدانید – مزایا، کاربرد و انواع CRM

به همه دوستان توصیه می کنم حتما به بخش فیلم های آموزشی سایت هم سری بزنید ، گنجینه ای از محتواهای ارزشمند در زمینه جذب مشتری ، حفظ مشتری و افزایش فروش می توانید پیدا کنید. اگر تمایل دارید برای استفاده از این امکان در نرم افزار CRM خود استفاده نکنید و علاوه بر آن هزینه استخدام نیروی انسانی را هم نپردازید. اگر تمایل داشته باشید نرم افزار خود را به سانترال متصل کنید و یا نیاز به کابل و سرور داشته باشید می توانید به هر کدام از لینک های زیر مراجعه کرده و خرید خود را نیز انجام دهید. اگر شما تور ویزیت دارید اپلیکیشن یا نسخه موبایلی به شما در سرعت ثبت مشتری و یا ثبت سفارش کمک بسیار زیادی می کند.

نرم افزار سی آر ام و همه نرم افزارهای فرادیس تحت وب و به صورت لوکال (آفلاین و آنلاین) و نرم افزار سی آر ام ابری قابل استفاده است. یک نرم افزار CRM عالی، باید علاوه بر امکانات خوب، طراحی جذابی داشته باشه و یا به عبارتی کاربر پسند باشه. سادگی کار با سیستم، واسط کاربری مدرن و حرفه­ای، عملکرد صحیح روی کامپیوتر و موبایل از جمله مواردی هستند که در انتخاب یک نرم افزار سی آر ام باید بهش دقت کنید.

در این صورت دیگر نیازی به درج مجدد اطلاعات حسابداری و یا تعویض نرم‌افزار حسابداری نیست. یا کسب و کار های کوچک تا متوسط دارد، چرا که به شما این امکان را می دهد تا کار خود را توسعه دهید. امروزه اگر ما بخواهیم تمامی راه های ارتباطی را مدیریت کنیم، قطعا بدون استفاده از این ابزار راه دشواری را در پیش رو خواهیم داشت، چرا که آنها این امکان را به وجود می آورند تا حجم بسیار وسیع تری از اطلاعات را مدیریت کنید. این شرکت توانست در این سال یک نرم افزار CRM کامل را روی سرویس ابری ارایه دهد. تفاوت این نرم افزار با نسخه‌های پیشین در این بود که تمام ویژگی‌ها و ابزارهای موردنیاز خودکارسازی فرایندهای CRM را در بستری ابری ارایه می‌داد.