اندروید 11 بالاخره برای گوشی هیولایی ROG Phone 3 ایسوس عرضه شد



اندروید 11 بالاخره برای گوشی هیولایی ROG Phone 3 ایسوس عرضه شد

علیرغم آنچه که نام آنها ممکن است نشان دهد، سال 2020 منتشر شد واضح است که Asus ROG Phone 3 تنها یک نسل از امسال عقب تر است جانور بازی ROG Phone 5.

پرچمدار سال گذشته 6.59 اینچی ایسوس که از پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 865 پشتیبانی می‌کند و دارای حافظه رم بین 8 تا 16 گیگابایت است، طبیعتاً از نظر سخت‌افزاری کاندیدای ایده‌آلی برای به‌روزرسانی اولیه اندروید 11 بود. اما به طرز عجیبی، این شرکت مستقر در تایوان تصمیم گرفت که هم این دستگاه پیشرفته و هم نسل اصلی ZenFone 7 دوتایی خود را رد کند. اولین بار در دسامبر 2020 عرضه شد.
در حالی که ZenFone 7 و 7 Pro چندین ماه پیش راه ZenFone 6 را دنبال کردند (که با این وجود به طرز وحشتناکی دیر احساس شد)، ROG Phone 3 تا … این هفته منتظر ماند.
درست است، بالاخره روز بزرگ برای کاربران تایوانی فرا رسیده است که مشتاقان اندروید 11 هستند اندروید 12 تبدیل به یک چیز می شود، با گسترش جهانی که بدون شک قرار است به زودی اتفاق بیفتد. تقریباً ناگفته نماند که شما به مجموعه‌ای از ترفندهای رابط کاربری، ویژگی‌های کاملاً جدید و بهبود عملکرد در اینجا نگاه می‌کنید که مقیاس را به بیش از 2.7 گیگابایت رسانده است.
برخی از نکات برجسته یک تغییرات طولانی مدت عبارتند از: «طراحی ZenUI جدید»، مجموعه ای از برنامه های اختصاصی اصلاح شده، «سینی اعلانات تنظیم شده»، حباب ها، پانل تنظیمات سریع اصلاح شده، گزینه های ویرایش جدید اضافه شده به برنامه اصلی گالری، و ویژگی های PowerMaster به تازگی در Mobile Manager در تنظیمات باتری یکپارچه شده است.
به هیچ وجه یکی از کلیات نیست بهترین تلفن‌هایی که می‌توان در سال 2021 با پول خریداری کرد، به دلیل طراحی تفرقه‌انگیز آن و، خوب، این واقعیت که دیگر در بسیاری از مکان‌ها با ضمانت ایالات متحده قابل خرید نیست. Asus ROG Phone 3 قطعاً شبیه دستگاهی است که باید حداقل دو تبلیغ اصلی سیستم عامل را دریافت کند، اگرچه دومین مورد بر اساس تاریخچه پیشینیان این گوشی به سختی تضمین شده است.





منبع