امروز در لپ‌تاپ‌های Asus ZenBook Duo 14 صرفه‌جویی زیادی در روز دوشنبه سایبری داشته باشید

اگر به دنبال بهانه ای برای خرید یک لپ تاپ فانتزی برای خود بوده اید، این پیشنهادها ممکن است همان باشند.

ویدیوی روز جیبی

ASUS ZenBook Duo 14 UX482 – 300 دلار صرفه جویی کنید، اکنون 799 دلار

تصاویر تخفیف های کوچک عکس 1
جیب پرز

این مدل خاص از ZenBook Duo 14 اکنون کمترین قیمتی است که تا کنون داشته است.

Asus ZenBook Duo 14 UX482 – 300 دلار صرفه جویی کنید

بزرگترین مزیت ممکن است ScreenPad Plus باشد که یک صفحه نمایش 12.7 اینچی ثانویه است که زیر صفحه اصلی قرار می گیرد و دنیایی از امکانات بهره وری را برای شما باز می کند. آن صفحه نمایش لمسی است که برای طراحی یا نوشتن، قرار دادن برنامه های دیگر یا استفاده برای کنترل های اختصاصی به روش های مختلف ایده آل است.

تصاویر تخفیف های کوچک عکس 2

جیب پرز

این لپ‌تاپ‌ها با دو صفحه نمایش و قدرت پردازش برای انجام کار، برای بهره‌وری عالی هستند. آنها هم اکنون مقرون به صرفه تر هستند.

ما مدل‌های مختلف ZenBook Duo را در گذشته دیده و بررسی کرده‌ایم و متوجه شده‌ایم که آنها ماشین‌هایی فوق‌العاده برای کارهای مختلف هستند. آنها برای انواع خلاقانه ایده آل هستند اما برای بهره وری روزانه نیز فوق العاده هستند. این طراحی غیرمعمول بدیهی است که Zenbook Duo را از میان لپ‌تاپ‌های “معمولی” متمایز می‌کند، اما با ویژگی‌هایی که فقط حقه نیستند.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/black-friday/163605-asus-zenbook-duo-14-laptops-deals/

جدا از تخفیف های قابل توجه جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، این لپ تاپ های Zenbook Duo به دلایل زیادی جالب هستند. آنها نه تنها لپ تاپ های فوق العاده قابل حمل با مشخصات قدرتمند هستند، بلکه دستگاه هایی با ویژگی های عالی به نظر می رسند.

این مدل دارای پردازنده قدرتمندتر Core i7-1195G7 اینتل و برخی از ویژگی های برجسته دیگر از جمله رنگ آبی آسمانی است، اما همچنین دارای تخفیف بزرگ جمعه سیاه است.

Asus Zenbook Duo Pro 14 UX8402ZA – 550 پوند پس انداز کنید 1,449,99 پوند

امروز عکس 2، روی لپ‌تاپ‌های Asus ZenBook Duo 14 صرفه‌جویی زیادی کنید
جیب پرز