آموزش کامل صرافی کوکوین و بررسی اعتبار و مزایای آن کپی تریدینگ دارایا

در ادامه به بررسی مراحل ورود و ثبت نام کوکوین با گوشی میپردازیم. بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال از نظر حجم معاملات و سرعت در ارائه خدمات تجاری برای اکوسیستم بلاک چین است. این صرافی رشد نجومی داشته است و یک پلتفرم معاملاتی برتر ارز دیجیتال است. ویژگی خرید فوری برای خرید دارایی‌های دیجیتالی متعدد مانند بیکتوین، اتریوم، تتر و PAX را مکانی امن با نرخ کم است. خرید/ فروش فوری کوکوین به کاربران امکان می‌دهد کیف پول خود را با استفاده WeChat pay، PayPal، Alipay و کارت بانکی شارژ کنند. در این جدول مقایسه بین صرافی‌های ارز دیجیتال برتر با کوکوین که ویژگی‌های جهانی را ارائه می‌دهند را مشاهده می‌کنید.

طی اخبار پی در پی که در رابطه با NFT ها منتشر می شود، به نظر می رسد توکن های NFT، روز به روز از محبوبیت بالاتری برخوردار شده و صنعت ارز های دیجیتال را دگرگون ساخته اند. از طرفی برخی از مزایای منحصر به فرد کوکوین باعث برتری این صرافی نسبت به کوینکس شده است. هزینه‌های معاملاتی کوکوین یکی از کم‌ترین هزینه‌های موجود در بازار است. واریزی ارزهای دیجیتال رایگان است اما برای واریز پول فیات (سنتی) مانند دلار آمریکا باید هزینه کنید. علاوه بر این هزینه‌ها به نحوه انتقال پول نقد و اپلیکیشن کارگزاری شما بستگی دارد. این خبر به معنی تحریم شدن ایران و عدم امکان احراز هویت در بایننس با مشخصات ایرانی است.

  • در این پلتفرم امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال با کارمزد پایین فراهم شده است.
  • برای ورود به اپلیکیشن موبایل کوکوین روی این لینک کلیک کنید و اپلیکیشن را نصب کنید.
  • صرافی کوکوین از هر ۴ نفر نگهدارنده ارز‌های دیجیتال ۱ نفر در این صرافی ثبت نام کرده است.
  • توجه به این نکته لازم است که Market Order یا سفارش بازار در همان لحظه انجام می‌شود، بنابراین پس از درج سفارش امکان کنسل کردن سفارش وجود نخواهد داشت.

آموزش کامل صرافی کوکوین و بررسی اعتبار و مزایای آن کپی تریدینگ دارایا

هزینه ها براساس حجم معاملات ۳۰ روزه شما یا سهام KuCoin کاهش می یابد که به شما تخفیف اضافی هزینه معاملات را می دهد. علاوه بر این، شما از توکن های KCS برای پوشش برخی از کارمزد های تراکنش خود با KCS Pay استفاده می کنید. در ماه ژوئن، کوکوین، KuMEX را نیز راه اندازی کرده است که اکنون به KuCoin Futures تغییر نام داده است. در اواخر سال، صرافی همچنین معاملات مارجین خود را با حداکثر لوریج ۱۰ برابر معرفی کرد. سپس یک صرافی مطمئن را از بین انواع صرافی های ارز دیجیتال برای معاملات روزانه خود انتخاب می کند.

سفارش Market در ترید اسپات صرافی کوکوین

حال تصور کنید که یک کاربر ارز 1 عدد BNB را در قیمت 300دلار خریداری کرده است و تصمیم دارد که هر زمان قیمت آن به 400 دلار رسید بفروشد. این انتقال شامل پرداخت کارمزد نمی شود و از طریق طی کردن مراحل زیر صورت می گیرد. با صرافی کوکوین به طور کامل آشنا خواهید شد و تمامی پلتفرم‌های مربوط به این صرافی را خواهید شناخت. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اکسچینج کوکوین. برخی در کامنت ها گفتند مشکلی نداشتن، اگه کسی فرایند احراز هویت رو با مدارک ایرانی طی کرده تجربشو بگه. پلتفرم معاملاتی کوکوین قابلیت معاملات سریع را به راحتی برای تریدرها فراهم کرده است.

ورود و ثبت نام (ساخت حساب) سایت صرافی کوکوین چگونه است؟

لطفاً برای کد تأیید ایمیل، صندوق پستی ایمیل خود را بررسی کنید. پس از پر کردن کد تاییدی که دریافت کردید، روی “Submit” کلیک کنید. اپلیکیشن صرافی کوکوین را می توان در اپ استور در اکثر کشورها پیدا کرد. آموزش صرافی کوکوین دارای آپشن های مختلف ترید از جمله مارجین ، استیک و Kucoin Earn که در این مقاله بصورت کامل آموزش صرافی Kucoin و این بخش ها را آموزش میدهیم.

  • صرافی کوکوین در سال 2017 با هدف ایجاد بستری معتبر و ایمن برای معاملات ارزهای رمزنگاری شده راه اندازی شده است.
  • ثبت نام و ورود به سایت صرافی کوکوینبدون احراز هویت انجام می‌شود.ساخت حساب و اکانت کاربری در KuCoin برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است.
  • اگر ایران هستید و حساب بانکی بین‌المللی ندارید، فقط ارز دیجیتال را می‌توانید به این سایت واریز کنید.
  • بر اساس اعلام پشتیبان صرافی Kucoin محدودیتی برای فالعالیت ایرانیان در این پلتفرم وجود ندارد.
  • در نهایت، برای بازکردن اکانت خود باید با کلیک روی لینکی که KuCoin به ایمیل شما ارسال می‌کند، آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.