آن لحظات خاص سال نو را #LovefromAsus ثبت کنید

Transformer AIO با انعطاف‌پذیری، ویژگی‌های شیک و قابلیت‌های یکپارچه خود، بدون شک در کریسمس امسال کمی چاشنی را به خانه شما خواهد آورد. ایسوس به شما این فرصت را می دهد که یکی از عزیزان خود را برای دریافت ترانسفورماتور به عنوان هدیه معرفی کنید – فقط آنها را در اینجا نامزد کنید.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/125963-capture-those-special-new-year-s-moments-lovefromasus/

وقت مهمانی است شب سال نو تقریباً نزدیک است و چه راهی بهتر از جشن گرفتن در سال 2014؟ Asus Transformer P1801 به شما در انجام این کار کمک می کند.


زمان موسیقی

تلاش می کنید ببینید چه کسی در طرف دیگر تماس اسکایپ گوشی هوشمند شما قرار دارد؟ شما به صفحه نمایش 18.4 اینچی پر جنب و جوش با وضوح Full HD که در P1801 یافت می شود نیاز دارید. صفحه نمایش بزرگ برای تماس Skype با عزیزانتان در شب یا روز سال نو عالی است و به این معنی است که می توانید به راحتی و بدون شلوغی تمام اعضای خانواده را در اطراف صفحه نمایش بچرخانید.

Asus P1801 Portable AiO مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Nvidia Tegra 3 با پردازنده گرافیکی 12 هسته‌ای برای عملکرد سریع و روان حتی با سخت‌ترین برنامه‌ها است، در حالی که رمزگشایی ویدیوی سخت‌افزاری پخش صاف ابریشمی ویدیوهای Full HD را تضمین می‌کند.

آن لحظات خاص سال نو را ثبت کنید lovefromasus image 7

اگر اسکایپ مورد علاقه شما نیست، عنصر اندرویدی Asus Portable AiO P1801 Hangouts، WhatsApp و مجموعه‌ای از سرویس‌های پیام‌رسان دیگر از جمله اینستاگرام و فیس‌بوک را به همراه دارد. برقراری ارتباط با افراد در P1801 هرگز به این آسانی نبوده است.

زمان عکس

حتی بهتر از آن این است که P1801 با فناوری صوتی SonicMaster ساخته‌شده توسط ایسوس همراه با بلندگوهای داخلی ارائه می‌شود که به شما و مهمانانتان اطمینان می‌دهد که ساعت‌ها موسیقی با صدایی عالی در زمان مهمانی خواهید داشت.

ویدیوی روز جیبی

اگر همه به شما مراجعه می کنند، پس چرا Asus Portable AiO P1801 را به عنوان یک استودیوی عکس قابل حمل با استفاده از اینستاگرام یا یکی از صدها برنامه دیگر در فروشگاه های برنامه اندروید و ویندوز 8 تنظیم نکنید؟

عکس 13 از آن لحظات خاص سال نو را ثبت کنید

اگر این کافی نبود، Asus Transformer AIO دارای فناوری WiDi WiDi بی‌سیم است که به آن امکان می‌دهد محتوا را از تبلت به هر تلویزیون هوشمندی در خانه یا خانه دوستانتان پخش کند. تلویزیون معمولی در خانه شما به تازگی توانایی انجام کارهای بیشتری را دارد.

پورت Micro-USB به این معنی است که Asus Portable AiO را می‌توان به صفحه کلید و ماوس دسکتاپ وصل کرد (یک آداپتور USB و همچنین صفحه کلید و ماوس بی‌سیم موجود است) بنابراین اگر کاری دارید که باید انجام دهید و می‌خواهید آن را انجام دهید. این کار سریعتر از استفاده از انگشتان روی صفحه نمایش انجام می شود، پس P1801 آن را پوشش داده است.

راضی نگه داشتن بچه ها

P1801 دارای یک دوربین جلوی 1 مگاپیکسلی داخلی و پایه پایه است و قدرت پردازشی برای ویرایش سریع و آسان عکس‌ها دارد.

اگر این برای کمک به شما برای لاف زدن در مورد مرکز سرگرمی کودکان P1801 کافی نبود، P1801 همچنین دارای یک هارد دیسک 2 ترابایتی برای ذخیره تعداد زیادی فیلم و نمایش است.

تبلت همه‌کاره را در اتاق یا منطقه‌ای از خانه‌تان راه‌اندازی کنید، وسایلی را تهیه کنید و بروید – درست مانند یکی از آن غرفه‌های عکس سرگرم‌کننده در رویدادهای شرکتی.

سرویس‌های موسیقی زیادی وجود دارد که می‌توانید از P1801 اجرا کنید و چه از آندروید یا ویندوز استفاده کند، چیزی برای همه وجود دارد.

هر دو بخش P1801 دارای بلندگوهایی هستند و آنچه واقعاً جالب است این است که اگر شروع به پخش موسیقی در ویندوز 8 کنید، حتی اگر عنصر تبلت اندرویدی را بردارید، پخش آن ادامه خواهد داشت. در واقع می توانید به پخش موسیقی در ایستگاه پایه ادامه دهید و سپس موسیقی های مختلف را روی تبلت پخش کنید.

سال نو مبارک

با Asus Transformer AIO می توانید با تیونر تلویزیون اختیاری به ده ها سرویس تکمیلی، خدمات درخواستی و حتی تلویزیون دسترسی داشته باشید.

می‌توانید p1801 را به یک مرکز تلویزیون تبدیل کنید و بچه‌ها را سرگرم کنید که چرا بزرگ‌ترها مهمانی می‌کنند. درست است – وقتی شما در طبقه پایین جشن می گیرید، بچه های شما می توانند P1801 را به طبقه بالا ببرند و فیلم تماشا کنند.