الپیکالا دی وی دی رایتر ایسوس DVD ROM ASUS مشخصات ، قیمت و خرید | asusmag

برای استفاده از درایو DVD اکسترنال تنها کافی است آن را از طریق درگاه USB به رایانه متصل کنید و بدون نیاز به اتصال آداپتور از وجود آن بهره ببرید. این محصول جدید شرکت ونتو با تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل محبوب ویندوز سازگار است. ابعاد و وزن بسیار کم DVD-RW باعث شده که بتوانید همواره آن‌را با خود به همراه داشته باشید و هرکجا که به خواندن یا نوشتن روی لوح‌های مجله خبری محصولات ایسوس فشرده DVD و CD نیاز داشتید، از آن استفاده کنید. ایسوس یک شرکت تایوانی است که محصولات الکترونیکی متنوعی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، مادربورد، مانیتور، کارت گرافیک، رایانه جیبی، درایو نوری اینترنال (داخلی) و اکسترنال، گوشی موبایل و قطعات شبکه را تولید می‌کند. گستردگی محصولات ایسوس، این شرکت را به یکی از قدرتمندترین شرکت‌های الکرونیکی دنیا تبدیل کرده است.

http://738sms.ir

بنابراین اگر قصد تعویض یا تعمیر دی وی دی رام کامپیوترتان را دارید با خیال آسوده آن را به همکاران ما در نمایندگی لنوو بسپارید. البته به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از تعمیرکاران، تعمیر دی وی دی رام را تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی دانند و اقدام به تعویض آن می کنند. در نمایندگی تعمیر کامپیوتر لنوو جهت کاهش هزینه های مشتریان در ابتدا تلاش می شود با تعمیر دستگاه، مشکل را برطرف کرد تا نیازی به تعویض کامل DVD رام نباشد. دی وی دی رایتر اکسترنال قابل جا به جایی و حمل می باشد و می توانید در هر جایی آن را به راحتی به لپ تاپ متصل کنید.

نکات تعویض و خرید دی وی دی رایتر لپ تاپ جدید

همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. شرکت ایسوس یکی از پیشگامان تولید درایوهای اینترنال و اکسترنال است و محصولات مرغوب و با کیفیتی را در این زمینه به مرحله‌ی تولید و عرضه رسانده است.به عنوان مثال این شرکت یک درایو نوری اکسترنال، تحت عنوان “SDRW-08D2S-U Lite” معرفی کرده است. این محصول از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل شده و قابلیت خواندن و نوشتن رویسی دی و دی وی دی را دارا می‌باشد. این مدل از درایو اکسترنال برند ایسوسقادر است دیسک‌هایسی دیرا با سرعت 24X بخواند یا بنویسد. این دستگاه به‌خاطر ابعاد مناسبیکه دارد،به راحتی در کیف لپ‌تاپ جای گرفته و حمل می‌شود.

مشخصات dvd ROM ASUS

مورد بیشتر به لنز یا سرعت گردش دیسک مربوط است و برای چک کردن آن ابتدا کافیست یک گوش پاک کن تهیه کرده و با نفس خود روی لنز را کمی مرطوب کنید سپس با گوش پاک کن به آرامی روی لنز را تمیز کنید. دیجیکو جهت خرید و سفارش آنلاین انواع نوت بوک و تبلت، فروشگاه بفی کالا را به شما معرفی می نماید. به علت نوسانات شدید ارز ، قبل از هرگونه ثبت سفارش جهت استعلام قیمت نهایی با کارشناسان ما به صورت تلفنی یا واتساپ در ارتباط باشید. در ماشین ها نیز با Car Play و دیگر امکانات نیاز به دیسک نوری کمتر شده است. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند.

  • این دستگاه در اصل همان سی دی رام یا سی دی رایتر است که به راحتی بر روی هر رایانه نصب می‌گردد.
  • این محصول از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل شده و قابلیت خواندن و نوشتن رویسی دی و دی وی دی را دارا می‌باشد.
  • DVD Writer اکسترنال به وسیله کابل USB به هر نوع لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می شود و برای تمامی سیستم عامل ها قابل شناسایی است.
  • گاهی مشکل کابل‌های ورودی و خروجی با یک مرتبه قطع و وصل کردن به دستگاه کاملا حل شد و دستگاه به خوبی کار خواهد کرد.

دو تا دلیل می‌تواند باعث این مشکل شود که ما ابتدا دلیل دوم که بیشتر پیش می‌آید را توضیح می دهیم. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

LITEON External DVDRW EBAU108 Optical Drive