آیا می خواهید ایکس باکس وان خود را تنها با 85 پوند در اتاق خواب خود بازی کنید؟ Asus VivoStick ممکن است پاسخگو باشد

می خواهید ایکس باکس وان خود را فقط با 85 عدد در اتاق خواب خود بازی کنید، شاید پاسخ تصویر 3 باشد vivostick asus

این دستگاه که از ویندوز 10 به جای ویندوز 8 استفاده می کند، مانند دستگاه اینتل در هنگام راه اندازی، دستگاهی که بزرگتر از یک حافظه USB نیست دارای 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و مهمتر از همه دو پورت USB (1x USB 2.0 و 1x USB 3.0).

VivoStick جدید ایسوس پاسخ این شرکت به Compute Stick اینتل است و اساساً یک رایانه شخصی در جیب شما است که می توانید با اتصال HDMI داخلی آن را به هر تلویزیون یا مانیتوری متصل کنید.

حتی فضایی برای جک هدفون دارد و می تواند از طریق بلوتوث 4.0 و وای فای 802.11n به دستگاه های دیگر شما متصل شود.

با استفاده از یک ویژگی جدید در ویندوز 10، کاربران می توانند با کسری از قیمت خرید یک کنسول یا تبلت دیگر، یک تلویزیون یدکی را به صفحه نمایش برای دسترسی به کنسول Xbox One خود تبدیل کنند.

ویدیوی روز جیبی

این دستگاه مجهز به پردازنده Cherry Trail اینتل، دستگاه بسیار قدرتمندی نخواهد بود، اما برای بازی های ایکس باکس به آن نیاز ندارید، تنها چیزی که نیاز دارید دستگاهی است که بتواند به کنسول شما در اتاق دیگری استریم کند.

آیا دوست دارید ایکس باکس وان خود را فقط با 85 پوند در اتاق خواب خود بازی کنید؟ اکنون به لطف ایسوس که به تازگی یک رایانه شخصی ویندوز 10 را روی چوب در IFA در آلمان معرفی کرده است، امکان پذیر است.


ایسوس می گوید که قیمت دستگاه جدید 129 دلار (85 پوند) خواهد بود، اما هنوز جزئیاتی درباره زمان عرضه VivoStick در فروشگاه ها ارائه نکرده است. اما با قیمت ارزان آن، اگر تلویزیونی در اتاق خواب یا اتاق دیگری دارید، به نظر می رسد راه جدیدی برای بازی ایکس باکس یا انجام برخی کارها نیز دارید.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/135116-want-to-play-your-xbox-one-in-your-bedroom-for-just-85-asus-vivostick-might-be-the-answer/