انجمن اسب ایران روزانسرخوش سیلمی آخال تکه-رویال هورس

از آن جایی که اسب ترکمن یک اسب ورزشی و یکی از اسب‌ های بسیار محبوب و مشهور می‌ باشند در میزان افزایش اشتغال‌ زایی تاثیر بسیار زیادی داشته اند. شاید این موضوع برای شما هم جالب باشد که بدانید که اسب ها برای اولین بار در آسیای مرکزی و تقریباً نزدیک به 3000 تا 4000 سال قبل از میلاد مسیح توسط انسان ها رام و اهلی شدند. در ابتدا انسان ها از گوشت و شیر این حیوانات استفاده می کرده اند اما با گذشت زمان و پیشرفت از این حیوانات به عنوان باربر استفاده می‌ کرده اند.

انجمن اسب ایران

با اینکه نسب نامه اسب هانووری رسماً از سال ۱۸۸۸ آغاز شد، اما نسب نامه‌های دقیق از سال‌های سده ۱۷۰۰ میلادینگه داشته شده بود. در اصل تولید نژاد هانووری از آنجا آغاز شد که اسب نژاد تروبرد با مادیان هولشتاینر یا هولستینر [جفت] شد تا اسب‌هایی با خصوصیات بهتر برای استفاده‌های نظامی و مزرعه داری تولید شود. اما در سدهٔ گذشته، برنامه‌های تولید نژاد هانووری به سمت تأمین نیاز به اسب‌هایی ورزشی برای سوارکاری سوق یافته‌است که باعث شد نژادهای مناسب دیگر اسب نیز به این برنامه وارد شوند. اسب ترکمن اندامی کشیده، دُمی باریک، سر و گردن زیبا دارد.

شش مهره اولی سینه‌ای دارای تیغه پشتی درازتر نسبت به سایر نژادها می‌باشند و به خاطر همین اختلاف، جدوگاه در اسب خزر بسیار بالاتر از کپل قرار می‌گیرد. متاکارپ و متاتارس اسب خزر نسبت به قد حیوان بلندتر و باریک‌تر می‌باشد. بلندی جدوگاه این اسب‌ها بین ۱٫۴۲ تا ۱٫۶۳ متر می‌باشد و دارای سینه‌ای پهن و کمری کوتاه‌است. در ژورنال لویس و کلارک از سفرهای سال ۱۸۰۶ آن‌ها از این اسب‌های خالدار یاد شده‌است. به رنگ‌های شابلوطی، قهوه‌ای، سیاه، سفید و خاکستری وجود دارند.

اسب فروشی عرب

یکی از متداول ترین استفاده ای که از این موجود زیبا می شود مسابقات اسب سواری می فروشگاه اسب باشد. لذا بر آن شدیم تا در این مقاله در رابطه با انواع اسب فروشی موجود در ایران و نژاد های مختلفشان و همچنین قیمت های آن ها بپردازیم. سلام و وقت بخیر اسب ترکمن آخال تکه یموت چناران یکی از دوست داشتنی ترین حیوانات است که از بهترین نژادها بوده و پر قدرت میباشد. صاحب یکی از صفحات که ظاهرا درخواست های زیادی برای قیمت و فروش , می کند که برای , ادعا می . 28 آگوست 2017 … اسب «آخال تکه» از نژاد اسب‌های ترکمنی با بدنی به رنگ طلا و یال‌های شگفت‌انگیزش به عنوان زیباترین اسب دنیا شناخته شد.

بی شک اسب آخال تکه را از کم یاب ترین نژاد های موجود در دنیا می دانند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این اسب ها و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش این محصول می توانید با مشاورین فروش در این مجموعه در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات مفید و جالبی را دریافت کنید. خرید و فروش اسب های اصیل ایرانی و خارجی (دارای ميکروچيپ و شناسنامه فدراسيون). از آن جایی که نژاد ترکمن یکی از نژاد های بسیار زیبا و منحصر به فرد است، عکس های بسیار زیادی از این نژاد در اینترنت و شبکه‌ های اجتماعی وجود دارند که می توانید با مشاهده این عکس ها به زیبایی خیره کننده این نژاد پی ببرید. هم چنین می توانید در کانال اسب ترکمن هپی پت که آدرسش در سایت قرار داده شده است عضو شوید تا جدیدترین عکس های این نژاد را مشاهده کنید.

  • این نژاد به طور معمول به رنگ نیله یافت می شوند اما به ندرت به رنگ‌ های کهر و کرنگ نیز دیده می‌ شوند.
  • همانطور که امروزه مشاهده می کنید ورزشگاه ها و مراکز اسب سواری بسیار زیادی در شهرهای بزرگ تشکیل شده است که با دریافت مبالغ زیادی اجازه اسب سواری را به افراد می دهند تا از این تجربه شیرین برخوردار شوند.
  • به‌علاوه، اسب پارس بر خلاف دیگر نژادها ۱۷ دنده و ۵ مهرهٔ کمری دارند (به جای ۱۸ دنده و ۶ مهرهٔ کمری).
  • شاید این موضوع برای شما هم جالب باشد که بدانید که اسب ها برای اولین بار در آسیای مرکزی و تقریباً نزدیک به 3000 تا 4000 سال قبل از میلاد مسیح توسط انسان ها رام و اهلی شدند.

انجمن اسب ایران روزانسرخوش سیلمی آخال تکه-رویال هورس سم اسب خزر باریک و بیضی شکل و بیشتر شبیه به سم Equus Asinus است تا شبیه سم. سلام وقت بخیر خواستم ببینم از اسبی که میخام میتونم عکس بفرستم براتون کمکم کنید. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

اسب خالدار به شکل‌های دیگری نیز دیده می‌شود، از جمله بدن برفکی با لکه‌های سفید، رنگ سفید مرمری که کل بدن اسب را پوشانده، یا لکه سفید بزرگی روی کپل اسب که معمولاً خال‌های تیره رنگ هم روی آن وجود دارد. ارتفاع این اسب‌ها از ۱۴۷ تا ۱۶۳ سانتی متر متفاوت است. در آنها رنگ براق متالیک به خصوص در رنگ های روشن طرفداران بسیاری دارد.

سه اسب ترکمن